کدخبر: 7486

تحریر و نگارش اوراق قضایی خود را به عهده وکلای دادگستری بگذارید

 

برای شروع فرایند احقاق حق خود در مرجع قضایی باید یکی از اوراق قضایی شامل دادخواست، شکوائیه یا اظهارنامه را تحریر و تحویل مرجع قضایی نمایید.

اگر شما پرونده جاری داشته باشید و بخواهید دفاعیات خود را تقدیم مرجع قضایی نمایید و بخواهید این دفاعیات را به صورت مکتوب ارائه نمایید باید در قالب لایحه تقدیم نمایید.

بسیاری از افراد برای تحریر و نگارش اوراق قضایی به عریضه نویس های مستقر در مجتمع های قضایی مراجعه میکنند ولی گاهاً مشاهده شده است که به علت عدم اشراف این متصدیان عریضه نویسی به قوانین و مقررات این اوراق قضایی با اشتباهات فاحش تحریر و تنظیم و نگارش می شوند.

این اشتباهات زمانی تبدیل به مشکل میشوند که گاهی با ایرادات شکلی ساده طرف دعوا منتهی به رد دادخواست می شود و یا اینکه به علت ناقص بودن خواسته اولیه خواهان به تمام حق خود نمیرسد و زمینه تضییع حقوق خود را فراهم مینماید.

همانطور که میدانید برای شروع به طرح هر دعوایی خواهان یا شاکی حسب مورد باید هزینه دادرسی پرداخت نماید.

این هزینه های دادرسی در مرحله بدوی 3.5 درصد موضوع خواسته است که با توجه به موضوع پرونده مبالغ سنگین و قابل توجهی توسط خواهان بابت هزینه های ابطال تمبر دادگستری پرداخت می شود.

ولی این هزینه ها با یک ایراد شکلی از دادخواست که نشات گرفته از تحریر ناقص و یا اشتباه اوراق قضایی بوده با رد دادخواست قابل استرداد نخواهد بود و خواهان باید برای طرح دعوی صحیح جدید هزینه را مجددا پرداخت نماید.

بهترین راه برای دوری از این مشکل تحریر و نگارش اوراق قضایی توسط وکلای دادگستری می باشد که دانش و تخصص لازم برای این کار را دارند.

ولی آیا همگان به وکیل مناسب و متخصص دسترسی دارند و به راحتی میتوانند نگارش و تنظیم اوراق قضایی خود را به عهده ایشان بگذارند؟

بنا بر گزارش خوندی عده ای از وکلای پایه یک دادگستری اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه حقوقی هوشمند آنلاین نموده اند تا عموم مردم بتوانند با مراجعه به آن درخواست تحریر اوراق قضایی خود را ثبت نمایند.

به محض ثبت درخواست تحریر اوراق قضایی این درخواست به وکلای دادگستری ارجاع میگردد و وکلای عضو این سامانه هوشمند عهده دار تحریر اوراق قضایی درخواست کننده می شود.

این استارت آپ حقوقی که مدتی است شروع به فعالیت نموده است اقدام به ارائه خدمات حقوقی متنوعی با هزینه های بسیار مناسب و مقرون به صرفه به عموم مردم مینماید.

یکی از این خدمات، تحریر اوراق قضایی درخواست کننده می باشد.

با ثبت درخواست تحریر اوراق قضایی و تعیین توع اوراق و تخصص وکیل، درخواست شما به وکلای دادگستری متخصص و پایه یک دادگستری ارجاع میگردد.

در صفحه گفتگو اختصاصی که با ثبت درخواست تحریر قضایی برای شما باز میشود این امکان فراهم شده است که شما تمام مدارک و مستندات خود را ارسال کنید.

اگر نیاز قصد دارید توضیحات خود را در قالب ضط صدا برای وکیل ارسال کنید می توانید در همان صفحه گفتگو اختصاصی توضیحات خود را به شکل ضبط صدا ارسال کنید.

همچنین شما می توانید توضیحات تکمیلی خود را به صورت پیامک در صفحه گفتگوی اختصاصی برا وکیل ارسال کنید.

به محض ثبت درخواست تحریر اوراق قضایی و ارسال مدارک و مستندات و صدا و پیامک توضیحات تکمیلی شما، این درخواست به وکلای پایه یک دادگستری ارجاع می شود.

وکیل پایه یک دادگستری مربوطه تمام مستندات شما را بررسی و مدارک پیوست درخواست شما را مطالعه می کند و با تدقیق در توضیحات شما نهایتاً اوراق قضایی مورد درخواست شما را تحریر می نماید.

متن نگارش شده اوراق قضایی در همان صفحه گفتگو اختصاصی برای شما ارسال می شود و شما با تهیه پرینت میتوانید با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی اوراق قضایی خود را ثبت و دعوی حقوقی یا کیفری را حسب مورد شروع نمایید.

بنا بر گزارش خوندنی این سامانه هوشمند دارای اپلیکیشن و نرم افزار کاربردی می باشد که قابل دانلود و نصب بر روی گوشی هوشمند شما می باشد.

نرم افزار وکیل تیک قابل دانلود از اپ استورهای معتبر ایرانی می باشد و شما با جستجو وکیل تیک در پلتفرم اپ استور بازار و همچنین اپ استور مایکت میتوانید به راحتی وکیل تیک را دانلود و نصب نمایید.

با نصب وکیل تیک شما صرف نظر از اینکه در کجای کشور هستید و در چه ساعتی از شبانه روز قرار دارید به راحتی به خدمات حقوقی متنوع دسترسی دارید.

تمام ارائه دهندگان خدمات حقوقی آنلاین در این سامانه هوشمند وکلای دادگستری می باشند که دارای پروانه معتبر وکالت می باشند.

پروانه وکالت هر وکیلی که قصد عضویت در این سامانه مشاوره حقوقی آنلاین را دارد بعد از ثبت نام و قبل از ارائه خدمت  از مراجع ذیربط استعلام می شود و درصورتی که متقاضی دارای پروانه معتبر و مورد تایید کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلای قوه قضائیه باشد میتواند در این سامانه هوشمند وکالتی اقدام به ارائه خدمات حقوقی نماید.

بنابراین شما با آسودگی خاطر از اینکه با وکیل دادگستری دارای پروانه معتبر درخواست شما را انجام میدهد میتوانید تحریر اوراق قضایی خود را به عهده وکلای برتر این سامانه هوشمند قرار دهند.

بنا بر گزارش خوندنی خدمات حقوقی این استارت آپ فقط محدود به تحریر اورق قضایی شامل دادخواست، شکوائیه، لایحه و اظهارنامه نمی شود و خدمات متنوع دگیری نیز در سامانه حقوقی ارائه می شود.

شما با مراجعه به وب سایت وکیل تیک یا نصب اپلیکیشن از بازار یا مایکت میتوانید از بهترین وکلای ایران مشاوره حقوقی تلفنی و متنی نیز دریافت کنید.

وکیل تیک که با هدف دسترسی آسان تمام هموطنان به خدمات حقوقی آنلاین راه اندازی شده است این امکان را فراهم نموده است که شما با چند کلیک ساده و با هزینه بسیار مناسب و مقرون بصرفه بتوانید از وکلای برتر ایران مشاوره حقوقی آنلاین تلفنی دریافت کنید.

سرعت در ارائه خدمات حقوقی یکی از ویژگی های منحصر به فرد این استارت آپ حقوقی است.

چراکه به محض ثبت درخواست مشاوره تلفنی و تعیین تخصص وکیل در کمترین زمان ممکن درخواست شما به بهترین وکیل پایه یک دادگستری متخصص در موضوع مشاوره حقوقی مورد درخواست شما ارجاع می شود.

کمتر از ده دقیقه وکیل با شما تماس میگیرد و بدون اینکه هزینه تماس به شما تحمیل شود به مدت سی دقیقه می توانید از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل استفاده نمایید.

با استفاده از وکیل تیک شما این اطمینان خاطر را دارید که خدمات حقوقی با کیفیت دریافت می کنید و وکیل ارائه دهنده مشاوره حقوقی وقت و دقت کافی را در مشاوره حقوقی به شما صرف خواهد کرد.

این مهم به دلیل این است که پس از پایان مشاوره در صفحه نظرسنجی که لینک آن به صورت پیامک برای شما ارسال می شود در صورت اعلام عدم رضایت از عملکرد وکیل سریعا درخواست شما به وکیل متخصص دیگری ارجاع می شود.

شما میتوانید به صورت رایگان مجدداً مشاوره حقوقی کامل دریافت کنید و  پاسخ تمام سئوالات حقوقی خود  دانسته و بر مبنای مشاوره حقوقی دریافت شده تصمیم صحیح و وفق قانون را اتخاذ نمایید.

در این سامانه مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می شود

از جمله خدمات بی نظیر وکیل تیک همراهی وکیل در جلسه قرارداد می باشد که شما ثبت درخواست  تعیین ساعت و محل قرارداد خود میتوانید از خدمات حضوری وکیل به مدت 2 ساعت استفاده نمایید.

2

 

 

ارسال نظر: