کدخبر: 7484

مدیریت کارآمد و آموزش کارکنان

 

مدیران کارآمد به دنبال فرصت هایی برای به چالش کشیدن کارمندان خود با واگذاری وظایف و مشکلات به کارگران هستند که بیشترین سود را از حل آنها می برند. این امر به ویژه برای ارتقاء مهارت بسیار ارزشمند است، جایی که کارمندان برای بهتر شدن در کاری که انجام می دهند تلاش می کنند.

به عنوان مثال، اگر بخش مالی کلاس آموزش زبان اسپانیایی  با یک مغایرت مواجه شود، وظیفه یافتن خطا به کارمند جدیدتر می تواند تجربه ارزشمندی را ارائه دهد. آنها ممکن است خطا را به همان اندازه کارآمدتر تشخیص ندهند، اما این تجربه نه تنها مهارت های کارمند را تقویت می کند - بلکه در نهایت کل تیم را تقویت می کند.

البته، مدیریت باید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی در یک موقعیت دشوار وظیفه خود را انجام دهد، از احتیاط استفاده کند. اگر این یک مشکل حیاتی است، ممکن است بهترین کار این باشد که آن را به یکی از اعضای تیم باتجربه‌تر بدهید، یا حداقل یک نفر بر روند کار نظارت داشته باشد.

1. با فرمت های مختلف یادگیری آزمایش کنید

مواد آموزشی سنتی در محل کار اغلب به صورت محتوای نوشتاری یا اسلایدهای پاورپوینت هستند. اینها هر دو فرمت های ارزشمندی هستند، اما به توجه بیشتر نیاز دارند. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

اگر کارمندان شما در تلاش هستند تا زمانی را برای یادگیری اختصاص دهند، ممکن است کمتر با این رویکردهای وقت گیر درگیر شوند. اگر زمان در سازمان شما در اولویت قرار دارد، افراد شما ممکن است حتی از مطالب آموزشی رنجیده شوند یا آنها را به عنوان یک بار تلقی کنند - و این برعکس چیزی است که شما می خواهید.

در عوض، قالبی را امتحان کنید که به راحتی بتوان آن را بافته کرد، مانند صدا. بسیاری از کارمندان دوست دارند هنگام کار به موسیقی یا پادکست گوش دهند. در حالی که اینها می توانند حواس را از کار عمیق منحرف کنند، واقعیت این است که همه وظایف ما نیاز به تفکر زیادی ندارند. پادکست‌ها، مانند پادکست Culture First، می‌توانند راهی عالی برای درگیر نگه‌داشتن کارگران در انجام کارهای روزمره و تکراری باشند. ایجاد یا ارائه محتوای صوتی مختصر به سبک پادکست را در نظر بگیرید که کارگران بتوانند در حین انجام این وظایف پیش پا افتاده به آن گوش دهند.

اینفوگرافیک ها یکی دیگر از قالب هایی است که اغلب نادیده گرفته می شود و به سرعت خوانده و هضم می شود. آنها برای به اشتراک گذاشتن آموزش های سریع یا نحوه انجام اطلاعات عالی هستند. بهتر از همه، آنها به راحتی برای مرجع سریع در آینده ثبت می شوند.

2. فرهنگ یادگیری را ایجاد کنید

آموزش ترکی استانبولی ما مهم ترین قسمت را برای آخر ذخیره کردیم. فرهنگ ممکن است حیاتی ترین عامل برای ادغام یادگیری در جریان کار روزانه باشد. در نهایت، شما می خواهید یاد بگیرید که در عادات کارمندان خود ریشه دوانید - و حالت عادی عملکرد برای کل سازمان شما.

شما یک شبه به آنجا نخواهید رسید، اما در اینجا چند ایده وجود دارد که می تواند به شما کمک کند در مسیر درست قدم بردارید:

2

افراد را تشویق کنید تا درباره همه چیز سؤال بپرسند: اگر چیزی وجود دارد که آنها نمی دانند یا نمی فهمند، باید بپرسند! ویژگی های محصول جدید، تاکتیک های مورد استفاده در طی مذاکرات موفق، نحوه ارائه بازخورد سازنده در مورد ارائه ها - همه چیز یک بازی منصفانه است. به مردم یادآوری کنید که هیچ سوال اشتباهی وجود ندارد تا درجه بالایی از امنیت روانی ایجاد شود.

پیشنهاد حفظ فهرست‌های «یادگیری»: در حالی که فهرست کارهای همیشگی معمولاً اولویت دارد، فهرستی برای یادگیری از چیزهایی که کارمند می‌خواهد توضیح دهد یا درباره آن‌ها بیشتر بیاموزد می‌تواند به حفظ اطلاعات مورد نظر در ذهن کمک کند. این امر به ویژه در مواقع شلوغی که یادگیری ممکن است به عقب برگردد مفید است.

تشویق به اشتراک گذاری دانش: اگر اعضای تیم اطلاعات مفیدی دارند، روش معمول آنها باید به اشتراک گذاری آن باشد (به جای احتکار آن به عنوان ارز شخصی). خواه شفاف سازی در مورد یک خط مشی یا رویه باشد، روشی بهتر برای انجام یک کار، یا صرفاً دانش عمومی، به اشتراک گذاری دانش به نفع همه است. کانال‌های ارتباطی را هم در داخل و هم بین بخش‌ها باز نگه دارید تا اشتراک‌گذاری اطلاعات را به حداکثر برسانید، و افراد را تشویق کنید که فرآیندهای خود را به منظور ایجاد یک منبع دانش در حال رشد مستند کنند.

از ابزارهای توسعه و یادگیری کارکنان استفاده کنید. وقتی نوبت به یادگیری و توسعه می‌رسد، نمی‌توانید از آن حمایت کنید. ابزاری مانند Culture Amp’s Skills Coach می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از علوم رفتاری و تکرار فاصله ای، یادگیری را در جریان کار ایجاد کنید. به علاوه، هر تمرین تنها دو دقیقه طول می‌کشد و روزانه با تلنگر از طریق Slack انجام می‌شود. این به کارمندان اجازه می‌دهد تا در برنامه‌های پرمشغله‌شان وقت زیادی پیدا کنند تا دوره را با سرعت خودشان تکمیل کنند.

ابزارهای عالی نه تنها یادگیری را آسان‌تر می‌کنند، بلکه کارکنان را تشویق می‌کنند تا فعالانه در توسعه مهارت‌های خود مشارکت کنند. در پایان روز، ابتکارات یادگیری شما تنها زمانی ارزشمند است که مردم از آنها استفاده کنند.

با گنجاندن یادگیری در جریان کار، مزایا فراتر از فرد سرازیر می شود و کل سازمان را ارتقا می دهد.

3.یادگیری را به عنوان یک مزیت تلقی کنید، نه یک بار

یادگیری و توسعه مهارت های جدید برای توسعه شغلی و در نتیجه مشارکت کارکنان بسیار مهم است. با این حال، کارکنان همیشه زمانی برای شرکت در برنامه‌های یادگیری و توسعه سنتی ندارند.

راه حل این است که یادگیری را در جریان کار روزانه اعضای تیم خود قرار دهید. با ارائه ابزارهای مناسب، متفکر بودن در مورد وظایف و فرصت ها، و پرورش فرهنگ یادگیری مداوم، می توانید به جایی برسید که همه در آن دانش و مهارت های خود را به طور روزانه افزایش دهند. به عنوان یک امتیاز اضافی، می توانید گردش مالی را کاهش داده و حفظ یا حتی حفظ کارمندان را افزایش دهید.

تیم های شما - و کل شرکت - برای آن بهتر خواهند بود.

ارسال نظر: