کدخبر: 3496

ابرو و پوست سالم و نچرال مهم ترین ترند 2021

امروزه بانوان و دختران جوان دوست دارند ابرو‌ها و مژه‌هایی طبیعی و پرپشت داشته باشند، همچنین که کشیدن ابرو به صورت خطی از مد افتاده است و داشتن ابرو‌هایی طبیعی و نچرال و البته پوستی صاف و سالم، بین بانوان طرفداران بیشتری دارد.

یکی از راه‌های داشتن ابرو، مژه و پوست سالم و نچرال، استفاده از خدمات لیفت و لمینت و پاکسازی پوست است که امروزه طرفداران زیادی در سالن‌های زیبایی پیدا کرده اند. در این مقاله قصد داریم هرآنچه که مربوط به این روش محبوب است و همچنین دوره لیفت و لمینت مژه و ابرو، و دوره پاکسازی پوست را بررسی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه

لیفت مژه روشی است که در آن به کمکی موادی پروتئینی و کراتین، مژه‌ها از ریشه فر و پرپشت می‌شوند و در چشم‌هایتان تغییراتی را ایجاد می‌کند.

لیفت مژه دو ال 3 ماه ماندگاری دارد و با شست ‌و شو و حمام رفتن هیچ آسیبی نمی‌بیند و ظاهر طبیعی و فر خود را از دست نمی‌دهد.

ازجمله مزایایی که لیفت مژه دارد عبارتند از:  

  • طبیعی و نچرال بودن آن
  • پرپشت شدن، فر شدن، بلندتر به نظر رسیدن مژه‌ها و تغییر حالت چشم‌ها
  • این روش به هیچ‌عنوان شیمیایی نیست و در صورت استفاده از مواد مرغوب، خشک شدن و ریزش مژه را به همراه ندارد.

چه کسانی می‌توانند لیفت مژه انجام دهند؟

از آنجایی که به رنگ کردن مژه و تقویت آن‌ها، لیفت مژه می‌گویند، انجام این روش برای همه خانم‌ها و دختران جوان که میخواهند مژه‌های زیباتر داشته باشند، پیشنهاد می‌شود و هیچ‌گونه آسیبی برای آن‌ها نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که محبوبیت این روش بین بانوان، باعث شده دوره‌ لیفت و لمینت مژه در آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه، بیش از همیشه، هنرجویان را به خود جذب کند.

تفاوت لیفت مژه و اکستنشن چیست؟

ممکن است با دانستن روش لیفت مژه این سؤال برایتان پیش بیاید که لیفت مژه با اکستنشن چه تفاوتی دارد؟  

در لیفت و لمینت مژه با مواد طبیعی به حالت دادن و تقویت مژه‌ها پرداخته می‌شود ولی در اکستنشن مژه، به وسیله اضافه کردن تار‌هایی مصنوعی و چسب مخصوص مژه ها پرپشت تر و بلندتر بنظر می‌رسند.

اکستنشن هر ماه نیاز به ترمیم دارد ولی لمینت و لیفت، نیاز به ترمیم ندارد و تا سه ماه ماندگاری دارد. همچنین استفاده از مواد پروتئینی و کراتین در لیفت و لمینت باعث تقویت مژه می‌شود ولی چسب موجود در اکستنشن باعث سست شدن ریشه مژه‌ها و ریزش آن‌ها می‌گردد.

برای لیفت مژه چه مراحلی باید طی شود؟

مرحله اول: پاکسازی کامل مژه از چربی و آلودگی

مرحله دوم: توسط سرم مخصوص مژه، به افزایش طول مژه و فر کردن آن می‌پردازند.

مرحله سوم: فیکس کردن حالت فر مژه

مرحله چهارم: به‌وسیله محلول مخصوص به تقویت و ویتامینه کردن مژه می‌پردازند.

و در مرحله آخر: به وسیله رنگدانه‌های مشکی به رنگ کردن، پرپشت و پرحجم به نظر رسیدن مژه کمک می‌کنند.

البته برای یادگیری مهارت‌، نمیتوانید بر همین چندگام اکتفا کنید و لازم است که در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر بصورت حرفه‌ای آموزش ببینید.

دوره لیفت و لمینت مژه و ابرو

در این روش نیز مانند لیفت مژه، با روشی طبیعی و به دور از هرگونه ماده شیمیایی، ابرو‌ها به سمت بالا کشیده می‌شود و ضخیم‌تر و طبیعی به نظر می‌رسد.  

بنابراین خانم‌هایی که از مدل ابروی خود راضی نیستند با این دو روش جدید، علاوه بر تقویت و کراتیه کردن ابرو‌ها، می‌توانند حالت ابروی خو را هالیوودی و به صورت هاشور‌ زده در بیاورند. علاوه بر این بانوان با شرکت در دوره لیفت و لمینت ابرو می‌توانند به یادگیری و کسب درآمد از این حرفه بپردازند.

تفاوت لیفت مژه، ابرو و لمینت در چیست؟

اگر برایتان این سؤال پیش آمده است که چه تفاوتی میان لیفت و لمینت مژه و ابرو وجود دارد؟ باید بگوییم تنها تفاوت بین این دو روش در موادی است که استفاده می‌شود.

در لیفت از کراتین برای تقویت استفاده می‌شود و از رنگ استفاده نمی‌شود ولی در لمینت علاوه بر کراتین از رنگدانه هم برای مشکی‌تر شدن ابرو و مژه استفاده می‌شود. شبیه وقتی که شما به مژه و ابروی خود ریمل می‌زنید.

 لیفت ابرو به وسیله روش‌هایی از جمله: نخ، جراحی، لیزر، تزریق بوتاکس و ...نیز انجام می‌شود و ممکن است معایبی ( مانند: ماندن جای زخم، عدم تقارن دو ابرو، ممکن است باعث بی‌حسی موقتی و یا دائمی پوست پیشانی و...) نیز به همراه داشته باشد. این روش ها توسط پزشکان انجام می‌شوند اما بی‌خطر ترین روش لیفت ابرو را می‌توانید در یک آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای آموزش ببینید.

پاکسازی پوست صورت

دوره پاکسازی پوست

امروزه با شاغل شدن بانوان و ماشینی شدن زندگی در شهر‌های بزرگ، اکثر بانوان ترجیح می‌دهند که برای پاکسازی پوست به سالن‌ یا کلینیک زیبایی مراجعه کنند و به پاکسازی پوست خود بپردازند. همچنین بسیاری از آموزشگاه‌ها دوره پاکسازی پوست را توسط بهترین مربیان ارائه می‌دهند.

قبل از بررسی نحوه پاکسازی پوست، در ابتدا به این نکته بپردازیم که پاکسازی پوست به چه فرآیندی گفته می‌شود؟  

پاکسازی پوست روشی است که به وسیله مواد طبیعی و پاک‌کننده، حتی مواد شیمیایی به برداشتن سلول‌های مرده از سظح پوست و برگرداندن شادابی در پوست گفته می‌شود.

برای پاکسازی صورت، ابتدا پوست را از هرگونه آرایش و آلودگی پاک می‌کنند و به وسیله دستگاهی نوع پوست مشتری را تشخیص می‌دهند، اگر پوست چربی داشته باشید، لازم است یک یا دو بار در هر ماه به پاکسازی پوست بپردازید و اگر پوست خشک و نرمال دارید، هر سه ماه یکبار برای پاکسازی به آموزشگاه آرایشگری مراجعه کنید.

پاکسازی صورت به دو صورت با دستگاه و بدون دستگاه انجام می‌شود و لازم است برای یادگیری این مهارت حتما به یک آموزشگاه آرایشگری معتبر تحت نظر فنی حرفه‌ای مراجعه کنید.

پاکسازی پوست با دستگاه

اگر شما جزء آن دسته افراد هستید که پوست چربی دارید، پاکسازی پوست با دستگاه را به شما پیشنهاد می‌دهیم، در این روش به وسیله دستگاهی به نام گالوانیک، به پاکسازی عمیق چربی‌های پوست می‌پردازند.

بعد از پاک کردن عمیق پوست از چربی، از ماسک مخصوص برای پوست شما استفاده می‌کنند و در نهایت با مرطوب کردن پوست، مراحل پاکسازی پوست به پایان می‌رسد.

پاکسازی پوست بدون دستگاه

در این روش نیز ابتدا توسط متخصص، نوع پوست شما تعیین می‌شود، زیرا ماسک برای پوست‌های مختلف، متفاوت است، سپس به وسیله ماسک و مواد پاک‌کننده، پوست شما از هر گونه آکنه و آلودگی پاک می‌شود.

فواید پاکسازی پوست

  • با پاکسازی پوست، روند بازسازی سلول‌های مرده انجام می‌شود و به نفس کشیدن پوست کمک می‌کند.
  • لک‌های پوستی، آکنه‌ها و جوش‌های سر سیاه از بین می‌رود.
  • چربی اضافه پوست گرفته می‌شود.
  • آبرسانی مناسب به پوست خشک و کم آب
  • با کمک ماسک‌های صورت، شادابی و طراوت به پوست برمی‌گردد و شاهد پوست درخشانی خواهید بود.

خدمات آرایشگری و زیبایی چهره شما در آموزشگاه آرایشگری

در این مبحث به چگونگی لیفت و لمینت مژه و ابرو، همچنین دوره پاکسازی پوست در آموزشگاه آرایشگری پرداختیم، در پایان باید به این نکته ضروری توجه داشته باشید که، عمل لیفت و لمینت مژه در سالن‌های آرایشگری، بدون حضور پزشک انجام می‌شود، در نتیجه اگر در به‌کارگیری مواد دچار اشتباه شوند، ممکن است با روش‌های غیرعلمی و تخصصی، آسیب‌های جدی و گران قیمتی به چشم شخص وارد شود.

 

 

ارسال نظر: