کدخبر: 5170

چگونه با نورپردازی خانه خود را مجلل تر کنیم؟

امروزه برای جلوه ی زیبای ساختمان ها و بزگتر نشان دادن فضاهای کوچک از انواع و اقسام ابزارهای نور پردازی استفاده میشود که قطعا نام انواعی از آنها به گوشتان خورده.ما در این مقاله قصد داریم شمارا با محصولی آشنا کنیم که بیشترین کاربرد را در نورپردازی ساختمان دارد و همچنین با بهترین متریال وبا کیفیت ترین قطعات توسط صبا ترانس تولید شده است.

وال واشر

نام وال واشر برای افرادی که در زمینه نورپردازی فعالیت میکنند کلمه ای بسیار شناخته شده ای است. وال واشر یک المان نورپردازی نسبتا جدید و کاربردی است که از کنار هم قرار گرفتن چندین منبع نوری که به طور معمول LED است ساخته میشود.

در این مقاله قصد داریم در مورد ماهیت والواشر، کاربرد و ویژگی های آن اطلاعات لازم را ارائه کنیم.

 والواشر قطعه ای است که از تعدادی لامپ در کنار هم  که به اشکال متفاوت چیده شده است

تشکیل شده و تعداد لامپها، اندازه ی آن و میزان توان هر کدام میتواند بنا به نیاز مشتری و نوع پروژه متفاوت باشد

وال واشر صبا ترانس

برای انتخاب نوع چراغ در نورپردازی ساختمان باید به مواردی همچون رنگ نور، نوع مصالح به کار رفته ،نورپردازی ساختمان های وجاور،ارتفاع وفاصله پنجره ها توجه کرد و همچنین در نظر داشت که نور ارتفاع ساختمان را پوشش داده و وارد محیط داخلی ساختمان نشود.حال برای اینکاره نوع چراقی از چه برندی باید استفاده کرد؟

والواشرها از انواع چراغ های نورپردازی به شمار میروند که برای تزئینات حرفه ای ساختمان ها گزینه های بسیار مناسبی هستند.شرکت مراد برقی انواع والواشر ها با پرتاب نور بالا وتعداد چراغ های متفاوت با مصرف برق حداقل را با رِنج قیمت متنوع به مشتریان خود عرضه میکند که دارای رنگ های مخلف برای هر سلیقه میباشد که این رنگ ها میتواند شامل انبه ای ،بنفش،زرد،سبز،آبی ،سفید،قرمز و حتی مولتی کالر باشد که طبق سفارشات مشتری تولید و توزیع میگردد.

نورپردازی

ویژگی وال واشر خوب

از آنجایی که شناسایی محصولات با کیفییت همواره از دغدغه های مشتریان است ،شرکت مراد برقی به منظور جلب رضایت مشتریان سعی کرده است اطلاعات کاملی را در اختیار مشتری قرار دهد تا بتوانند بهترین محصول را با اطمینان خاطر انتخاب کنند.

خرید وال واشر صبا ترانس :

لامپ ها و چراغ هایی که برای نورپردازی نمای بیرونی ساختمان به کار میروند همواره در معرض عوامل محیطی مانند نور خورشید، رطوبت،باد و خاک وباران و... هستند. بنابراین باید مقاومت کافی در برابر هر یک از این عوامل را دارا باشد.

والواشرهای صباترانس با بدنه آلومینیمی بسیار مقاوم بوده وهمچنین ضدآب و ضد نفوذ گردو غبار وضد بخار میباشند تا نور با کیفیتی داشته باشند .

این والواشر ها با انواع توان های 2وات،3وات،4وات،6وات،9 وات....تا36وات وبیشتر عرضه میشود

یک راه دیگر برای تشخیص والواشر خوب این است که آن را در حالت روشن روی یک دیوار سفید قرار داده و زاویه وشدت روشنایی و پرتاب نور آن مطلع شوید .

داشتن گارانتی نیز یکی دیگر از ویژگی های والواشر خوب به شمار میرود.

موارد مصرف وال واشر

  • نورپردازی محیط های باز وسرپوشیده
  • رستورانها و مراکز تفریحی
  • فروشگاه های بزرگ وبدنه پل ها
  • مکان های تاریخی و آبشارها
  • برج ها،تونل هاوزیرگذرها
  • کشاورزی و پرورش گیاهان
  • آکواریوم های آب شور وشیرین
  • مراسم های جشن و...

نورپردازی

خرید وال واشر صباترانس

 صبا ترانس ، گلنور، شعاع، داتیس، بروکس و کارن از جمله بهترین های چراغ خطی و وال واشر هستند .

گروه روشنایی مراد برقی ارائه کننده چراغ های خطی و وال واشر از برند صباترانس میباشد .

برای خرید وال واشر با بهترین کیفیت ومناسب ترین قیمت عرضه شده در بازار سایت ما وال واشر های صباترانس را معرفی میکند که قابل رقابت با شرکت های بزگ در حوضه تولیدات چراغ ولوازم نورپردازی است.

 

 

 

 

ارسال نظر: