کدخبر: 7711

صفر تاصد تجهیزات گلخانه با ایران سان لایت !

 

 

تجهیزات باکس رشد گیاه به مجموعه وسایل و لوازمی گفته می شود که هر فردی که به پرورش گل و گیاهان از طریق گروباکس یا باکس رشد گیاه یا جعبه رشد گیاه مشغول است به آنها نیاز دارد. البته خرید تمامی این وسایل شاید برای کسانی که مبتدی هستند و یا از لحاظ بودجه مشکلاتی داشته باشند ضروری نیست پس زیاد نگران نباشید چرا که بستگی به نوع گیاهی خواهد داشت که پرورش می دهید.

یا به عنوان مثال برخی تجهیزات در مدل های مختلف تولید می گردند که افراد مبتدی یا کسانی که قصد پرورش حرفه ای گل و گیاه را ندارند لازم به خرید تجهیزات پیشرفته تر نبوده و می توانند با تجهیزاتی ارزانتر که قابلیت های کمتری دارند کار خود را استارت بزنند که مزیت فروشگاه ایران سان لایت نسبت به سایر فروشگاه ها همین است یعنی تمامی افراد با هر هدف، میزان سابقه و مهارتی که داشته باشند تجهیزات مناسب و مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و قیمت پیدا خواهند کرد.

در این قسمت به معرفی تجهیزات باکس رشد گیاه می پردازیم و در هر مورد جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان توضیحاتی ارائه خواهیم کرد که توضیحات تکمیلی هر محصول را می توانید در مقاله ای که در رابطه با آن نگارش شده مطالعه بفرمایید.

چادر رشد گیاه، عالی و مناسب برای گیاهان زراعی، گل و سبزیجات

5

چادر رشد گیاه (Grow Tent) که از جنس پارچه است فرصتی عالی برای ساخت محیطی سالم و کاملا امن مخصوص رشد گیاهان زراعی و مخصوصا سبزیجات، گل ها و میکروگرین (Microgreen) است که هم تنوع زیادی دارند و برخلاف گروباکس ها می توان آنها را جمع کرد و دوباره در مکان دیگری آنها را دوباره برپا کرد.

چادر رشد گیاه تقریبا می توان گفت که مشابه با گروباکس ها هر تجهیزاتی که برای رشد گیاه یا سبزیجات خود نیاز داشته باشید را در اختیار شما می

گذارد و چون راه اندازی و هزینه تهیه آن بسیار مناسبتر است برای افراد مبتدی نیز بسیار عالی است و می توانید بسیاری از گیاهان را داخل آن پرورش دهید.

نکات خرید چادر رشد گیاه

قبل از اینکه از طریق سایت ما به عنوان معتبرترین مرکز فروش چادر رشد گیاه اقدام به خرید کنید حتما این نکات را مطالعه کنید تا بهترین گزینه را خریداری کنید.

چرا که برخی افراد سؤال می پرسند که چرا نتیجه خوبی از رشد گیاهان نمی گیریم با اینکه تمامی موارد رشد گیاه و مراقبت از آنها را انجام داده ایم. با رعایت این نکات تجربه بسیار خوبی در رشد گیاهان و سبزیجات داشته باشید:

  • سایز:

مهمترین عاملی که در سایز چادر رشد گیاه اثرگذار است، تعداد گیاهان و سایز آنهاست.

به عنوان مثال برخی افراد تمایل دارند گیاهانی با سایز کوچک ولی به تعداد زیاد در گلدان ها یا فضای بزرگ پرورش دهند و یا گیاهانی با سایز بزرگ به تعداد کم، در هر دو مورد نیاز به چادر رشد با سایز بزرگ دارید.

برخی افراد هم تمایل دارند که برای هر یک از مراحل رشد گیاه مانند رشد رویشی، گلدهی و برداشت محصول و خشک کردن چادری جداگانه تهیه کنند که توصیه ما به خرید چادر رشد گیاه با بخش بندی های داخلی مختص مراحل مختلف رشد گیاهان است که نیاز به فضای بزرگی دارید.

  • نوع چادر:

نوع چادر رشد گیاه هم هست. همانطور که گفتیم برخی ترجیح می دهند چادرهای جداگانه تهیه کنند و برخی نیز چادرهایی با تقسیم بندی داخلی که البته برای گیاهانی که در اثر رشد فضای زیادی اشغال می کنند چادرهای با بخش بندی داخلی مناسب نیست چون محفظه مخصوص مرحله رشد رویشی گیاه در آنها کوچک است.

  • ضخامت و استحکام پارچه:

هر چقدر ضخامت پارچه بکار رفته در ساخت چادر رشد گیاه ضخیم تر و تراکم بیشتری داشته باشد مقاومت بسیار بیشتری در مقابل استفاده طولانی مدت، ضربه دیدن و پارگی خواهد داشت.

ضمنا هر چقدر ضخامت بیشتر باشد گرما و رطوبت را بهتر نگه خواهد داشت. در چادر های رشد گیاه ایران سان لایت از پارچه رفلکتور وارداتی 85 درصد استفاده می گردد.

معمولا هنگام خرید میزان ضخامت چادر رشد گیاه را برحسب دنیر (Denier) بیان می کنند (واحدی برحسب وزن 9000 متر نخ یا الیاف بکار رفته برحسب گرم که بیانگر وزن کل و میزان ضخامت است) که بر این اساس از 210D تا 1680D متغیر است.

اگر چادر رشد مخصوص گیاه را در محیط داخلی قرار خواهید داد نیاز به خرید ضخامت بالای آن نیست.

رطوبت ساز صنعتی :

6

 

رطوبت ساز صنعتی گلخانه  ایران سان لایت  برای کسانی است که محیطی بیشتر از  2 متر مربع دارند و میخواهند رطوبت و دمای محیط را تنظیم کنند و نیاز به رطوبت 60 تا 80 درصدی برای محیط دارند مناسب می باشد.

همانطور که میدانید رطوبت ساز های خانگی ( مانند رطوبت ساز آلتیما)  برای استفاده صنعتی و گلخانه ای مناسب نیستند و عملا فقط برای استفاده های خانگی مصرف دارند در نتیجه برای فضاهای بزرگ و صنعتی و گلخانه ای نیاز به رطوبت ساز یا بخار ساز حرفه ای تر با امکانات بیشتر داریم :

از ویژگی های مهم این رطوبت ساز میتوان به آب بند و غیر قابل نفوذ بودن محفظه ان اشاره کرد که به نوعی عایق شده است که به هیچ عنوان اب داخل محفظه به بیرون درز نکند .

خرید کود ادونس (Advanced)

کود ادونس چیست؟ کود ادونس (Advanced) ساخته کشور آمریکا توسط بهترین و حرفه ای ترین کشاورزان دنیا و طبق تجربه آنها به همراه خبره ترین مهندسین کشاورزی و ژنتیک ساخته شده است. این کود کاملا از مواد ارگانیک و طبیعی است و آخرین تکنولوژی های تولید کود در آنها به کار رفته است.

با توجه به استقبال زیاد کشاورزان و پرورش دهندگان گل و گیاه در سراسر دنیا از جمله داخل کشور، تصمیم گرفتیم تا بهترین محصولات این برند را به همراه توضیحات کامل و نحوه مصرف توضیح دهیم. هر چند به همراه هر محصول کاتالوگ یا جدول نحوه استفاده وجود دارد. ولی برای راحتی کار شما و آشنایی با مزایا و ویژگی های کود Advanced اطلاعات جامع زیر را در اختیار شما عزیزان می گذاریم.

انواع کود ادونس و نحوه استفاده از آنها

کودهای ادونس انواع بسیار مختلفی دارند و ما در این مقاله به توضیح مهمترین و پرفروش ترین آنها می پردازیم و نحوه استفاده از هر کدام را بیان خواهیم کرد.

ویژگی های کود ادونس Grow، Micro، Bloom

طبق توصیه کمپانی کود ادونس، برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است از آب اسمز معکوس (RO) یا آبی که حدود 100 ppm باشد استفاده کنید. این محصولات به شکل اختصاصی برای محیط های کشت هیدروپونیک، کوکوپیت، پشم سنگ یا راک وول و قرص های رسی (Clay Pellet) ساخته شده اند. کودهای ادونس سه مرحله ای برای تمامی محیط های کشت گیاه از جمله ایروپونیک، آبیاری قطره ای، NFT (تکنیک فیلم مواد غذایی)، زهکشی و غرقاب یا جریان و تخلیه (Flood and Drain) و آب عمیق (DWC) مناسب هستند.کود میکرو ادونس حاوی مواد ریز مغذی یا میکرو با کیفیت بسیار بالاست. حاصل ترکیب این کود با دو کود بعدی ایجاد گیاهانی سالم و قوی است که تمامی میکرو مغذی های مورد نیاز آنان تأمین شده است و همین باعث شده رشد پیوسته و خوبی داشته باشند.

ارسال نظر: