کدخبر: 3362

بهترین پنکک(پنکیک) برای پوست چرب و جوشدار چیست؟

از جمله لوازم آرایشی که بانوان زیاد از آن استفاده می­‌کنند پنکک می­‌باشد. این محصول به صورت مایع، پودری و فشرده برای انواع پوست در بازار لوازم آرایشی یافت می­‌شوند. استفاده از پنکیک الانزا مانند بسیاری از محصولات آرایشی از اصول و قاعده خاصی پیروی می‌­کند. به عنوان مثال کسانی که پوست چرب دارند باید از پنککی استفاده کنند که با پوستشان سازگار باشد. از آنجایی که پوست چرب در معرض جوش و اکنه می‌­باشد بنابراین توصیه می­‌شود پوست خود را از آلودگی و استفاده از محصولات آرایشی نامناسب دور کنید. همچنین چون محصولات آرایشی از جمله پنکک برای زیبایی استفاده می­‌شود باید در انتخاب بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش ­دار دقت کنید. اگر شما پوست چرب دارید در ادامه با ما همراه باشید تا درباره بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش­ دار مطالبی را بیان کنیم.

بهترین پنکک(پنکیک) برای پوست چرب و جوشدار چیست؟

انتخاب پنکک مناسب

امروزه شرکت­‌های زیادی به تولید محصولات آرایشی همچون پنکک مشغول هستند که از لحاظ کیفیت، مواد اولیه، قیمت و... با یکدیگر متفاوت هستند. در بین این طیف وسیع از محصولات برای این که مناسب­‌ترین خرید را داشته باشید باید با نوع پوست خود و ویژگی هر محصولی که قصد خریداری آن را دارید آشنا باشید. پنکک محصولی است که برای پوشش­‌دهی و یکسان کردن آرایش بر روی پوست استفاده می­‌شود و کسانی که پوست چرب دارند نگران ماندگاری ضعیف آرایش روی پوست خود هستند و انتخاب بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش­ دار می­‌تواند این مشکل تا حد زیادی برطرف کند. توجه به رنگ پوست یکی از نکاتی است که باید در زمان خرید پنکک آن را مدنظر قرار دهید و رنگی را انتخاب کنید که حالت مصنوعی به صورتتان ندهد یعنی بیش از اندازه روشن­‌تر یا تیره‌­تر از پوستتان نباشد. البته رنگ تأثیری در محو کردن جوش ندارد بلکه کیفیت محصول اهمیت دارد؛ همچنین پنکک مناسب پوست چرب نوع مات آن می­‌باشد.

پوست چرب چه نوع پستی است؟

کسانی که پوست چرب دارند باید از محصولات آرایشی فاقد چربی استفاده کنند زیرا لوازم آرایشی حاوی چربی باعث می­‌شوند که منافذ پوست بسته شده و زمینه لازم برای ایجاد جوش در صورت را فراهم کند یا موجب بیشتر شدن آنها شود. یکی از اثراتی که بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش ­دار دارد کاهش براقی صورت و کاهش میزان تجمع چربی بر روی پوست می‌­باشد. همچنین یکی دیگر از مشخصات پنکک مناسب پوست چرب که در زمان خرید می­‌توانید به آن توجه کنید نوشته oil free روی جعبه است که نشان‌­دهنده فاقد چربی بودن محصول است. همچنین اگر در فصل گرم سال بخواهید از این محصول آرایشی استفاده کنید باید به این نکته توجه کنید که تعرق بدن شما که دارای پوست چرب مستعد به جوش هستید در چنین روزهایی بیشتر بوده بنابراین بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش ­دار باید بتواند جلوی تعرق پوست و ریزش آرایش را بگیرد.

پوست چرب چه نوع پستی است؟

پوست جوشدار چیست؟

کسانی که دارای پوست جوشدار و آکنه هستند توصیه می­‌شود که محصولی را خریداری نمایند که بافت سبکی داشته باشد و علاوه بر سبک بودن بتواند رطوبت پوست را جذب کند. بنابراین بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش ­دار پنککی است که ساختاری سبک، پوشش­‌دهی مناسب، ماندگاری بالا، قدرت جذب چربی و مات­‌کنندگی صورت را داشته باشد؛ با توجه به توضیحات داده شده در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش ­دار موجود در بازار می‌­پردازیم. شما می‌­توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات در این حوزه از طریق اینترنت یا مشاوره از متخصص پوست بهترین برند یا محصول را برای خود انتخاب کنید و پیشنهاد ما به شما این است که از برندهای ایرانی یا خارجی شناخته شده و مطرح هر چند که از قیمت بالاتری نسبت به مارک­‌های ناشناخته برخوردار باشند خریداری کنید.

  • پنکک چرب کالیستا بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش­ دار با خاصیت متعادل­‌سازی چربی پوست در 4 رنگ و حاوی روغن سدر که هم حساسیت پوستی را کاهش می‌­دهد و رطوبت لازم را تأمین می‌­کند و مانع جوش زدن می­‌شود. همچنین این محصول حاوی ویتامین A، B وF می­‌باشد. از جمله محصولات می‌­توان به کالیستا دو کاره سری Silky matt شماره TC01 اشاره کرد. این محصول بافتی نرم و ابریشمی، بافتی سبک، با خاصیت مات­‌کنندگی پوست و مناسب برای استفاده روی کرم پودر می­‌باشد.
  • پنکک این­لی مدل Golden sand فاقد چربی و بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش ­دار است. این محصول پوشش­‌دهی مناسب، ساختاری سبک، ماندگاری بالا، مات‌­کننده صورت و دارای بافت ابریشمی می‌­باشد. همچنین برای کسانی که دارای رنگ پوست روشن و متوسط هستند کاربرد دارد.
  • پنکک چرب فلورمار دارای بافت نرم و پوشش ابریشمی، مقاوم در برابر رطوبت و تعرق، ضدچروک و پیری زودرس، پوشش‌­دهی مناسب و یکدست و بدون ایجاد حساسیت که هم برای پوست چرب و هم انواع پوست مناسب است. در زمان خرید مراقب باشید که محصولات تقلبی و کم کیفیت بدستتان نرسیده باشد زیرا با مسدود کردن منافذ باز صورت باعث ایجاد التهاب و جوش می­‌شوند.
  • پنکک مات بادوام گلدن رز با پوشش‌­دهی بی­‌نظیر و طبیعی با ماندگاری بالا و بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش ­دار و همین طور برای کسانی که پوست مختلط دارند. این محصول فاقد چربی، پارابن و عطر می‌­باشد که ظاهری مات و ابریشمی به صورت می‌­دهد. همچنین حاوی SPF15 برای حفاظت پوست در برابر آفتاب است. برندهای معتبر دیگر در مدل‌های مختلف نیز در بازار وجود دارند که شما بر حسب نیاز خود می­‌توانید آنها را تهیه کنید اما نکته مهم دیگر انتخاب یک مرکز خرید معتبر می‌­باشد که محصولات اصل را در اختیارتان قرار دهد.

پوست جوشدار و پنکک مناسب آن

فروشگاه الانزا، مرجع مناسب برای خرید محصولات آرایشی

اگر شما قصد خرید بهترین پنکک برای پوست چرب و جوش­ دار را دارید می‌­توانید سری به فروشگاه اینترنتی الانزا به آدرس https://elanza.com بزنید و ضمن مشاهده محصولات آرایشی مختلف از جمله پنکک مناسب پوست چرب بهترین خرید را از این سایت معتبر داشته باشید. فروشگاه الانزا که از سال 1398 فعالیت خود را در تهران به صورت اینترنتی آغاز کرده؛ علاوه بر محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی محصولات دیگری همچون پوشاک و اکسسوری را در لیست محصولات خود قرار داده که تمامی کالاهای ارائه شده در سایت از لحاظ اصل بودن محصول تضمین شده می­‌باشند. قیمت مناسب، ارسال به سراسر ایران، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک، 7 روز فرصت بازگشت کالا بر اساس قوانین سایت از دیگر امتیازات این سایت است. همچنین مشتریانی که بالای 250000 تومان خرید داشته باشند ارسال برای آنها رایگان خواهد بود.

ارسال نظر: