کدخبر: 3774

انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس

 

چقدر با انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس آشنایی دارید؟ در این مطلب با ما همراه باشید؛ می‌خواهیم انواع ساندویچ پانل های سقفی، دیواری، ساندویچ پانل سردخانه ای و ساندویچ پانل کلین روم تولیدی از سوی کارخانه آریا بارون توس را مورد بررسی قرار دهیم. فکر می‌کنید در شرایط اقتصادی حال حاضر و قیمت‌های سر به فلک کشیده مصالح و آهن آلات ساختمانی برای ساخت یک واحد مسکونی کوچک چقدر باید هزینه کنید؟! یک شاخه تیرآهن 24 هم‌اکنون قیمتی معادل 6.200.000 هزار تومان دارد. با یک حساب سرانگشتی نیز می‌توان برآورد کرد که ساخت یک سازه حتی با متراژ کم چقدر برایتان آب می‌خورد.

خب چاره چیست؟ من هم تا چند وقت پیش از آنکه با کارخانه آریا بارون توس آشنا شوم، تصور می‌کردم آهن، سنگ، سیمان و آجر تنها مصالح ساختمانی هستند که می‌توانیم با آن‌ها اقدام به ساخت و ساز کنیم. زمانی که برای خرید متریال ساختمانی در حال جستجو در اینترنت بودم، با سایت یک کارخانه به نام آریا بارون مواجه شدم. با کمی جستجو در سایت و محصولات متوجه شدم که عمده محصولات تولیدی این کارخانه متریال پیش ساخته ساختمانی چون انواع ساندویچ پانل است.

چقدر راجع‌به مصالح پیش ساخته یا حتی ساختمان های پیش ساخته می‌دانید؟ اگر سررشته زیادی در ساخت و ساز سازه‌های مسکونی یا عمرانی نداشته باشید احتمالا تنها چیزی که راجع‌به مصالح پیش ساخته شنیده باشید این است که این مصالح چندان مقاوم و بادوام نیستند پس شاید برای ساخت یک واحد نگهبانی یا سرایداری کوچک مناسب باشند اما به درد ساخت یک سازه مسکونی یا حتی ویلایی نمی‌خورند!

در ادامه با تجربیات خرید انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس با من همراه باشید تا با شناخت بیشتر این متریال پیش ساخته نوین ساختمانی، هرچه تصور غلط راجع‌‎به ساندویچ پانل‌ها دارید را دور بریزید. کارخانه اریا بارون توس بزرگ‌ترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری در شرق کشور است.

با ساندویچ پانل آریا بارون توس، اقتصادی‌تر ساخت و ساز کنید

همان‌‌طور که می‌دانید قیمت آهن آلات همپای طلا روز به روز در حال افزایش است. این موضوع سرعت پیشرفت پروژه‌های ساخمانی و عمرانی را حساب کند کرده است. اما چه اصراری بر استفاده از متریال سنتی ساختمانی است؟! ساندویچ پانل‌ها یک متریال نوین و پیش ساخته هستند. منظور از پیش ساخته بودن این است که این متریال در محل کارگاه یا کارخانه ساخته شده و سپس برای نصب به محل پروژه منتقل می‌شوند.

ساندویچ پانل یک ساختار سه لایه و مرکب دارد. یک لایه عایق از جنس پلی یورتان، پلی استایرن یا پشم سنگ که بین دو لایه ورق فلزی از جنس آلومینیوم، آلوزینک یا گالوانیزه محصور می‌شود. هسته مرکزی یا همان هسته عایق ساندویچ پانل‌ها نقش کلیدی در عملکرد آن‌ها ایفا می‌کند. این لایه سبک به صورت ذاتی خاصیت عایق کنندگی دارد به هیمن خاطر استفاده از آن هزینه‌های مصرفی انرژی را نیز کاهش می‌دهد. در ادامه با انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس آشنا خواهید شد.

ساندویچ پانل سقفی کارخانه آریا بارون توس

یکی از انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس، ساندویچ پانل‌های سقفی است. این پانل‌های سقفی همان‌طور که از نامشان پیداست برای عایق سازی سقف سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع ساندویچ پانل‌های سقفی کارخانه آریا بارون توس عبارتنداز:

  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین 5 گام-دو رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین 5 گام-یک رو ورق
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین 5 گام-دو رو ورق با تزریق دو لبه
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین 5 گام-دو رو ورق بدون تزریق لبه
  • ساندویچ پانل سقفی شادولاین 5 گام-دو رو ورق-آلوم پانل

هر یک از پانل های سقفی فوق ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کاربردهای خاص خود را دارند. زمانی که برای خرید انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس به کارخانه یا وبسایت این کارخانه مراجعه می‌کنید، کارشناسان فروش به خوبی شما را برای انتخاب مناسب‌ترین نوع ساندویچ پانل راهنمایی خواهند کرد.

ساندویچ پانل دیواری آریا بارون توس

از دیگر انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس باید به پانل‌های دیواری تولیدی از سوی این کارخانه اشاره کرد. فرایند تولید پانل دیواری نیز مانند پانل سقفی است با این تفاوت که از این پانل‌ها برای عایق سازی دیوارهای سازه استفاده می‌شود. ساندویچ پانل دیواری وزن سبکی دارد و به راحتی می‌توان آن را نصب کرد. انواع ساندویچ پانل دیواری اریا بارون توس عبارت است از:

  • ساندویچ پانل دیواری-مدل آلوم پانل آریا بارون توس
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل پیچ پنهان اریا بارون
  • ساندویچ پانل دیواری-مدل کرکره درشت اریا بارون توس
  • ساندویچ پانل دیواری-پلی یورتان کارخانه آریا بارون توس
  • ساندویچ پانل دیواری-پشم سنگ-بدون تزریق دو لبه اریا بارون
  • ساندویچ پانل دیواری-پشم سنگ-با تزریق دو لبه اریا بارون توس

ساندویچ پانل سردخانه ای آریا بارون توس

از دیگر تولیدات این کارخانه ساندویچ پانل‌های سردخانه‌ای هستند. ساندویچ پانل سردخانه متناسب با کاربری آن با ورق‌هایی ضخیم‌تر ساخته می‌شود. بهترین لایه عایق برای این پانل‌ها، پلی یورتان است. ساندویچ پانل سردخانه کارخانه آریا بارون می‌تواند از نوع سقفی یا دیواری باشد. ضخامت ساندویچ پانل‌های سردخانه ای معمولا بین 8 تا 20 سانتی متر متغیر است.

ساندویچ پانل نسوز کارخانه آریا بارون

ساندویچ پانل‌های نسوز یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس به شمار می‌روند. این پانل‌ها در تماس مستقیم با آتش دچار حریق نمی‌شوند به همین خاطر از آن‌ها برای مکان‌هایی که احتمال وقوع آتش سوزی در آنجا بیشتر است استفاده می‌کنند. بهترین عایق برای تولید یک ساندویچ پانل نسوز، عایق پشم سنگ است. این پانل‌ها در هنگام آتش سوزی ذوب نشده و پس از فروکش کردن شعله‌های آتش خاموش می‌شوند.

ساندویچ پانل کلین روم کارخانه آریا بارون

ساندویچ پانل کلین روم کارخانه آریا بارون

ساندویچ پانل‌های کلین روم یا اتاق تمیز از دیگر تولیدات این کارخانه به شمار می‌روند. کلین روم اتاقی است که در آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تحقیقاتی ساخت واکسن و دارو و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. عایق بودن دیوارها و سقف این اتاق‌ها بسیار مهم است چراکه دمای اتاق نباید متغیر باشد یا آلاینده‌های موجود در هوای بیرون اجازه ورود به فضای کلین روم را داشته باشند. از همین‌رو کارخانه آریا بارون توس اقدام به تولید ساندویچ پانل اتاق تمیز متناسب با این کاربری کرده است.

مزیت انواع ساندویچ پانل آریا بارون توس

مزیت انواع ساندویچ پانل آریا بارون توس

چرا خرید انواع ساندویچ پانل های آریا بارون توس را توصیه می‌کنم؟! اگر از مزیت‌های ساندویچ پانل سوال کنید، احتمالا اولین مزیتی که به آن اشاره می‌شود، قیمت ارزان‌تر این متریال نسبت به متریال سنتی ساختمانی است. اما مزایای انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس تنها به این مورد ختم نمی‌شود. از دیگر مزایای این پانل‌های ساندویچی که از سوی کارخانه آریا بارون تولید می‌شوند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • وزن سبکی داشته و در صورت وقوع حادثه تلفات مالی و جانی کمتری به جا می‌گذارند.
  • در برابر پوسیدگی و خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • فرایند حمل و نقل، جابه‌جایی و نصب آن‌ها ساده و کم هزینه است.
  • دارای طرح و رنگ‌های متنوعی هستند.
  • قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارند.
  • در تمامی شرایط آب و هوایی می‌توان از این پانل‌ها استفاده کرد.

چرا انواع ساندویچ پانل را از اریا بارون خریداری کنیم؟

کارخانه آریا بارون توس اولین دارنده استاندارد ملی در خصوص تولید ساندویچ پانل‌های عایق حرارتی است. این کارخانه با تولید انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس، در سال‌های 1396 و 1397 موفق شد به صادرکننده برتری کشوری تبدیل شود. کیفیت بالای ساندویچ پانل‌ها، قیمت مناسب، مشاوره خرید انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی از دیگر مزایای خرید انواع ساندویچ پانل اریا بارون توس به شمار می‌روند.

ارسال نظر: