کدخبر: 6391

سفرانه برای رزرو هتل در یزد چه پیشنهاد ویژه ای دارد؟

 

 

جای بسی خوشحالی است که یکی از زیباترین شهرهای خشتی جهان در کشورمان ایران قرار دارد و بدون دردسرهای ویزا و هزینه‌های بالا می‌توانیم هر زمان که بخواهیم از آن دیدن کنیم. اما این شهر مرموز و خاص چه خدمات اقامتی‌ای به مسافران خود ارائه می‌کند؟ در این مطلب به شما خواهیم گفت.

سفر به یزد همیشه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین سفرها در ایران به شمار می‌رفته است. یزد با طبیعت کویری خاص خود، آثار تاریخی فراوان، معماری ویژه و اصیل در خانه‌های تاریخی با بادگیرها و گنبدها و سرداب‌ها و یخچال‌ها، از جذاب‌ترین شهرهای توریستی ایران است.

2

همه ما درباره هتل‌های سنتی و خانه‌های تاریخی کم یا بیش اطلاعات داریم. تراکم این هتل‌ها در شهرهای کاشان، یزد، اصفهان و شیراز بیشتر است. اما بعضی از این خانه‌های تاریخی داستان متفاوتی دارند که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

آشنایی با هتل های یزد

یزد به لطف استقبال‌کنندگان میلیونی شامل گردشگران ایرانی و خارجی، میزبان برخی از بهترین و خاص‌ترین هتل‌های ایران است. یزد متنوع‌ترین واحدهای اقامتی را داراست؛ از هتل های لوکس چندستاره گرفته تا هتل‌های خشتی و خانه‌های تاریخی و اقامتگاه‌های کویری!

اما این حجم از تنوع شاید مسافران را دچار سردرگمی کند و همین موضوع باعث شود تجربه فراموش‌نشدنی سفر به یزد با کاستی‌هایی مواجه شود. پس با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با بهترین هتل های یزد، شیوه رزرو با پیشنهادهای ویژه سفرانه را هم بخوانید.

در میان هتل‌های 5ستاره یزد تنها انتخاب‌ شما هتل صفائیه یزد خواهد بود؛ هتلی که نمی‌گذارد کسی ناراضی از آن خارج شود. هتل پارسیان صفائیه یزد که از باسابقه‌ترین هتل‌های یزد نیز به شمار می‌آید در سال 1335 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل 5 ستاره پس از انقلاب اسلامی به عضویت مجموعه هتل‌های پارسیان در آمده است.

اما هرچقدر در هتل‌های 5ستاره یزد انتخابمان محدود است، هتل‌های 4ستاره بسیارند و انتخاب از بین آنها دشوار! یکی از بهترین هتل‌های 4ستاره یزد که پیشنهاد ویژه سایت‌های معتبر رزرو هتل مثل سفرانه هم هست، هتل ارگ جدید یزد است. هتل ارگ با وجود آنکه در زمره هتل‌های لوکس یزد قرار گرفته، قیمت مناسبی هم دارد. اگر قصد سفر به یزد و اقامت در هتلی لوکس و راحت را دارید، نیاز به پرداخت مبالغ گزاف نیست. با رزرو آنلاین هتل ارگ جدید یزد از سایت سفرانه و بهره بردن از تخفیف‌های ویژه آن، می‌توانید تجربه اقامتی خاطره‌انگیز در این هتل را با قیمتی بسیار مناسب به دست آورید.

3

 

هتل‌های سنتی یزد

همه ما درباره هتل‌های سنتی و خانه‌های تاریخی یزد کم یا بیش اطلاعات داریم. اما بعضی از این خانه‌های تاریخی داستان متفاوتی دارند. مثلاً ممکن است در میان آنها خانه‌ای چنان سنتی بودن خود را حفظ کرده باشد که تبدیل به هتل-موزه شده باشد! یکی از زیباترین و اعجاب‌انگیزترین هتل‌های ایران، هتل موزه فهادان یزد یا «خانه تهرانی‌ها» است که دقیقاً روبروی زندان اسکندر واقع شده است. این هتل به تنهایی می‌تواند یکی از جاذبه‌های گردشگری یزد باشد!

از بهترین هتل های یزد هم که بدون شک می‌توان به هتل داد اشاره کرد. با اقامت در هتل داد یزد با پای پیاده و در عرض تنها چند دقیقه می‌توانید به مسجد جامع یزد، مجموعه امیر چخماق، موزه آب، آتشکده زرتشتیان، باغ دولت آباد و... دسترسی پیدا کنید.

4

 

پیشنهاد ویژه سفرانه برای رزرو هتل های یزد چیست؟

مسافرنی که قصد رزرو هتل در یزد را دارند می‌توانند بیشترین تخفیف را از کلیه سایت‌های رزرو آنلاین هتل دریافت کنند. اما سفرانه با جشنواره‌های دوره‌ای و برگزاری کمپین‌های مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای هم برای رزرو هتل در نظر می‌گیرد. ضمن اینکه شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به صورت دائم از تخفیف‌های این شرکت برای رزرو هتل در تمامی شهرهای ایران استفاده نمایند.

سایت سفرانه با استفاده از تجربۀ سالیانی که توسط هلدینگ فرهیختگان به دست آورده، تحت به‌روزترین زیرساخت‌ها و با شناخت کامل نیازهای مسافران طی سال‌های متمادی، امروز با قوی‌ترین تیم پشتیبانی و با تاییدیه به عنوان نماینده رسمی وزارت گردشگری جهت رزرو آنلاین و آفلاین کلیه خدمات گردشگری فعالیت می‌نماید.

از جمله فعالیت‌های برجسته هلدینگ فرهیختگان تجارت قرن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برنامه‌ریزی و اجرای سفر رئیس جمهور ونزوئلا و هیئت همراه به تهران جهت اجلاس اوپک گازی
  • سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر
  • کسب لوح تقدیر از جانب وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به دلیل برگزاری چهارمین نشست وزرای صنعت کشورهای عضو گروه D-8
  • کسب لوح تقدیر از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل برگزاری دهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی در تهران

و بسیاری موارد دیگر که در قسمت «درباره ما» سایت قابل مطالعه هستند.

 

 

ارسال نظر: