کدخبر: 5477

بهترین کارگردانان تیزر تبلیغاتی را بشناسید | معرفی 9 نفر

فکر کنید بودجه‌هایتان را تحویل گرفته اید و کمپین‌های تبلیغاتی‌تان تأیید شده است - حالا چگونه می‌توانید بهترین کارگردانان تبلیغاتی را برای این شغل پیدا کنید؟

 بهترین کارگردانان تیزر تبلیغاتی را بشناسید | معرفی 9 نفر

مایکل جی فرنز

به دنبال کیفیت واقعا سینمایی هستید؟ اگر نام کارگردان برنده بفتا، مایکل جی فرنز را نشنیده اید، اکنون زمان آن رسیده که او را کشف کنید. او با فیلمبرداری و کارگردانی یک فیلم 90 دقیقه ای با بودجه لاتاری تنها در پانزده سالگی، برنده انبوهی از جوایز جشنواره فیلم شد. اکنون در سن ۲۷ سالگی، او دو برابر کارگردانان تبلیغاتی که با برندهای بزرگی مانند Nespresso، Virgin  و  Cow & Gate  کار می کند، بهتر عمل می کند.

پیشنهاد مطالعه: کارگردان کیست و کار کارگردان چیست؟

الکساندرا گرین

آیا می خواهید کمی حرکت و رقص را به پروژه خود تزریق کنید؟ الکساندرا گرین کارگردان و طراح رقص مستقر در لندن با هنرمندان برجسته بریتانیایی در زمینه تبلیغات موسیقی و مربیگری حرکات از جمله پالوما فیث، املی سند و جس گلین همکاری می کند! زبان بدن و احساسات انسانی همیشه در خط مقدم تمرین او قرار دارند که از جسمانی به عنوان یک رسانه جهانی داستان سرایی استفاده می کند.

 

بتان سلر

در ذهن ما، تنها بهترین کارگردان های تبلیغاتی می توانند برندسازی نمادین را انتخاب کنند و آن را از آن خود کنند. معرفی مجدد هیولای عسل به نمایشگرهای ما شاهکار کوچکی نیست، اما کارگردان سرزنده، بتان سلر، همه این کار را انجام داد. Bethan  با جذب رنگ، سرگرمی و روح در هر کاری کارگردانی می کند، در بخش های مختلف از لوازم خانگی گرفته تا مد کار کرده است.

 

اِما وستنبرگ

اما وستنبرگ، کارگردان اهل کالیفرنیا، ساکن آمستردام، در آکادمی مشهور Rietveld و دانشکده هنر کوپر یونیون در نیویورک تحصیل کرد و از آن زمان تاکنون در جشنواره فیلم هلند و جشنواره فیلم مد در میلان موفق به کسب تمجید شده است. زیبایی‌شناسی منحصربه‌فرد او برای هنرمندان موسیقی، برچسب‌های مد و برند‌های شناخته‌شده در سطح جهانی به یک اندازه جذابیت دارد. کارهای قبلی شامل تبلیغاتی برای VPRO Dorst در ارتباط با هفته طراحی هلند، یک ویدیوی برند برای     Models at Work  و یک موزیک ویدیو برای "Regal Degal" بود. ایستگاه بعدی، سلطه بر جهان!

 

سایمون مولوینی

آیا به دنبال ماجراجویی هستید؟ یکی از با استعدادترین و دوست‌داشتنی‌ترین کارگردانان ما، سایمون مولوینی، اخیراً به مدت 15 ماه در سراسر جهان سرگردان بود تا محتوای خیره‌کننده فرهنگ‌های شگفت‌انگیز را به تصویر بکشد. از زمان بازگشت او، ما او را به سراسر اروپا بردیم تا یک کمپین چند محتوایی را با همکاری آژانس Squad برای Eurocamp فیلمبرداری کند. شرح وظایف یک کانون تبلیغاتی را در این سایت بخوانید.

 

اِما دوئرین

برخی از کارگردانان تجاری واقعاً استعدادی دارند که در رگهایشان جریان دارد. Emma D’hoeraene تنها در 26 سالگی می تواند به عنوان یک اعجوبه در نظر گرفته شود. او که از دوران نوجوانی توسط پدر کارگردانش در سینما غوطه ور شد، تجربه اولیه در فیلمبرداری، تولید و پست پروداکشن به دست آورد. امروزه، کارهای او از یک مجموعه ویدیویی برای برند مراقبت از مو Redken  تا یک فیلم مد انتخاب شده در جشنواره فیلم مد برلین را شامل می شود.

کایل جان شفارد

به دنبال یک خنده خوب هستید؟ کایل جان شفارد کارگردان، نویسنده و مجری کمدی برنده جایزه است. یکی از بهترین کارگردانان کلیپ های تبلیغاتی در مورد کمدی مارک دار، و حرفه ای در کار مشترک، او ثابت کرده است که بهترین دارایی برای آژانس های مختلف است. کایل همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه را ایجاد کرده است، و اخیراً یک برنامه اسپین‌آف برای تور بزرگ آمازون پرایم در LadBible ارائه کرده است که بیش از 4 میلیون بازدید داشته است. در ضمن برای مشاهده بهترین کلیپ های تبلیغاتی جهان می توانید از این سایت(blog.tolofilm.vom) استفاده نمایید.

پسرعموها

Cousins  ​​متشکل از فیلمسازان مستقر در لس آنجلس، جردن شارون و کیت هام است. در مجموع، آنها تقریباً در تمام کارهای تولیدی و پس از تولید کار کرده‌اند و از کار کردن در کنار با استعدادترین افراد در تبلیغات برای یک دهه، چیزهای زیادی یاد گرفته‌اند. نام تجاری منحصر به فرد طنز آنها در تبلیغ بدنام Skittles "Newlyweds" قابل مشاهده است، که یک موفقیت بزرگ در فضای مجازی بود و در یک برهه زمانی به پربیننده ترین نقطه آنلاین در جهان تبدیل شد.

گومز

گومز کارگردان فوق‌العاده یکی از جدیدترین آگهی‌های تبلیغاتی است که در فهرست فیلم‌های گیت قرار گرفته است. او با همکاری برندهای مد لوکس مانند Noose & Monkey، Truthful Lies و Twisted Tailor، هنری خلق می کند که داستان، معنا و پیام آخرین مجموعه های آنها را ارائه می دهد. یک بوم تمیز به او بدهید و به فرآیندهای خلاقانه او ایمان داشته باشید - ناامید نخواهید شد.

 

ارسال نظر: