کدخبر: 4494

نکته مهم در بازاریابی اینترنتی

بسم الله الرحمن الرحیم

در این مقاله با ۲ نکته مهم در بازاریابی اینترنتی آشنا می شوید که باید درباره آنها به خوبی اطلاعات داشته باشید تا دچار مشکل در سئو و جذب افراد و مشتری برای سایت تان نداشته باشید.

بازاریابی اینترنتی یعنی استفاده از روش های آنلاین برای بازاریابی یک کسب و کار اینترنتی یا غیر اینترنتی.

سئو یکی از روش های کلیدی در بازاریابی اینترنتی است که شامل سئو تکنیکال و سئو داخلی و سئو خارجی است که هر کدام از این بخش ها برای رسیدن به صدر نتایج موتور جستجو گوگل است.

تا شما بتوانید با کلمات کلیدی خوب ترافیک خوب برای سایت جذب کنید.

ترافیک برای هر وب سایت بسیار مهم است چون همین ترافیک ممکن است به مشتری تبدیل شود چون ترافیک خوب برای تبدیل شدن به مشتری خوب بهتر است چون این ترافیک دارای نرخ بیشتری از بازار هدف شما است.

این بازار هدف همان مخاطبینی هستند که از شما خرید می کنند.

برای رزرو جلسه مشاور سئو حرفه ای وارد سایت صفحه مورد نظر در تک سئو شوید.

بازاریابی اینترنتی

این مقالات به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است تا سئو سایت را بهتر انجام دهید.

۱. تاثیر الکسا (Alexa) در بازاریابی اینترنتی

ابزار رتبه بندی الکسا یکی از روش های اندازه گیری کیفیت و ترافیک سایت که کاربرد های مختلفی دارد و سایت ها تلاش می کنند رتبه الکسای سایت خود را کاهش دهند و این سایت های دارای رتبه های برتر الکسا معمولا دارای بیشترین ترافیک در کل وب است.

برای کسب رتبه در گوگل نیازی به رتبه خوب در الکسا ندارید این اشتباه نکنید و در نتیجه هر وب سایت که رتبه خوبی در ابزار رتبه بندی الکسا دارد بازاریابی اینترنتی را به خوبی انجام نداده است.

برای اینکه بهتر بدانید رتبه الکسا چیست را مطالعه کنید.

رتبه بندی الکسا برای هر سایت نشان دهنده میزان ترافیک آن سایت و رتبه آن در میان وب سایت های دیگر است که یک کسب و کار اینترنتی باید برای افزایش ترافیک سایت تلاش کند.

برای اینکه الکسای سایت را کاهش دهید روش های مختلفی وجود دارد که در وب سایت تک سئو مقاله بهبود رتبه الکسا را مطالعه کنید که در آن مقاله به طور کامل در مورد روش های کاهش رتبه الکسا توضیح داده ایم و این روش ها هر کدام ویژگی ها خاصی را دارند.

یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک سایت در بازاریابی اینترنتی سئو سایت است یعنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو این برای رشد کسب و کار اینترنتی بسیار مهم است که ترافیک خوبی جذب کنید.

این الکسا اولین نکته مهم در بازاریابی اینترنتی بود که در این مقاله در مورد آن ها صحبت کردیم اما به طور خلاصه چند مورد را مرور می کنیم.

اولین مورد این است که شما به جای اینکه روی کاهش رتبه الکسا تمرکز کنید بهتر است روی فعالیت های مفید دیگری تمرکز کنید که ترافیک واقعی شما را افزایش دهد که مخاطبین جذب شده از بازار هدف شما باشند.

رتبه بندی الکسا برای هر وب سایت مهم است که البته بیشتر کسب و کار های اینترنتی به جای تمرکز روی موارد مهم روی رتبه الکسا تمرکز کند که این مشکل ساز است.

روش های دور زدن رتبه الکسا وجود دارد که برای مثال شما با ایجاد ترافیک تقلبی با استفاده از ربات روی سایت می توانید رتبه الکسا را بهتر کنید.

۲. شبکه توزیع محتوا (Content Delivery Network)

برای افزایش کیفیت هر سایت برای کاربران آن باید روش هایی استفاده کنید که کاربران سایت شما بهتر بتوانند در سایت فعالیت کنند.

که این روی سئو تاثیر مثبت دارد کسب و کار های اینترنتی و وب سایت هایی که از شبکه توزیع محتوا استفاده می کنند سرعت و امنیت بهتری را تجربه می کنند.

شبکه توزیع محتوا که زبان انگلیسی Content Delivery Network معنی می دهد که در وب سایت آموزش سئو تک سئو مقاله کاملی در مورد cdn چیست ؟‌ آماده شده است تا شما عزیزان از آن برای وب سایت خود استفاده کنید.

Cdn با سئو نیز در ارتباط است شما هرچه بهتر بتوانید شبکه توزیع محتوا را نصب و تنظیم کنید روی سئو سایت خود بهتر تاثیر گذاشته اید چون سئو سایت با تجربه کاربری در ارتباط مستقیم است.

زمانی که گوگل تشخیص دهد کاربران سایت شما از سایت شما رضایت کامل دارند و تجربه کاربری سایت شما به خوبی پیاده سازی شده که به کاربران کمک کند راحت تر فعالیت کنند رتبه های شما در کلمه کلیدی های خوب رشد می کند.

همانطور که احتمالا در مورد تجربه کاربری می دانید این تجربه کاربری یعنی اینکه فعالیت کاربران را در سایت خود ساده کنید به گونه ای که هر کاربر برای اینکه در سایت شما فعالیت کند سختی نکشد و راحت بتواند این کار را انجام دهد.

برای رشد یک کسب و کار اینترنتی باید روی تجربه کاربری تمرکز کنید چون این کاربران شما هستند که شما را گسترش می دهند شما با تمرکز روی درخواست ها و سوالات کاربران تان محصولات تان را بهتر کنید و خدمات بهتری برای ارائه به کاربران آماده کنید.

که این بازاریابی اینترنتی بسیار اهمیت دارد که محصولات خوبی برای ارائه به کاربران داشته باشید چون تنوع محصولات بسیار بالا است و همین نکته باعث رشد هر کسب و کار می شود که کاربران به طور کامل از آن راضی باشند.

همانطور که در وب سایت تک سئو تلاش می شود که بهترین بهره را کاربران سایت ببرند و صدر نتایج جستجو را از آن خود کنند با خدمات مختلفی مانند مشاوره و آموزش سئو که در وب سایت تک سئو وجود دارد.

برای اینکه بهتر با تجربه کاربری و cdn آشنا شوید باید روی سرعت سایت تان کار کنید سرعت سایت یکی از عوامل مهم در بازاریابی اینترنتی است این سرعت سایت منجر به بهتر شدن رتبه سایت می شود.

 

ارسال نظر: