کدخبر: 3811

با طراحی داخلی اداری مناسب بازدهی کار را گسترش دهید

طراحی داخلی اداری را باید جدی گرفت. یکی از دلایل مهم در افزایش بازدهی شرکت و انگیزه کارکنان طراحی داخلی اداری شرکت و فضای کار می باشد و ما دتر شرکت مهران طاهری برای شما ایده های نابی را داریم.

طراحی داخلی اداری تاثیر بسیار مهم فضای اداری در سود شرکت

طراحی داخلی اداری یکی از عوامل بسیار مهمی است که در محیط اداری تاثیر گذار می باشد و می تواند انگیزه کارمندان و تمام امور آن واحد را بهبود بخشد.

تمام عوامل یک شرکت بعد از چند روز کاری نیرو و انگیزه خود را از دست می دهند و بازدهی کار به شدت به صورت نزولی کاهش میابد.محیط کار، رنگ های دیوار، دکوراسیون و همه این عوامل می تواند روحیه دوباره کارکنان را بهبود ببخشد و فضای اداری و طراحی داخلی ساختمان اداری بسیار در این امر دخیل می باشد.

دکوراسیون اتاق کار اداری در روحیه شما هم تاثیرگذار است

دکوراسیون اتاق کار اداری بسیار مهم می باشد و باید به این امر اهمیت ویژه ای دهیم. مسلما یک اتاق اداری بهم ریخته و شلوغ با وسایل بهم ریخته و نامنظم ، به شدت مانع تمرکز ما روی کار می شود.

به این نکته هم باید اشاره کنیم که نامنظمی و بهم ریختگی در دکوراسیون اداری ، خیلی زودتر ذهن ما را خسته و انرژی ما را کاهش می دهد. پس حتما باید به این نکته توجه ویژه ای شود که طراحی داخلی اداری هم روند کار و هم در بازدهی کارکنان محیط های شرکت و فضای کارها بسیار تاثیرگذار هم می باشد.

دکوراسیون داخلی اداری پرکاربرد به همراه عکس

طراحی داخلی فضای اداری سبک های مختلفی را پوشش می دهد. شما می توانید بنا بر سلیقه خود، سبک مورد نظر را انتخاب کنید

دکوراسیون

 

طراحی اداری مدرن با گروه معماری مهران طاهری

عوامل مختلفی می تواند دلیل بر موفقیت یک کسب و کار باشد که طراحی دفتر اداری هم یکی از همین دلایل می باشد. در این بین بر حسب سلیقه، سبک مدرن مورد پسند خیلی از مدیران و کارمندان و فریلنسر ها قرار می گیرد.

یکی از دلایل تاثیر گذار در طراحی داخلی اداری رنگ محیط می باشد و عوامل دیگری هم مثل شیوه چینش وسایل و لامپ ها و نور های مخفی و حتی طرح سرامیک و سایر موارد در طراحی فضای اداری بسیار حائز اهمیت است.

این نکته هم باید مد نظر قرار دهیم که محیط کار برای اغلب مدیران و کارکنان و فریلنسر ها و ... خانه دوم آن ها است. همین دلیل است که طراحی داخلی اداری یک شرکت بسیار حائز اهمیت است.

طراحی اداری کلاسیک

طراحی اداری کلاسیک هم سبک دیگری است که مورد پسند درصدی از مدیران قرار گرفته و در روحیه این اشخاص تاثیر گذار است.برای اینکه طراحی دفتر اداری خود را به سبک کلاسیک خلق کنید. باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. مبلمان و صندلی ها به شدت در سبک کلاسیک تاثیر گذار است. باید مبلمان و صندلی و میز هایی را برای دفتر یا اتاق اداری مورد نظر خود انتخاب کنید که اغلب چوبی و طرح کلاسیک باشد. پارکت هم می تواند در سبک کلاسیک طراحی داخلی اداری شما تاثیرگذار باشد. سبک های مختلفی وجود دارد که در این مقاله دو مورد از پرکاربردترین ها یعنی مدرن و کلاسیک را بررسی کردیم

نکات پایانی

در این مقاله بررسی کردیم که طراحی داخلی اداری چه قدر می تواند در بازدهی کار تاثیر گذار باشد و اغلب مدیران به این نکته اهمیت نمی دهند. همین بی توجهی هم باعث می شود بازدهی کارکنان و کارمندان محترم این شرکت، کاهش یابد و سیر صعودی شرکت آغاز شود.

دکوراسیون بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. در ادامه توضیح دادیم که سبک های مختلفی است که مدیران می توانند بنا بر سلیقه شخصی انتخاب کنند. امیدوارم که نکات این مقاله در روند کاری مدیران و کارکنان تاثیر گذار باشد.

روند طراحی داخلی اداری اگر ایده آل و منظم پیش رود در روند کارتان تاثیر گذار است. متدهای اصلی طراحی داخلی اداری را در این مقاله ذکر می کنیم

دکوراسیون

متد اصلی در طراحی داخلی اداری که شرکت مهران طاهری بر ای شما انجام می دهد:

در طراحی داخلی اداری اولین چیزی که باید مد نظر قرار بگیرد موضوع و محتوای کاری تان است. باید از ابزار، وسایل و سبک های طراحی که بازگو کننده ی کار شما هستند استفاده کنید. دیدن سالها تغییرات در طراحی و دکوراسیون دفاتر شرکتی شما را به این نتیجه می رساند که همه ی این تغییرات جهت جذب مشتری، رضایت کارمندان و بالا رفتن عملکردشان بوده است. در ادامه چند متد اصلی برای طراحی داخلی ساختمان اداری را بیان می کنیم.

طراحی داخلی اداری به سبک محیط باز

در محیط های اداری هر چه دیوارها کمتر باشند، محیط دفتر مدرن تر به نظر می رسد. از سویی نیز ایجاد یک فضا که همه ی همکاران بتوانند همدیگر را ببینند همکاری و تمرکز کار را افزایش می دهد. در برخی از شرکت ها که رقابت بیشتری بین کارمندان وجود دارد، این سبک طراحی باعث بازدهی بیشتری از لحاظ کاری می شود. از لحاظ هزینه نیز بصرفه خواهد بود چرا که نیاز به ساختن دیوارهای کمتری دارد. علاوه بر آن طبقاتی که دارای طراحی باز و بدون دیوار هستند کار را برای مشتری آسان تر می کنند؛ چرا که می تواند به تمامی قسمت های اداری شرکت دسترسی داشته باشد. یکی از مهم ترین مزایای این نوع طراحی برای دفاتر و شرکت های اداری این است که در زمانی که برای طراحی داخلی اداری می گذارید صرفه جویی می شود.

روانشناسی رنگ را در طراحی فضای اداری فراموش نکنید

استفاده از روان شناسی رنگ در دفاتر اداری اکنون به یکی از محبوب ترین روندها در طراحی دکوراسیون داخلی اداری تبدیل شده است. فضای اداری اگر دارای ترکیب رنگی مناسب و زیبا باشد به طور ناآگاهانه بر روی کارمندان و روحیه شان تاثیر می گذارد. علاوه بر این زیبایی و روح دادن به یک فضا توسط رنگ انجام می شود. چه بسا بر روی انتخاب رنگ ها در محیط اداری تامل بیشتری داشته باشید تا بتوانید به طراحی ای که در نظر دارید برسید. برای مثال استفاده از رنگ نارنجی در فضای اداری باعث ایجاد شور و نشاط بیشتری در محیط می شود. اما اکنون در طراحی مدرن اداری بیشتر رنگ های سبز، آبی و زرد به چشم می خورد. شما نیز اگر می خواهید دفتری شیک و مدرن داشته باشید می توانید از این ترکیب رنگی در دکوراسیون اتاق کار اداری استفاده کنید.

استفاده از فضاهای چند منظوره در محیط اداری

دکوراسیون اداری نیاز به تطبیق پذیری محیط دارد. یعنی باید از سبک طراحی هایی استفاده کنید که بتوانند هم معرف کارتان باشند و هم کارمندان در آنجا احساس راحتی داشته باشند. اما هدف از طراحی چند منظوره در واقع استفاده از یک محیط در دفتر کار برای چند منظور است. برای مثال یک گوشه از محیط کار باید به گونه ای طراحی شود که همزمان دو نفر بتوانند در آنجا کار کنند، محل برگزاری یک جلسه کوچک باشد و همچنین محل استراحت فردی به حساب بیاید. ایجاد این چنین فضایی سخت است اما می توانید از فضاهای باقی مانده در طراحی داخلی اداری استفاده ی دیگری داشته باشید. طراحی دفتر اداری به سبک چند منظوره نباید آنقدر بی نظم باشد که نتوان هیچ کدام از کارهایی که ذکر شد را در آنجا انجام داد. احتیاط و دقت و هم چنین سلیقه ای که در طراحی اداری به کار می برید مهم است. طراحی داخلی فضای اداری نیاز به مشاوره با تیم های طراحی داخلی اداری دارد. تیم هایی که تجربیات و کارهای ایده آلی را در این عرصه انجام داده اند.

ارسال نظر: