کدخبر: 6831

با خرید آینه و کنسول زیبایی دکوراسیون منزل خود را افزایش دهید

 

آینه و کنسول یکی از وسایل پرطرفدار است که زیبایی خانه را به طرز عجیبی افزایش می­دهد و کاربردهای دیگری از قبیل نگهداری لوازم اضافه و ظروف پذیرایی و دکوری، استفاده به عنوان کتابخانه یا میز کار و ... نیز دارد.

همین عوامل و کاربردهای نسبتا زیاد این وسیله باعث شده تا امروزه حتی عروس­ها در خرید بجای آینه و شمعدان، آینه و کنسول خریداری کنند. آشنایی با مدل­های مختلف این وسیله پرطرفدار و اطلاع از نکات مهمی که هنگام خرید باید به آن­ها توجه کرد قطعا تاثیر زیادی در خرید بهینه خواهند داشت، بنابراین اگر شما هم جزء افراد علاقمند به آینه کنسول و یا در حال خرید جهیزیه و لوازم عروسی هستید توصیه می­کنیم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع آینه و کنسول از نظر سبک و مدل

آینه و کنسول هم مانند سایر وسایل و به اصطلاح مبلمان منزل در انواع گوناگون تولید می­شود که در حالت کلی می­توان هر یک از مدل­های آن را در یکی از گروه­های زیر دسته بندی کرد:

آینه کنسول سبک سلطنتی

این سبک از قدیمی­ترین سبک­های آینه و کنسول است اما هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. از ویژگی­های این سبک آینه کنسول می­توان به کنسول بزرگ و جادار، قاب و فریم آینه چوبی با کنده کاری­ها و منبت کاری­های زیبا، جنس چوبی یا برنج و در نهایت رنگ تیره و خاص کنسول و قاب آینه آن اشاره کرد.

آینه کنسول سلطنتی نیز مانند هر وسیله سلطنتی و کلاسیک دیگری نیاز به سبک چیدمان خاص دارد و از همه مهم­تر اینکه برای خانه­هایی با متراژ پایین اصلا گزینه مناسبی نیست زیرا همانطور که گفته شد کنسول و آینه آن ابعاد بزرگی دارند و مسلما فضای زیادی را اشغال می­کنند.

آینه کنسول سبک مدرن

امروزه این سبک آینه­ها و کنسول­ها در بیشتر منازل دیده می­شوند، از ویژگی­های بارز این سبک آینه­ها می­توان به تزئین خاص آن­ها یعنی طرح­ها و جملات هک شده بر روی آینه یا چند تکه بودن آن اشاره کرد اما از دیگر ویژگی­های این سبک آینه و کنسول ظاهر ساده کنسول و قاب آینه آن می­باشد که درصد هماهنگی این وسیله با دیگر وسایل مدرن و ساده را افزایش می­دهد.

آینه کنسول سبک اسپرت

این سبک آینه کنسول شباهت زیادی به سبک مدرن دارد با این تفاوت که قاب آینه آن منظم و ساده نیست بلکه حالتی نامتقارنی دارد، تفاوت کنسول اسپرت با کنسول مدرن نیز در جنس آن است به این صورت که کنسول­های مدرن از چوب تک رنگ و ساده ساخته می­شوند در حالیکه کنسول­های اسپرت جنس کروم و شیشه یا ترکیبی از شیشه و استیل دارند.

آینه کنسول تلفیقی از مدرن و کلاسیک

به آینه­هایی که قاب نه چندان ساده و نه چندان شلوغ و پر نقش و نگار داشته باشند و به همراه کنسول­های نسبتا ساده و جادار به فروش برسند، آینه کنسول تلفیقی (کلاسیک مدرن) گفته می­شود که ویژگی هر دو سبک مدرن و کلاسیک را دارد.

3

بهترین مکان برای قرار دادن آینه و کنسول در منازل

یکی از پرسش­هایی که افراد هنگام خرید این وسیله مطرح می­کنند این است که آینه و کنسول را در کدام نقطه از منزل قرار دهیم؟!

در پاسخ به این پرسش باید گفت: بهترین مکان برای قرار دادن آینه کنسول سبک کلاسیک سلطنتی، سالن پذیرایی منزل و در کنار سایر لوازم کلاسیک و سلطنتی ( مبلمان کلاسیک، تابلو، فرش، پرده و ...) و بهترین مکان برای قرار دادن آینه کنسول مدرن و اسپرت، راهرو منتهی به سالن پذیرایی یا راهرو متصل کننده سالن به اتاق خواب­ها می­باشد.

آینه کنسول کلاسیک مدرن را هم می­توان در راهرو و یا سالن پذیرایی قرار داد یعنی محدودیتی برای آن وجود ندارد و مسئله­ای سلیقه­ای است زیرا این سبک وسایل قابلیت هماهنگ شدن با هر سبک مبلمان و چیدمانی را دارند.

آینه کنسول­های کلاسیک مدرن، سلطنتی و اسپرت تنها در منازل کاربرد دارند اما آینه کنسول­های مدرن را علاوه بر منازل در سالن­های زیبایی و دفاتری که به نحوی با دیزاین و طراحی مرتبط می­شوند نیز می­توان مورد استفاده قرار داد.

4

نکات مهم خرید آینه و کنسول

نکات مهمی که هنگام خرید این وسیله باید به آن­ها توجه شود عبارتند از؛

√ ابعاد این وسیله باید مطابق با متراژ منزل و مکان مورد نظر انتخاب شود

√ بهترین گزینه و مدل آینه کنسول برای خانه­هایی با متراژ کوچک، سبک اسپرت است

√ آینه کنسول­های سبک سلطنتی در رنگ قهوه­ای یا طلایی و برنز و سایر مدل­ها در رنگ­های سفید و ... تولید می­شوند که این رنگ باید هماهنگ با رنگ دیگر وسایل منزل انتخاب شود

√ کنسول­های جادار و بزرگ که قسمت جلویی آن­ها از شیشه است برای سالن­های خالی از پارتیشن، بوفه و استند مناسبند و جلوه بیشتری به سالن می­بخشند

√ کنسول­های مدرن و اسپرت فضای زیادی برای قرار دادن وسایل مختلف ندارند بنابراین برای تزئین این سبک کنسول­ها باید از وسایل ریز و ساده استفاده کرد

√  آینه­های سبک کلاسیک معمولا روی کنسول قرار می­گیرند و به دلیل سنگینی وزن نمی­توان آن­ها را به دیوار متصل کرد اما آینه­های دیگر مدل­ها دو کاربرده هستند و قابلیت اتصال به دیوار یا قرار گرفتن روی کنسول را دارند

√ آینه­هایی که همراه با کنسول به فروش می­رسند ابعاد مختلفی دارند برای مثال امروزه نوع جدیدی از آینه و کنسول به بازار عرضه شده است که آینه قدی و کنسول کوچک و ساده دارد، بر این اساس محدودیت در خرید آینه کنسول دیگر معنا ندارد

خرید بهترین مدل آینه و کنسول با بهترین کیفیت و قیمت

هر فردی که در جستجوی آینه و کنسول است و قصد خرید این وسیله را دارد بدون شک در ذهن خود به این مسئله که چگونه می­توان بهترین و جدیدترین مدل آینه کنسول را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب خریداری کرد می­اندیشد!

به همین دلیل ما در پایان بررسی انواع مدل­های آینه کنسول و ذکر نکات مهم خرید این وسیله، فروشگاه یا بهتر است بگوییم تولید کننده­ای باسابقه در این زمینه را معرفی می­کنیم.

کارخانه تولیدی مبلمان منزل "مبل ویستا" همان لوکیشنی است که افراد برای خرید آینه و کنسول در جستجوی آنند. این گروه تولیدی با سابقه طولانی خود در زمینه تولید انواع مبلمان، سرویس خواب، آینه کنسول و به طور کلی تمام لوازم چوبی منزل جزء شناخته شده­ترین تولیدکنندگان در ایران هستند.

کیفیت بالای لوازم تولید شده توسط گروه تولیدی مبل ویستا و قیمت مناسبی که این گروه برای محصولات خود در نظر می­گیرند باعث شده تا افراد با یکبار خرید، مشتری دائم این مجموعه شوند.

5

خرید آسان آینه و کنسول، مبلمان و سرویس خواب منزل از مبل ویستا

مدیران کارخانه تولیدی مبل ویستا برای راحتی حال خریداران محترم در کنار تاسیس فروشگاه­ها و گالری­های حضوری یک فروشگاه مجهز اینترنتی با دسترسی آسان نیز راه اندازی کرده­اند تا افراد بتوانند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی به آدرس www.moblevista.com با محصولات این مجموعه و با مواد اولیه­ای که در کارخانه مبل ویستا برای تولید لوازمی مانند آینه و کنسول مورد استفاده قرار می­گیرند آشنا شوند و پس از اطلاع از قیمت­ها تنها با یک کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

در کنار تمام این موارد و مزایا مبل ویستا یک مزیت فوق ویژه دارد آن هم اینکه در فروشگاه­های حضوری و اینترنتی این گروه افراد بدون محدودیت می­توانند هرآنچه دوست دارند را انتخاب کنند.

ارسال نظر: