کدخبر: 3113

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

موتورهای جستجو با ارائه محتوایی که نیازهای جستجوی کاربر را برآورده می کند ، گوگل به تمام وب سایتهای تلاش های سئو را که هم برای تجربه جستجوی کاربر و هم برای رتبه بندی صفحه مفید است ، توصیه می کنند. این شامل استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین ، توضیحات متا و سرفصل ها (H1) ، شامل URL های توصیفی با کلمات کلیدی به جای رشته های اعدادی ، و نشانه گذاری طرح برای تعیین معنای محتوای صفحه ، برای سئو سایت است.

تا زمان پایان این جمله ، بیش از 100000 جستجو در گوگل انجام شده است. از آنجا که اکثر تجربیات آنلاین با یک جستجو شروع می شود و ترافیک موتورهای جستجو می تواند تعداد زیادی مشتری ایجاد کند ، نتایج جستجو اهمیت دارد. این است که مردم چگونه به دنبال اطلاعات ، خدمات و محصولات آنلاین هستند و می تواند یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه برای سایت ها باشد تا حضور آنلاین و ترافیک جستجوی خود را افزایش دهند (بدون هزینه های تبلیغاتی بازاریابی پولی موتورهای جستجو). در این راهنمای مبتدی برای سئو ، اصول اولیه را خواهید آموخت ، که مهمترین معیارهایی را که باید برای افزایش ترافیک ارگانیک خود در نظر بگیریدو اینکه سئو چیست؟

سئو چیست؟

سئو مخفف بهینه سازی موتورهای جستجو است ، که به صفحه شما کمک می کند تا در جستجوهای مرتبط و هدفمند رتبه بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو داشته باشد - و بنابراین ، برای جذب بیشتر کاربران ، همانطور که تمایل دارند روی اولین نتیجه کلیک کنند - باعث افزایش ترافیک بیشتر به سمت شما می شود.

شما می توانید صفحات خود را بر اساس آنچه موتورهای جستجو در یک وب سایت جستجو می کنند ، بهینه کنید ، که با پیشرفت روندهای فناوری تغییر می کند. و اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید حضور وب خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید مفید و آموزنده است.

اما سئو همیشه به این شکل نبوده است. در روزهای اولیه اینترنت ، موتورهای جستجو سایت ها را بر اساس تعداد دفعاتی که هر سایت از کلمه کلیدی خاصی استفاده می کرد ، رتبه بندی می کردند . این منجر به عملی شد که به عنوان "کلمات کلیدی" شناخته می شود ، و این بدان معناست که حتی سایت های با کیفیت بالا نیز می توانند به راحتی دفن شوند. اکنون گوگل کیفیت را بر تراکم کلمات کلیدی اولویت می دهد.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

اگر شما یک وب سایت دارید ، این خبر خوبی است ، زیرا می توانید زمان و استعداد خود را برای ایجاد سایتی سرمایه گذاری کنید که به احتمال زیاد رتبه بالایی را برای شما ایجاد می کند.برای یادگیری نحوه کار ، باید نحوه عملکرد موتورهای جستجو را درک کنید. ما از گوگل به عنوان مثال استفاده می کنیم زیرا بیشترین جستجوها را در جهان انجام می دهد.

گوگل چگونه کار می کند؟

هنگامی که یک عبارت جستجو را وارد می کنید ، الگوریتم گوگل تعیین می کند که کدام یک از وب سایت های بی شمار موجود بیشتر به شما مربوط می شود. سپس سایتهای مربوطه را با در نظر گرفتن ارتباط و محبوبیت آنها - از جمله سایر عوامل رتبه بندی - لیست می کند و آنها را در آنچه صفحه صنعت نتایج موتورهای جستجو می نامد به شما نشان می دهد .

  • خزیدن

گوگل دائماً در وب جستجو می کند و صفحات جدید یا به روز شده را شبیه سازی می کند. این برنامه از برنامه های معروف به خزنده وب استفاده می کند که پیوندهایی را در اینترنت دنبال می کنند ، روشی که به آن خزیدن نیز گفته می شود و آنچه را که پیدا می کنند به سرورهای گوگل گزارش می دهند.به همین دلیل بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که صفحات شما قابل خزیدن هستند و معماری سایت شما باید با استفاده موثر از پیوند داخلی ، جهت یابی را در تمام صفحات سایت تسهیل کند.

سئو فنی جنبه ای از سئو است که به پیکربندی موثر سایت شما برای بهینه سازی خزندگی آن کمک می کند. ابزارهای SEO متنوعی وجود دارد که می تواند در این کار به شما کمک کند.

  • نمایه سازی

وقتی خزنده های وب گوگل اطلاعات مربوط به یک وب سایت را برمی گردانند ، مجموعه ای از سرورهای داخلی محتوای هر صفحه را تجزیه و تحلیل می کند تا موضوعات آن را تعیین کند.اگر گوگل در نظر داشته باشد که اطلاعات صفحه می تواند مفید و مرتبط باشد تا در نتایج جستجو نشان داده شود ، آن را در فهرست خود آماده نگه می دارد تا هر زمان که شخصی موضوعی مرتبط را جستجو کرد ، ارائه شود.اطمینان حاصل کنید که هر صفحه فقط از طریق یک نشانی اینترنتی واحد نشان داده می شود (اجتناب از محتوای تکراری) و برای هر صفحه از عناوین و سرفصل های مختصر و مرتبط صفحه استفاده کنید اطلاعات متنی توصیفی منحصر به فرد و جامع در هر صفحه داشته باشید و اضافه کردن متن جایگزین ، و یا متن که نشان می دهد به جای تصاویر، به کمک ویدئو و محتوای تصویری به گوگل کمک می کنیم هرچه در مورد محتوای صفحه واضح تر باشید ، روند نمایه سازی دقیق تر خواهد بود. به همین دلیل بازاریابی محتوا کلید موفقیت سئوکار است.

سئو ورد

  • رتبه بندی

وقتی شخصی جستجویی را انجام می دهد ، گوگل با در نظر گرفتن عواملی مانند:کلمات مورد استفاده در عبارت جستجو و مکان کاربر ارتباط اطلاعات صفحه ، قابلیت اطمینان ، تخصص و اقتدار نسبت به اصطلاحات جستجو شده و محبوبیت پیوند صفحه و پیکربندی صفحات برای ارائه یک تجربه سریع و قابل اعتماد: مانند سرعت و دوستی با تلفن همراه نتیجه را نشان می دهد.

امروز چه چیزی به شما کمک می کند رتبه بالاتری کسب کنید؟

از زمان پر کردن کلمات کلیدی ، گوگل سخت تلاش کرده است تا بفهمد چه چیزی یک وب سایت را مرتبط و آموزنده می کند. این نرم افزار هر چند ماه یکبار از به روزرسانی جدیدی که برای رتبه بندی موثرتر سایت ها طراحی شده است استفاده می کند.گوگل کیفیت را بر اساس موارد زیر قضاوت می کند:

  • ارتباط با جستجو
  • تخصص ، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن منبع
  • قابلیت استفاده از سایت
  • سازگاری با تلفن همراه و سازگاری بین مرورگرها
  • سرعت بارگذاری صفحه

برخی از این عوامل روی صفحه هستند ، به این معنی که بخشی از نحوه تجربه وب سایت شما هستند. سایرین مانند دیگر سایت هایی که به سایت شما پیوند دارند ، خارج از صفحه هستند.. عناصر خارج از صفحه شهرت و محبوبیت سایت شما را تقویت می کند تا رتبه آن بهبود یابد.طبقه بندی مناطق مختلف برای بهینه سازی بر اساس صفحه یا خارج از صفحه به شما کمک می کند تا یک استراتژی SEO موثر ایجاد کنید. سئوی داخلی و سئوی خارج از صفحه هر دو به شما کمک می کنند رتبه بالاتری کسب کنید ، اما روش های عملی کردن آنها کاملاً متفاوت است.

سئوی داخلی و خارج از صفحه سئو

بهترین راه برای تمایز سئوی داخلی و خارج از صفحه ، خود اصطلاحات است.

بک لینک

سئوی داخلی به عناصری که در سایت گنجانده شده است ، پیکربندی های فنی و همچنین محتوا اشاره می کند که موتورهای جستجو در نظر خواهند گرفت ، از جمله موارد زیر:

  • عنوان برچسب ها
  • توضیحات متا
  • عناوین
  • ساختار URL
  • کپی صفحه اصلی
  • توضیحات Alt تصویر
  • سرعت بارگذاری
  • دوستی با تلفن همراه

هرچه عناصر سئو داخلی را به طور موثرتر مورد بررسی قرار دهید ، رتبه سایت شما در جستجوهای ارگانیک بالاتر خواهد بود.

به همین دلیل مهم است که فرایند SEO را با انجام کلمات کلیدی شروع کنید ، فرایند تحقیقاتی که به شما کمک می کند نحوه جستجوی مخاطبان مورد نظر خود را درک کنید. تحقیقات کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا نحوه اطمینان از مطابقت و توصیف مناطق مختلف صفحات خود با محبوب ترین و مرتبط ترین جستجوهای کاربران که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید را شناسایی کنید. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، و همچنین داده هایی که مستقیماً توسط Google از طریق کنسول جستجوی Google به صورت رایگان ارائه می شود ، برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی استفاده کنید.همچنین توسعه حسابرسی SEO برای تجزیه و تحلیل پیکربندی فنی سایت شما و همچنین ارتباط محتوا با کلمات کلیدی مورد نظر برای بهبود محتوای شما مطلوب است. سئوی خارج از صفحه نیز به بهبود رتبه سایت شما کمک می کند ، زیرا Google پیوندهایی را به عنوان "تایید" می داند که به سایت شما محبوبیت می بخشد ، اما اقدامی برای بهبود مستقیم آن دشوارتر است. این به این دلیل است که SEO خارج از صفحه شامل سایتهایی است که متعلق به شما نیستند ، اما به شما لینک می دهند. این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • وبلاگ ها و مقالاتی که به مطالب شما پیوند می دهند
  • سایتهای ویدیویی ، صوتی یا اشتراک گذاری تصویر که محتوای خارج از سایت را میزبانی می کنند

اگر شما یک شرکت محلی را اداره می کنید ، می توانید اطلاعات شرکت خود را به سایت هایی مانند Yelp و Yellow Pages ارسال کنید تا بهبود SEO خود را در خارج از صفحه شروع کنید. برای تقویت حضور بیشتر ، مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را در این صفحات اعلام کرده و به کسب و کار شما امتیاز دهند.بخش مهم دیگر سئوی خارج از صفحه جذب بک لینک از طریق کمپین های ایجاد لینک است. بک لینک هر پیوند خارجی است که کاربران را به سایت شما باز می گرداند. هرچه تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد ، دیگران بیشتر شما را معتبر در صنعت خود می دانند.به طور قابل پیش بینی ، این منطقه مشکلاتی را ایجاد کرده است ، زیرا ایجاد پیوندها دشوار است. صاحبان وب سایت ها به امید محبوبیت بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو ، بک لینک ها را معامله می کردند یا هنوز هم انجام می دهند. اما امروزه ، هر پیوندی که به صورت غیرطبیعی ساخته شده و قصد تغییر رتبه سایت را دارد ، می تواند نقض دستورالعمل های گوگل تلقی شود و در واقع می تواند رتبه سایت شما را در نتایج جستجو تحت تأثیر منفی قرار دهد و جریمه کند.

این روزها کیفیت بک لینک های شما بسیار مهمتر از تعداد آن است. پیوندهایی که به صفحات سایت شما اشاره می کنند باید از سایت های مرتبط و ایده آل ، همچنین معتبر تهیه شوند. هر پیوندی در صفحه شما باید مربوط به محتوای شما و مورد توجه مخاطبان شما باشد. تا زمانی که از دستورالعمل های کیفیت Google پیروی کنید ، می توانید تعداد پیوندهای خود را افزایش دهید.بهترین راهبردهای ایجاد پیوند متکی بر ایجاد محتوای بسیار مفید ، جذاب و قابل اشتراک گذاری در قالب های مختلف ، از راهنماها ، مصاحبه ها ، اینفوگرافیک ها یا فیلم ها (مانند وبینارها) است که می توانید از طریق رسانه های اجتماعی یا خبرنامه ها با جامعه و تأثیرگذاران خود تبلیغ کنید. سپس تصمیم بگیرید که آیا به آنها پیوند می دهند ، اگر آنها را مفید می دانند.

برخی از استراتژی های موثرتر عبارتند از:

ارسال پست های مهمان به وبلاگ های معتبر

ایجاد اینفوگرافیک های قابل اشتراک گذاری

توسعه محتوایی که از تأثیرگذاران و روندهای حوزه شما نام می برد

ارسال محتوای چند رسانه ای در سایت هایی مانند Vimeo ، YouTube ، SoundCloud و Flickr

هدف نهایی شما این است که شهرت خود را به عنوان یک مقام در زمینه خود کسب کنید و این در محبوبیت پیوندها منعکس می شود.

بر مخاطبان خود تمرکز کنید

seoword

تیم سئو کار سئو ورد | seoword.org  اکنون که با سئو آشنا شده اید توصیه می کند برای بهبود رتبه و دیده شدن سایت خود تلاش کنید. و شروع آن آسان است! هرچه محتوای شما برای مخاطبان شما ارزشمندتر باشد - و هرچه بیشتر جنبه های فنی سایت خود را بهینه سازی کنید - نتایج شما بهتر خواهد بود.

ارسال نظر: