کدخبر: 4172

با کمک تم های تولد، جشنی فوق العاده داشته باشید

تم های تولد بسیار زیبا و مختلف اعم از تم تولد دخترانه و پسرانه و بزرگسال در بازار وجود دارد. برای تولد نوزاد نیز می توانید از تم های تولد استفاده نمایید.

استفاده از تم های تولد یکی از راه های زیباتر کردن و به یاد ماندنی تر کردن جشن تولد افراد مختلفی خواهد بود که ما دوستشان داریم، می باشد. تم های تولد را می توان به دلیل داشتن تنوع بالا از بدو تولد تا سن بزرگسالی استفاده کرد. همچنین می توان از تم های مختلف تولد که با کمک رنگ ها اجرا می شوند، برای جشن های مختلف دیگر مانند نامزدی، فارغ التحصیلی، حنابندان و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. تنها نکته ای که باید به آن توجه نمایید، کیفیت ملزومات تم تولد انتخابی شما است که برای رسیدن به آن باید خرید خود را از فروشگاه ها و یا سایت های معتبر انجام دهید.

با استفاده از تم تولد، جشنی زیبا داشته باشیم

شاید بتوان تم تولد را یک زمینه خاص فانتزی و یا تزیینی دانست که آرایش زیبا و فوق العاده ای را به صورت هماهنگ از لوازم و وسایلی که برای جشن خود نیاز دارید، در کنار هم قرار می دهد. تم های تولد می توانند جشن شما را به یاد ماندنی تر و البته زیباتر کنند. تم های تولد در دسته بندی های مختلفی وجود دارد که می توان دسته کودکان را از نوجوانان و بزرگسالان جدا کرد. تم های تولد به طور معمول، برگرفته شده از شخصیت کارتونی خاص و یا یک شخصیت هالیوودی در یک فیلم و یا بر اساس یک داستان می باشد. البته این تم ها بر اساس رنگ و یا بر اساس فصل و یا مناسبتی که قرار است جشن برگزار شود، نیز انتخاب می شوند.

 

لوازم تم تولد شامل چه بخش هایی است

لوازم و ملزومات هر تم تولد را می توان به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی کرد.

1- لوازمی که برای تزیین مکان تولد استفاده می شود. مانند ریسه ها، آویزها، استندهایی که قابلیت آویز شدن دارند، بادکنک ها و ...

2- لوازمی که به منظور پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند. شامل کارد و چنگال، بشقاب، ظروف مختلف، لیوان، سیخ های کوچک مخصوص فینگر فود ها و ...

3- لوازم جانبی مانند لباس، کیک و ... که می تواند جز تم تولد سفارشی شما باشد. حتی می توانید از این لباس ها به تعداد مهمانان خود تهیه نمایید و در زمان ورود به یادگار به آنها بدهید.

 

تولد

از لوازم تزیینی برای زیبا کردن فضا می توان به ریسه ها، بنرها، پلاکارد ها، فانوس ها، بادکنک ها و ... لوازم با تم تولد مورد نظر اشاره کرد. لوازم پذیرایی نیز شامل لیوان، قاشق، کارد، چنگال، ظرف سرو پاپ کورن، بشقاب سرو کیک و میوه می باشد که با تم تولد تزیین شده و در واقع تم تولد بر روی آنها چاپ شده است. در این بین می توان لوازم جانبی مانند سفره برای روی میز با تم تولد و لباس با همان تم نیز اشاره داشت.

سفارش و خرید کیک تولد با تم انتخابی شما می تواند جشن شما را کامل کرده و زیبایی آن را دوچندان نماید. بنابراین در انتخاب و خرید آن نهایت دقت را داشته باشید.

تم تولد پسرانه

 

انواع مختلفی از تم های تولد پسرانه وجود دارد که از آن ها می توان برای برگزاری جشن تولد استفاده کرد. فراوانی و گستردگی تم های تولد پسرانه آنقدر زیاد است که گاهی والدین و خود آقا پسرها در انتخاب تم تولد مورد نظر دچار سردرگمی می شوند. برای انتخاب تم پسرانه تولد در وهله اول به علایق خود و یا کودک خود که جشن تولد برای وی برگزار می کنید، فکر کنید در صورتی که به تم های رنگی علاقه داشته باشید می توانید به تم تولد پسرانه رنگی فکر کنید در صورتی که به تم های انیمیشنی فکر می کنید تم ها متعدد انیمیشن وجود دارد که می توان برای تولد پسرها در سنین مختلف استفاده کرد. اگر به ورزش علاقه دارید می توانید به تم های ورزشی فکر کنید در حال حاضر تنوع جدیدترین تم تولد پسرانه، تم تولد پسرانه ساده و شیک و تم تولد لاکچری آنقدر زیاد است که شما به راحتی می توانید تم تولد پسرانه مورد نظر را پیدا کنید در ادامه به مهم ترین انواع تم تولد نوجوان پسرانه، تم تولد پسرانه کودک، تم نوزاد پسر و تم جشن تولد پسرانه اشاره خواهیم کرد. 

بادکنک آرایی تم تولد

یکی از جذابیت های هر تولدی، بادکنک ها هستند. در تم تولد و زمان انتخاب آن، می توانید از بادکنک و بادکنک آرایی نیز استفاده نمایید. این وسیله تزیینی در تولد می تواند کاملا به شکل و طرح تم انتخابی شما باشد و یا رنگ آن با زمینه تم همخوانی لازم را داشته باشد. استفاده از بادکنک های هلیومی، بادکنک های فویلی در کنار استند و یا در کنار بنر شخصیتی که آن را برای تم تولد انتخاب کرده اید، می تواند بسیار زیبا و فوق العاده باشد.

همچنین برخی از تم های تولد به طور کامل با بادکنک های مخصوص اجرا می شوند که بیشتر از آنها برای نوزادان و یا بزرگسالان استفاده می کنند. البته این نوع تزیین می تواند برای سایر جشن ها، با موضوعات دیگر نیز بسیار جالب توجه باشند. تم های بادکنکی که برای مجالس مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، در عین سادگی، بسیار جذاب هستند و بیشتر بر اساس رنگ انتخاب می شوند.

 

چه مواردی را در تم های تولد باید رعایت کرد

برای داشتن یک جشن کامل و زیبا، باید با کمک تم تولد و ملزومات آن که از پیش تهیه شده اند، یک میز زیبا چیده و البته ملزومات پذیرایی را بر اساس تعداد مهمانان خود سفارش دهید. نکته مهم و اساسی در انتخاب و خرید تم تولد، علاقه و سلیقه شخصی است که می خواهید برای او جشن تولد بگیرید. تم انتخابی باید مورد پسند فرد مورد نظر باشد.

برای انتخاب تم تولد و پیش از خرید آن به سلیقه فرد مورد نظر و همچنین شخصیت مورد علاقه وی توجه داشته و بر اساس آن تم را انتخاب نمایید. و در زمان تهیه ملزومات تم تولد می توانید از سفره هایی که با همان تم انتخابی شما تزیین شده اند، استفاده کنید. 

 

انواع تم های پسرانه و دخترانه

با توجه به اینکه کودکان ما با هر جنسیتی با دنیای کمیک و کارتون ها آشنایی داشته و با بسیاری از آنها همزاد پنداری می کنند، استفاده از همان موارد می تواند یکی از بهترین کارها برای برگزاری جشن تولد آنها باشد. قطعا زمانی که وارد محل جشن تولد خود می شوند و در آنجا بنرها و ریسه های شخصیت مورد علاقه خود را می بینند و یا با استند هایی از شخصیت دوست داشتنی کارتونی که به آن علاقه دارند ساخته شده است، مواجه می شوند، نه تنها شگفت زده می شوند، بلکه هم برای آنها و هم برای دوستان آنها می تواند جشنی به یاد ماندنی باشد.

تم های تولد پسرانه مانند تم های فوتبالی، مرد عنکبوتی و سوپرمن و تم های دخترانه مانند سیندرلا و السا و بسیاری مدل های دیگر را می توانید از فروشگاه سرزمین تولد تهیه نمایید. همچنین برخی از تم ها به طور مشترک مورد استفاده قرار می گیرند مانند تم سرزمین اسباب بازی و یا تم ماشین ها که آنها را نیز می توانید با کیفیتی فوق العاده از طریق سایت مورد نظر انتخاب و خریداری نمایید.

 

چگونگی خرید تم های تولد

در صورتی که تصمیم دارید برای تولد یکی از عزیزان خود، جشن تولدی با استفاده از تم های تولد بگیرید، بهترین و مطمئن ترین راه، می تواند خرید از سرزمین تولد باشد. با مراجعه به سایت فروشگاه سرزمین تولد، نه تنها می توانید انواع تم های تولد را ببینید، بلکه به سهولت نیز می توانید آنها را سفارش داده و پس از تحویل درب منزل و چک کردن کیفیت آن، هزینه را پرداخت نمایید. تنوع تم تولد شامل سنین مختلف، از نوزادی تا بزرگسالی می شود و کلیه ملزومات و لوازم جانبی آن را نیز می توانید از این طریق انتخاب و خریداری کنید. 

یکی از ویژگی های خرید انواع تم های تولد به این روش، صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید و انتخاب تم مناسب خود، می توانید با مشاوران و راهنمایان سرزمین تولد ارتباط برقرار کرده و سپس انتخاب و خرید خود را انجام دهید. 

 

 

 

ارسال نظر: