کدخبر: 5474

راهنمای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی

امروزه تمام مردم جهان برای اینکه بتوانند لحظات را به بهترین شکل ثبت کنند، با استفاده از عکسبرداری و فیلمبرداری این لحظات به یاد ماندنی را ثبت می کنند.

حال برخی این کار را توسط تلفن همراه و دوربین انجام می دهند و تعداد بیشتری از این افراد برای این کار، به استودیو عکاسی مراجعه می کنند.

قطعا برای کسانی که به استودیو عکاسی مراجعه می کنند تا عکس های به یادماندنی بگیرند، به دنبال بهترین آتلیه عکاسی می باشند.

این افراد برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی، باید یک سری نکات را در نظر بگیرند که ما در ادامه این مقاله به آن ها می پردازیم؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید.

انواع شاخه های عکاسی

1

عکاسی شاخه های مختلفی دارد که هر کدام مخصوص انجام دادن فعالیت هایی می باشد. برخی از این شاخه ها را میتوان در استودیو عکاسی انجام داد و برخی دیگر را در فضای باز و بیرون از استودیو صورت میگیرد .

برخی از این شاخه ها هنری می باشند و برخی از آن ها از سختی های بیشتری برخوردار هستند.

در لیستی که در پایین قرار می دهیم، 21 مورد از شاخه های عکاسی را به شما معرفی کرده ایم. اگرچه این شاخه ها نمای کلی شاخه های عکاسی را نشان می دهند اما شاخه های فرعی تر نیز وجود دارند که آنها نیز از شاخه های عکاسی هستند که کمتر طرفدار دارند یا موضوعیت محوری ندارد.

  1. عکاسی از منظره
  2. عکاسی از حیات‌وحش
  3.  عکاسی از نمای نزدیک (ماکرو)
  4. عکاسی زیر آب
  5. عکاسی نجوم
  6. عکاسی هوایی
  7. عکاسی علمی
  8. عکاسی پرتره
  9. عکاسی از مراسم عروسی
  10. عکاسی مستند
  11. عکاسی ورزشی
  12. عکاسی مد
  13. عکاسی تبلیغاتی
  14. عکاسی (از سوژه‌های) خیابانی
  15. عکاسی خبری
  16. عکاسی در سفر
  17. عکاسی از حیوانات خانگی
  18. عکاسی از محصول
  19. عکاسی از غذا
  20. عکاسی از اشیاءِ بی‌جان
  21. عکاسی آثار معماری
  22. عکاسی از طبیعت

این موارد از شاخه های عکاسی هستند که بسیار طرفدار دارد. البته در میان این شاخه ها نیز شاخه های اصلی ترینی وجود دارند که به صورت بسیار حرفه ای به آن ها پرداخته می شود و توجه ویژه ای به این شاخه های عکاسی است.

اصلی ترین شاخه های عکاسی کدامند؟

همان طور که گفته شد در میان شاخه های عکاسی، برخی از این شاخه ها از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند و نیازمند به دقت و تلاش بیشتری می باشد و استودیو عکاسی باید با توجه به تمام جزئیات عکس شما را بگیرد.

1-عکاسی مراسم عروسی

عکاسی از مراسم عروسی، امروزه دارای اهمیت بسیاری می باشد و عکاسان و فیلمبرداران باید تمام تلاش و سعی خود را در گرفتن بهترین عکس ها انجام دهند. زیرا مراسم عروسی برای هر فردی شبی به خاطر ماندنی و جذابی است و علاقمند می باشد که عکس ها وفیلم های زیادی را از این شب داشته باشد.

عکاسان در این شب مسئولیت بسیار بزرگی را بر عهده دارند و باید بهترین عکس ها را با دقت به تمام جزئیات بگیرند.

2-عکاسی مدلینگ

3

امروزه صنعت مد به مقدار بسیار زیادی رواج داشته است و بسیاری از افراد به این حوزه علاقمند هستند.

عکاسان در عکاسی مد باید به تمام جزئیات توجه ویژه ای داشته باشند.

در حقیقت عکاسان مد باید بهترین تجهیزات استودیویی را در اختیار داشته باشند و با امکانات پیشرفته نورپردازی کار کنند، این عکاسان باید در رابطه با مد روز، سبک های مد روز، سبک لباس ها و پوشاک مد روز نیز اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار داشته باشند.

تمام این اطلاعات زمانی به کمک این عکاس می آید که قصد دارد از سوژه مورد نظر عکس برداری کند و در آن لحظه می تواند عکس های زیبایی را بگیرد.

3-عکاسی صنعتی (عکاسی از محصول)

4

می توان گفته که عکاسی صنعتی از پرطرفدارترین و بهترین شاخه های عکاسی می باشد.

در واقع هدف از عکاسی صنعتی، فروش و تبلیغ محصول است. هدف از تبلیغات محصول، قانع کردن مردم برای خرید محصول است. پس در واقع می توان گفت هدف اصلی در عکاسی صنعتی ، خلق عکس هایی می باشد که احساس مردم را به نسبت به این محصول عوض کند و آن ها را برای خرید این محصول قانع کند.

در عکاسی صنعتی نیاز شدید و وِیژه ای به تجهیزات عکس برداری مانند تجهیزات نورپردازی و ... احساس می شود.

مشتریان و کسانی که به شما مراجعه می کنند برای عکاسی صنعتی ، افراد عادی نیستند بلکه شرکت ها، سازمان ها و اداره ها می باشند.

این سه شاخه عکاسی از مهم ترین شاخه های عکاسی می باشند که ما به آن ها اشاره کردیم.

حال ما در این مقاله سعی بر این داریم که شما را در انتخاب آتلیه های مختلف راهنمایی کنیم و شما را  در انتخاب این آتلیه ها کمک کنیم.

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی کودک

بهترین آتلیه عکاسی کودک باید دارای امکانات مناسب مانند تجهیزات نورپردازی ، محیط امن و بدون سر و صدا ، تجهیزات عکس برداری ، دمای مناسب ، دکور و تزئینات باشد.

به این دلیل که آتلیه عکاسی کودک مخصوص عکس برداری از کودک و نوزادان می باشد، پس باید دکور و تزئینات مناسب این سنین داشته باشد.

یکی از تجهیزاتی که آتلیه عکاسی خوب باید داشته باشد ، داشتن اسباب بازی ، وسایلی برای سرم گرم کردن کودکان است. در برخی مواقع کودک ممکن است حالت مناسبی برای عکس برداری نداشته باشد یا در حال گریه باشد، شما با سرگرم کردن کودک با اسباب بازی می توانید حالت مناسب را برای کودک به وجود بیاورید.

شما برای انتخاب بهترین آتلیه عکاسی مناسب کودکان می توانید در وب سایت استودیو عکاسی لنزو ، نمونه کارها را مشاهده کنید و حتی می توانید فضای استودیو عکاسی را نیز مشاهده کنید.

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی عروس

در انتخاب آتلیه عکاسی عروس ، مهم ترین فاکتور داشتن نمونه کارهای موفق و جذاب و مشاهده این نمونه کارها توسط مشتریان است.

شما در این نمونه کارها می توانید فضای استودیو عکاسی ، تجهیزات آتلیه و کیفیت عکس ها را مشاهده کنید و متوجه شوید که آیا این استودیو عکاسی ، بهترین آتلیه عکاسی برای شما است.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب آتلیه عکاسی ، داشتن دکورهای مناسب و جذاب در آتلیه می باشد.

دکور استودیو عکاسی می تواند نشان دهند ذوق هنری و تجربه آتلیه باشد و شما از طریق مشاهده این دکورها می توانید متوجه زیبایی و کیفیت کار خود شوید.

داشتن امنیت و پخش نشدن حریم شخصی نیز از مهم ترین فاکتورها برای انتخاب آتلیه عکاسی است.

در برخی مواقع آتلیه های عکاسی برخی از نمونه کارها در وب سایت یا کاتالوگ قرار می دهند تا مشتریان بتوانند از طریق این نمونه کارها تصمیم بگیرند که عکس برداری یا فیلمبرداری عروسی خود را به این استودیو عکاسی بسپارند یا خیر!

شما در صورت مایل نبودن و رضایت نداشتن می توانید به آتلیه های عکاسی عروس ذکر کنید که این عکس ها نباید در هیچ گونه فضای عمومی باشد و صرفا برای مشاهده دیگران نمی باشد.

راهنمای انتخاب آتلیه عکاسی صنعتی 

5

در عکاسی صنعتی مهم ترین فاکتور، داشتن لوازم های عکس برداری با کیفیت بالا و داشتن محل مخصوص برای عکاسی صنعتی است.

در عکاسی صنعتی باید عکس محصول را با تمام جزئیات و دقت کامل بگیرید، تا مشتریان و کاربران بتوانند به بهترین شکل محصول را آنالیز کنند و در صورت رضایت محصول را خریداری کنند.

البته در عکاسی صنعتی ، شما باید از تکنیک هایی برای قانع کردن مردم برای خرید محصول نیز استفاده کنید.

عکاسان صنعتی باید از این تکنیک ها اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار داشته باشند تا بتوانند از این اطلاعات در عکس برداری استفاده کنند و محصول را به گونه ای عکسبرداری کند که مشتریان را راضی به خرید محصول کند.

در عکاسی صنعتی ، تجهیزات نورپردازی بسیار مهم و تاکیدی می باشد و داشتن وسایل و تجهیزات نورپردازی با کیفیت ، می تواند در گرفتن عکس های بسیار با کیفیت و مناسب کمک فراوانی کند.

حال ما در ادامه قصد داریم که بهترین آتلیه عکاسی را که شما می توانید به آن اعتماد کنید و انواع عکسبرداری و فیلمبرداری های خود را به این استودیو بسپارید، معرفی کنیم.

استودیو عکاسی لنزو

بهتر دیده شوید ، این جمله یک شعار تبلیغاتی نیست، بلکه هدف استودیو لنزو است. استودیو لنزو همواره بر این سعی و تلاش بوده است که تا بهترین عکس ها را از شما ثبت و یادگار کند.

ما در استودیو لنزو فضایی را طراحی و تهیه کرده ایم که شما بتوانید در شاخه های مختلف عکاسی به ما مراجعه کنید و بهترین عکس ها را ثبت کنید.

امکانات و تجهیزات استودیو عکاسی لنزو به همراه پرسنل و کادر با تجربه و قوی ، تنها با هدف گرفتن عکس های جذاب و زیبا از شما در کنار هم جمع گردیده است.

یکی از افتخارات استودیو لنزو آن است که همواره مردم عزیز ایران زمین از این آتلیه عکاسی رضایت کامل را داشته اند و همواره ما را به اطرافیان معرفی می کنند.

شما برای ثبت لحظات ماندگار و خاص در زندگی خود می توانید به استودیو عکاسی لنزو  به آدرس اینترنتی  ( lenzostudio.ir ) مراجعه کنید و عکس هایی را داشته باشید که تا سال های سال برای شما ماندگار و خاطره انگیز باشند.

 

 

برچسب : عکس  -  عکاسی  - قیمت  - دوربین  - استودیو  - صنعتی  - بهترین آتلیه عکاسی

 

 

 

ارسال نظر: