کدخبر: 6495

چه کالاهایی برای فروش اینترنتی مناسب هستند؟

 

 

چه محصولی را در اینترنت بفروشم؟ اصلا کسی کالای من را از طریق اینترنت خریداری می‌کند؟ چطور یک محصول پرطرفدار برای فروش اینترنتی پیدا کنم؟ این سوالات معمولا دغدغه‌های اصلی افراد قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی هستند. بعضی از ما فکر می‌کنیم که فقط محصولات خاصی را می‌توانیم در اینترنت بفروشیم، اما حقیقت چیز دیگری است.

مهم این نیست که محصولی داریم، نکته مهم‌تر این است که چطور محصول‌مان را معرفی کنیم. قبل از این که بیشتر در این مورد صحبت کنیم، جواب سوالات ابتدای مطلب را به شما می‌دهیم. در ابتدا به سراغ این مورد می‌رویم که اصولا چه محصولاتی قابلیت فروش در اینترنت را دارند.

کدام محصولات را می‌توانیم در اینترنت بفروشیم؟

اگر یک سرچ کوتاه در اینترنت داشته باشید متوجه می‌شوید که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در اینترنت می‌فروشند. در واقع باید بگوییم هیچ محدودیتی برای فروش اینترنتی وجود ندارد.

 شما می‌توانید هر محصولی که دارید را در اینترنت بفروشید و اتفاقا مشتری زیادی هم برای آن هست. اگر هنوز قانع نشدید، خودتان امتحان کنید. اسم محصولاتی که دارید را در اینترنت سرچ کنید و ببینید چند فروشگاه اینترنتی همین الان در حال فروش همین محصولاات هستند.

12

خب این مسئله نشان می‌دهد که شما هم می‌توانید فروشگاه اینترنتی داشته باشید و از آن کسب درآمد کنید. برای فروش محصول در اینترنت روش‌های زیادی وجود دارد، اما روشی به شما معرفی می‌کنیم که راحت و سریع باشد. با استفاده از سرویس‌های فروشگاه ساز اینترنتی می‌توانید فقط در 2 یا 3 روز، یک سایت اینترنتی کامل برای فروش محصول داشته باشید.

فروشگاه ساز نیازی به کدنویسی یا دانش فنی ندارد. شما فقط با چند کلیک ساده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید یک سایت اینترنتی بسازید و از آن به درآمد برسید. در بین فروشگاه سازهای ایرانی، پرتال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فروشگاه ساز پرتال به غیر از امکانات و ویژگی‌های خوبی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی دارد، پشتیبانی رایگان هم به کاربرانش ارائه می‌کند. در نتیجه خیال‌تان از بابت سایت راحت خواهد بود و بدون هیچ مشکلی به کسب درآمد از آن می‌پردازید.

چطور محصول مناسب برای فروش اینترنتی را پیدا کنیم؟

تا این جای مطلب به شما گفتیم که هر محصولی داشته باشید امکان فروش اینترنتی دارد. اما خیلی‌ها هستند که هنوز محصولی ندارند و می‌خواهند کسب و کار خودشان را با فروش اینترنتی شروع کنند. به همین دلیل در ادامه چند روش ساده اما کاربردی پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید محصولاتی مناسب و پرفروش برای فروشگاه اینترنتی خودتان پیدا کنید.

یک راه ساده اما به شدت کاربردی این است که به سایت‌های فروشگاهی بزرگ و معروف بروید و محصولات پرفروش آن‌ها را پیدا کنید. بعد هم می‌توانید همان محصولات را در فروشگاه‌تان بفروشید. یکی از سایت‌هایی که در این زمینه خیلی به شما کمک می‌کند، دیجی کالا است.

به راحتی می‌توانید در دیجی کالا، محصولات پرفروش و همچنین کالاهایی با بیشترین جست و جو را پیدا کنید.

13

این محصولات قطعا مشتریان زیادی دارند و با فروش اینترنتی آن به درآمد بالایی می‌رسید. شاید فکر کنید که با وجود دیجی کالا، کسی از شما خرید نکند، اما اگر محصولات را به صورت تخصصی و با قیمت مناسب عرضه کنید حتما مشتریان زیادی خواهید داشت.

مثلا اگر نگاهی به کالاهای پرفروش دیجی کالا بیاندازید، متوجه می‌شوید که لوازم جانبی موبایل، فروش خیلی خوبی در این فروشگاه دارند. حالا شما می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل تاسیس کنید و محصولاتی متنوع و ارزان را در آن قرار دهید تا نظر مشتریان جلب شود.

بدون کالا هم می‌توانیم فروش اینترنتی داشته باشیم؟

بعضی از شما احتمالا فکر می‌کنید که برای فروش محصول در اینترنت اول باید تعداد زیادی کالا خریداری کنید و یک سایت بسازید و آن‌ها را داخل سایت بفروشید. برای فروش اینترنتی حتما لازم نیست که محصولی برای فروش داشته باشید. ابتدا آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید و بعد از آن یک سایت برای فروش محصول بسازید که بتوانید به سادگی طراحی سایت خود را با پرتال انجام دهید.

بعد که سایت‌تان آماده شد، چند محصول انتخاب کرده و عکس‌ها و مشخصات آن‌ها را از اینترنت پیدا کنید و در سایت‌تان قرار دهید. وقتی مشتری از سایت شما خرید کرد، محصول را از بازار تهیه کنید و برای مشتری بفرستید. بعد از مدتی برای افزایش سرعت رسیدگی به سفارشات، می‌توانید محصولاتی که فروش خوبی دارند را از قبل خریداری کنید تا سریع‌تر برای مشتری ارسال کنید.

14

به همین سادگی و بدون حتی یک محصول هم می‌توانید فروش اینترنتی داشته باشید. در این صورت حتی اگر کسی کالای شما را نخرید، باز هم ضرر نکرده‌اید و می‌توانید به جای آن کالاهای دیگری را در سایت‌تان قرار دهید.

در کوتاه‌ترین زمان فروش اینترنتی را شروع کنید!

شاید فکرش را هم نمی‌کردید که فروش اینترنتی تا این اندازه ساده و سریع باشد. پس وقتش رسیده که شما هم یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنید و از آن به درآمد برسید. برای این کار، ابتدا مطلب آموزش ساخت سایت را مطالعه کرده و بعد از چند ساعت صاحب یک سایت اینترنتی شوید. در نهایت محصولات خودتان را داخل سایت قرار دهید و فروش اینترنتی را شروع کنید.

برای ساخت سایت، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

ارسال نظر: