کدخبر: 5878

معرفی سایت برای دانلود آهنگ ترکی شاد جدید و قدیمی معروف اینستاگرام

دانلود آهنگ ترکی

دانلود آهنگ ترکی

شنیدن ترانه های ترکی حال هوای دیگری را برای مخاطب زنده می کند. انرژی خاص بین لحن زیبا ترکی و ترانه ها باعث میشود حس خوبی به شنونده منتقل شود.

انتظارات شما از آهنگ های ترکی چیست؟ آهنگ های ترکی دارای ژانرهای موسیقی زیادی مانند رپ، پاپ، راک و غیره است. اگر در حال حاضر احساسات متفاوتی دارید، اهنگ های ترکی بهترین گزینه برای شما هستند. اگر به دنبال پلی لیستی از اهنگ های ترکی مخصوصا به صورت ریمیکس هستید ما رسا موزیک را به شما پیشنهاد می کنیم و حتما برای دانلود آهنگ ترکی و دانلود ریمیکس آهنگ های ترکی به این آدرس سر بزنید

بهترین آهنگ های ترکی

آهنگ ترکی تاریخچه بزرگی دارد، اما تاریخ انتشار اولین آهنگ ترکی دقیقا مشخص نیست. در دنیای 2021، افراد زیادی هستند که از جا پریدند و گفتند من یک خواننده هستم. واقعیت این است که آنها نیستند. در گذشته انتشار آهنگ در ترکیه سخت بود. اول باید به خودت ثابت کنی که خواننده خوبی هستی. بنابراین، آهنگ های قدیمی ترکی همیشه محبوب هستند.

آهنگ شاد آذری

یکی از آهنگ های پرطرفدار آهنگ های شاد آذری میباشد که امروزه پرترند ترین موضوع درخواستی در اینترنت میباشد که اکثرا کاربران به دنبال آهنگ آذری شاد و معروف هستند که از سایت های بروز دانلود کنند , آهنگ های شاد ترکی برای عروسی تالار رقص پا و یا ماشین بسیار مناسب هستند که سایت رسا موزیک برترین موزیک های معروف ترکی رو بصورت گلچین شده تهیه و برای دانلود در اختیار کاربران گذاشته و اگر میخواهید آهنگ های معروف ترکی رو دانلود کنید حتما به سایت رسا موزیک مراجعه کنید

موسیقی ترکی

موسیقی ترکی به شاخه‌ای از موسیقی ملل است که در بین اقوام ترک رایج است. بدین لحاظ این موسیقی به دلیل تعدد نواحی ترک‌نشین در جهان دارای تنوع بسیار است و در بخشی وسیع از قاره آسیا و قسمتی از اروپا رواج دارد.

از انواع موسیقی ترکی می‌توان از موسیقی آذربایجانی، ترکمنی، اویغوری، موسیقی ترکی خراسانی، ترکیه‌ای و قشقایی نام برد.

سازهای رایج در بین ترکها نیز بسیار متنوع است و انواع سازهای زهی همچون چگور، دوتار، رباب، تامدیر، قیچک، باغلاما و سازهای بادی همچون بالابان، سرنا، توتک و برخی سازهای کوبه‌ای را در بر می‌گیرد.

آهنگ ترکی شاد قشقایی

آهنگ ترکی شاد قشقایی

در بین آهنگ ها ترکی شاد ایرانی هم یکی از برترین موسیقی های جهانی بشمار می آید که از جمله آن ها آهنگ شاد قشقایی میباشد که اکثرا کاربران به دنبال دانلود آهنگ شاد قشقایی هستند که مورد پسندشون باشه ولی پیدا کردن منبع خوب الان بسیار مشکل شده ولی سایت رسا موزیک این امکان رو برا شما فراهم کرده و گلچین بهترین آهنگ های شاد قشقایی رو بصورت یکجا گرد آوری و برای دانلود در اختیار کاربران قرار داده

برترین خوانننده های ترکی

⦁ احمد کایا (Ahmet Kaya)

اولین موردی که در لیست خواننده های ترکیه مورد بررسی قرار می دهیم احمد کایا است که به جرئت می توان گفت یکی از بهترین خواننده های ترکیه بوده است. احمد کایا در سال ۱۹۵۷ به عنوان پنجمین فرزند خانواده ای در شهر مالاتیا (Malatya) متولد شد. احمد کایا دوران ابتدایی خود را در مالاتیا گذراند و در ۶ سالگی با موسیقی را با ساز باغلاما شروع کرد٬ باغلامایی که پدرش برایش هدیه داده بود. احمد کایا طی سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۰۰ با آلبوم ها و کنسرت های بی نظیرش طرفدار هایی بدست آورد. اولین آلبوم کایا «Ağlama Bebeğim» به معنی «گریه نکن فرزندم» بود.

⦁ حلیل سزایی (Halil Sezai)

حلیل سزایی پاراجیک اوغلو (یا همان خلیل) در تاریخ ۱۶ اوت ۱۹۷۹ در اسکی شهیر ترکیه متولد شد. خانواده پدرش اصالتا اهل روستای پاراجیک در استان پازارجیک بلغارستان بوده اند و نام خانوادگی اش نیز از همین روستا گرفته شده است. سزایی در سال ۲۰۰۳ از کنسرواتوار دولتی آنکارا، دانشگاه حاجت تپه در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. حالیل سزایی قطعاتی در سبک جاز (Jazz)‌ و سافت راک (Soft Rock)‌ دارد که قطعه «عصیان» (İsyan) از مشهورترین های آن ها است. حلیل علاوه بر اینکه از مشهورترین خواننده های ترکیه است یکی از بازیگران ترکیه نیز محسوب می شود و در فیلم هایی مثل «مربای انجیر» (İncir Reçeli) ایفای نقش کرده است.

 

⦁ باریش مانچو (Barı؛ Manço)

 

محمد باریش مانچو در روز دوم ژانویه ۱۹۴۳ در اسکودار (Üsküdar) و در بیمارستان زینب کامیل (Zeynep Kâmil) به دنیا آمد. باریش فرزند دوم خانواده بود که به دلیل تولد او در زمان جنگ جهانی دوم، نام او محمد باریش گذاشته شد که باریش به معنی صلح است. باریش مانچو یکی از معروف ترین خواننده های ترکیه در سبک راک و از پدیدآورندگان راک آنادولو به شمار می رود. جم کاراجا (‌Cem Karaca) یکی دیگر از خواننده های مشهور ترکیه در این سبک است. مانچو قطعاتی در سبک پاپ نیز دارد. قطعات «کوهها» (Dağlar Dağlar) و «گل پنبه» (Gülpembe) پرطرفدارترین قطعات باریش هستند.

⦁ ابراهیم تاتلیسس (İbrahim Tatlıses)

ابراهیم تاتلیسس یکی از خواننده های قدیمی ترکیه است که در تاریخ ۱ ژانویه سال ۱۹۵۲ در شانلی اورفا‌ (ھanlı Urfa) متولد شد. دوران کودکی ابراهیم تاتلیسس با فقر و سختی گذشت. تا سن ۱۰ سالگی به همراه ۷ برادرش، در خانه ای کوچک زندگی کردند و بزرگترین فرزند از ۷ فرزند خانوده بود. ابراهیم زمانی که به استانبول مهاجرت کرد، در ابتدا بیکاری و بی پولی او را بسیار خسته کرد. کم کم با کمک اورفایی هایی که در استانبول زندگی میکردند، در ساختمان ها شروع به کار کرد. او میدانست برای اینکه به جایی برسد، باید تلاش کند. در همه جا ترانه می خواند و سعی میکرد صدایش را به گوش شرکت های ترانه سازی برساند.

⦁ تارکان (Tarkan)

تارکان که یکی دیگر از خواننده های مشهور ترکیه است با نام اصلی تارکان تِوِت ‌اوغلو (Tarkan Tevetoğlu) در ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ در شهر آلتزی (Alzey) آلمان متولد شد. تارکان پس از اینکه در رشته مورد علاقه اش در دانشگاه پذیرفته نشد تصمیم گرفته بود به آلمان برگردد و در آنجا به تحصیلاتش ادامه دهد و اما در همین حین با مدیر شرکت استانبول پلاک (İstanbul Plak) آشنا شد وقراردادی برای انتشار اولین آلبوم خود امضا کرد. این اولین قدم او در راه تبدیل شدن به مگا استار و نیز از بهترین خواننده های ترکیه بود.

⦁ جم کاراجا (Cem Karaca)

 

جم کاراجا یا با نام اصلی مختار جم کاراجا (Muhtar Cem Karaca) که با لقب «Cem Ağabey» نیز شهرت دارد یکی از خواننده های قدیمی ترکیه در سبک راک و نیز یکی دیگر از اصلی ترین پدیدآورندگان سبک راک آنادولو محسوب می شود. کاراجا در تاریخ ۵ آوریل ۱۹۴۵ در منطقه باکیرکوی (Bakırkِy) استانبول متولد شد. پدر جم کاراجا ریشه آذربایجانی و مادرش ریشه ارمنی داشت. موسیقی را با ساز پیانو شروع کرد و استعداد جم در زمینه خوانندگی و مخصوصا سبک راک توسط مادرش کشف شد. در دوران دبیرستان برای جلب توجه دختران و نیز به دلیل درخواست های زیاد از طرف دوستانش آهنگ های ستاره های راک زمان خودشان را می خواند

⦁ مراد بز (Murat Boz)

مراد (یا به تلفظ ترکی مورات) بُز یکی از محبوب ترین خواننده های ترکیه به شمار می رود که بیشتر در سبک پاپ فعالیت داشته و با آهنگ های خوبش به محبوبیت خوبی رسیده است. مراد بوز متولد سال ۱۹۸۰ در شهر کارادنیز ارغلی (Karadeniz Ereğli)‌ استان زونگولداک ترکیه است. مراد قبل از فعالیت های حرفه ای اش با خواننده هایی مثل تارکان (Tarkan) به عنوان وکالیست همکاری کرده است. از مشهورترین قطعات وی می توان به «Adını Bilen Yazsın» و «ضzledim» اشاره کرد که علاوه بر ترکیه در کشور های دیگر نیز بسیار مشهور هستند و این امر باعث شده او به یکی از محبوب ترین خواننده های ترکیه تبدیل شود.

⦁ مصطفی ججلی (Mustafa Ceceli)

 

مصطفی ججلی یکی از خواننده های ترکیه در سبک پاپ است و علاوه بر خوانندگی در زمینه تنظیم قطعات و ساخت آلبوم نیز کار می کند. مصطفی ججلی از ۶ سالگی موسیقی را شروع کرده و به آموزش پیانو پرداخته است و از دوران دبیرستان در یک گروه که دوستانش تشکیل داده بودند ساز می زد و برای آلبوم های برخی خوانندگان نیز ضبط هایی انجام می داد. مصطفی یا همان به تلفظ ترکی موصطافا قبل از خوانندگی با خوانندگان مشهور زیادی مثل سزن آکسو (Sezen Aksu)، مراد بز (Murat Boz) و تارکان (Tarkan) در زمینه تنظیم قطعات همکاری کرده است و هنوز هم در این زمینه نیز کار می کند.

 

⦁ مانوش بابا (Manu؛ Baba)

 

مانوش بابا یا با نام اصلی اش مصطفی اوزکان (Mustafa ضzkan) که مورد بعدی در لیست خواننده های ترکیه است در ۱ دسامبر سال ۱۹۸۶ در شهر تارسوس (Tarsus) از استان مرسین (Mersin) ترکیه متولد شد. در دوران دبیرستان هم در زمینه خوانندگی و نیز نوازندگی گیتار آموزش دید و سپس وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آکدنیز (Akdeniz ـniversitesi) در رشته موسیقی شد. هم زمان با دانشگاه به همراه گروه «Güne؛e Yolculuk» به معنی «سفر به خورشید» در مکان های مختلف آنتالیا به اجرای موسیقی پرداخت.

⦁ هایکو جپکین (Hayko Cepkin)

 

اگر با موسیقی ترکیه آشنایی داشته باشید حتما با شنیدن عبارت خواننده های متال ترکیه اولین اسمی که به ذهنتان می آید هایکوچپکین خواهد بود. هایکو جپکین امروزه از مشهورترین خواننده های ترکیه در سبک های متال و نیز راک است. ریشه این خواننده مشهور ترک از طرف پدر به ارمنی های ترکیه می رسد. هایکو بیش از ۲۰ سال در زمینه هنر و موسیقی فعالیت کرده است و می توان گفت پرچمدار موسیقی متال در ترکیه است.

⦁ امره آیدین (Emre Aydın)

امره آیدین یکی از مهم ترین خواننده های ترکیه در سبک پاپ و مخصوصا راک است. او سه آلبوم با نام های «Afili Yalnızlık»، «Kağıt Evler» و «Eylül Geldi Sonra» دارد. امره آیدین با ساخت این آلبوم ها و کسب موفقیت و نیز جوایز فراوان به جایگاه مهمی در بین بهترین خواننده های ترکیه دست یافته است.

⦁ سردار اورتاچ (Serdar Ortaç)

سردار اورتاچ که یکی دیگر از خواننده های ترکیه است در تاریخ ۱۶ فوریه سال ۱۹۷۰ در استانبول متولد شد. در دوران مدرسه اش در کوجامصطفی پاشا (Kocamustafapa؛a) استانبول زندگی می کردند و در دبیرستان مشاغل صنعتی حیدرپاشا (Haydarpa؛a Endüstri Meslek Lisesi) تحصیل کرده است.  سردار برای مدتی به عنوان مجری در یکی از رادیو های ترکیه کار کرد و سپس در سال ۱۹۹۴ اولین آلبوم خود را با نام «A؛k İçin» منتشر کرد.

⦁ تئومان (Teoman)

قطعات «Bana ضyle Bakma» و «İstanbulda Sonbahar» از مشهورترین آهنگ های تئومان به شمار می روند. تئومان که از خواننده های قدیمی ترکیه نیز به شمار می رود از خواننده هایی است که می توان گفت سبک متفاوت و منحصر به فردی دارد و این موضوع در محبوبیت او تاثیر زیادی داشته است. تئومان در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۲ با آیشه کایا (Ay؛e Kaya) ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۵ جدا شدند. تئومان یک دختر به نام زینو شازی (Zeyno ھazi) دارد.

 

⦁ امید بسن (ـmit Besen)

امید از دوران مدرسه شروع به یادگیری موسیقی کرد و پس از یادگیری چند ساز به خوانندگی نیز روی آورد و به یکی از خواننده های معروف ترکیه تبدیل شد. امید بسن در سبک آرابسک (Arabesk) و نیز پاپ و فانتزی فعالیت می کند و آلبوم های زیادی را در طول چندین سال ساخته است. همسر امید بسن امل اوزچلیک (Emel ضzçelik) است. امید دو دختر با نام های ملیس (Melis) و سلن (Selen) و نیز یک نوه به نام بلیس (Belis) دارد.

دانلود ریمیکس های سایت رسا موزیک دنیای جدیدی از موسیقی را به روی شما باز میکند که میتوانید ساعت ها از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید 

 

 

ارسال نظر: