کدخبر: 6507

5 مزیت پنل پیامکی برای کسب و کارهای اینستاگرامی

 

امروزه همه جا صحبت از اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی است! تقریباً می‌توان گفت که تمامی افراد جامعه با این شبکه‌ها آشنا هستند و به‌صورت شبانه‌روزی به آن سر می‌زنند. همچنین، برخی از افراد نیز کسب و کار خود را وارد اینستاگرام کرده و با راه‌اندازی صفحات کاری به معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود می‌پردازند. جالب است که کسب و کارهای اینستاگرامی در ابتدا بسیار موفق ظاهر شده‌ و بازدهی مناسبی نیز داشته‌اند اما با گذشت زمان و افزایش تعداد رقبا، میزان سوددهی آن‌ها کاهش پیدا کرده است. حالا به نظر شما برای بهبود کسب و کارهای اینستاگرامی چه کاری باید انجام داد؟

تجربه نشان داده است که استفاده از روش‌های تبلیغی مانند پنل پیامکی و ارسال انبوه اس ام اس می‌تواند نقش موثری در افزایش تعداد مشتریان و مخاطبان اینستاگرام داشته باشد. اگر شما هم می‌خواهید با پنل ارسال پیامک و مزیت‌های آن در معرفی کسب و کارهای اینستاگرامی بیشتر آشنا شوید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

2

همان‌طور که گفتیم، استفاده از پنل اس ام اس برای تبلیغ صفحات و افزایش فروش در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی بسیار موثر است. در حقیقت، این روش را افراد زیادی امتحان کرده و نتیجه مطلوبی نیز گرفته‌اند. برخی از مزایای پنل پیامک در ادامه آورده شده است:

1- افزایش اعتماد مشتری برای خرید اینستاگرامی

مشکل اساسی در خریدهای اینستاگرامی، عدم اعتماد و اطمینان مشتری است! در سال‌های اخیر آنقدر کلاهبرداران اینترنتی از مشتریان سوءاستفاده کرده‌اند که دیگر نمی‌توان خرید خود را با خیال راحت انجام داد. به همین دلیل، فروشگاه‌های اینترنتی با ثبت نام در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و دریافت نشان اعتماد دو ستاره توانسته‌اند این اطمینان را برای مشتریان ایجاد کنند. این در حالی است که صفحات اینستاگرامی این قابلیت را نداشته و نمی‌توان مشتریان را از خرید خود مطمئن کرد.

برای حل این مشکل باید به دنبال خرید پنل پیامکی باشید. با کمک این پنل‌ها می‌توانید شماره اختصاصی خود را دریافت کرده و ارسال گروهی پیامک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. این کار باعث می‌شود که مخاطبان اعتماد بیشتری به شما و کسب و کارتان داشته باشند.

2- تعامل بهتر و ارتباط صمیمانه با مخاطبان

شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از پنل‌های پیامکی دارای قابلیت ارسال پیامک‌های مناسبتی هستند. به‌عنوان مثال، می‌توانید تاریخ تولد مشتریان را ذخیره کرده و به‌صورت خودکار پیامک تبریک تولد برای آن‌ها بفرستید. علاوه بر آن، سایر مناسبت‌ها را نیز می‌توانید به اشخاص مختلف تبریک گفته و از این طریق ارتباط بهتر و صمیمانه‌تری با مخاطبان خود داشته باشید.

از طرفی، ارسال گروهی پیامک می‌تواند بستری برای خدمات بهتر به مشتریان باشد. به عنوان مثال، انجام نظرسنجی و پرسیدن میزان رضایت مشتری از طریق ارسال اس ام اس انجام می‌شود. همچنین، برای پشتیبانی و اطلاع رسانی به مخاطب در مورد جشنواره‌ها و تخفیف‌های ارائه شده نیز می‌توان از پنل پیامک استفاده کرد.

3- هزینه بسیار مناسب پنل پیامک

یکی دیگر از مزیت‌های پنل پیامکی و ارسال انبوه پیامک، پایین بودن هزینه و تعرفه‌های آن است. اگر دقت کرده باشید، سایر روش‌های تبلیغات مانند بیلبوردهای سطح شهر، چاپ تراکت، آگهی تلویزیونی و تبلیغات میدانی اغلب هزینه بسیار بالایی دارند. این در حالی است که پنل اس ام اس بسیار ارزان‌تر بوده و از نظر اقتصادی بهترین گزینه برای کسب و کارهای اینستاگرامی است.

نکته مهم اینجاست که علاوه بر هزینه کم، بازدهی تبلیغات پیامکی بسیار بیشتر از سایر روش‌ها است. بررسی‌های ما نشان داده است که ارسال هدفمند پیامک به مخاطبان مورد نظر باعث افزایش مشتری و در نهایت بیشتر شدن میزان فروش خواهد شد.

3

4- امکان افزایش فالوورهای اینستاگرام با بازاریابی پیامکی

تعداد فالوورها در کسب و کارهای اینستاگرامی از اهمیت خاصی برخوردار است؛ زیرا نشان‌دهنده تعداد مخاطبان است که هر کدام از آن‌ها ممکن است روزی به مشتریان شما اضافه شوند. به همین دلیل، بسیاری از صفحات اینستاگرام به دنبال افزایش تعداد فالوورهای خود هستند تا از این طریق، مشتریان بیشتری جذب کنند. تاکنون روش‌های متنوعی نیز برای افزایش فالوور اینستاگرام شناخته شده است که یکی از آن‌ها استفاده از پنل ارسال پیامک است.

در حقیقت، پنل‌های اس ام اس آنقدر امکانات و ویژگی‌های منحصربفرد دارند که با کمک آن‌ها می‌توانید ارتباط بهتری با مخاطبان خود داشته باشید و کسب و کار خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. این کار باعث می‌شود که به مرور زمان، تعداد فالوورهای شما نیز افزایش پیدا کند.

5- قابلیت ارسال لینک اینستاگرام در اس ام اس

یکی دیگر از ویژگی‌های پنل پیامک، قابلیت ارسال لینک اینستاگرام است. این ویژگی منجر به افزایش تعداد فالوورهای شما نیز خواهد شد. به همین دلیل، برای گسترش کسب و کار خود می‌توانید از این پنل‌ها استفاده کنید.

شما با استفاده از پنل‌های پیامکی می‌توانید، لینک صفحه اینستاگرام خود را به صورت گسترده برای مخاطبان ارسال کنید. حال اگر متن و محتوای ارسال شده از جذابیت کافی برخودار باشد، احتمال کلیک کردن مخاطب روی لینک اینستاگرام وجود دارد. در نتیجه، تعداد فالوورهای شما نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

حال که با مزیت‌های پنل ارسال انبوه پیامک آشنا شدید، شاید از خود بپرسید که خرید این پنل‌ها چگونه انجام می‌شود؟ از کجا باید بهترین پنل پیامک را انتخاب کنیم؟ برای رسیدن به پاسخ  این سوالات در بخش بعدی همراه ما باشید تا یکی از بهترین و مطمئن‌ترین پنل‌های پیامکی را به شما معرفی کنیم.

4

ملی پیامک به عنوان یکی از بهترین و منحصربه‌فردترین پنل‌های پیامکی در ایران شناخته می‌شود که تجربه ارزشمندی در این زمینه داشته و تاکنون موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است. پنل اس ام اس ملی پیامک با داشتن امکاناتی نظیر ارسال پیامک صوتی، ارسال هدفمند پیامک و قابلیت اتصال اپلیکیشن به یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها برای بازاریابی پیامکی تبدیل شده است.

همچنین، هزینه‌ها و تعرفه‌های ارسال انبوه پیامک نیز از نظر اقتصادی بسیار به صرفه بوده و بهترین انتخاب برای کسب و کارهای اینستاگرامی هستند. اگر شما هم به فکر خرید پنل ملی پیامک هستید، بهتر است همین الان وارد سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com شده یا با شماره 02163404 تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید.

ارسال نظر: