کدخبر: 7945

پنج روش برای ایجاد وب سایتی با جذابیت بیشتر

آیا می دانید که برای به دست آوردن مشتریان، رقابت وجود دارد. درست مانند این است که شما در گوشه ای کمین کرده اید و آماده ی ربودن مشتریان بالقوه هستید. این امر می تواند موفقیت نام تجاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین لازم است فکر کنید که چگونه می توانید خود را از این رقابت دور کنید.

وب سایت، یکی از آسان ترین روش ها برای دسترسی به مخاطبان است اما آیا شما فکر می کنید که وب سایتِ شما به اندازه ی کافی جذاب است که بتواند توجه مخاطبان را جلب کند؟ اگر جواب، خیر است علت آن را توضیح دهید و مهم تر از آن، چگونه می توانید با تغییر چیزها از جذاب بودن وب سایت خود اطمینان پیدا کنید؟

در اینجا 5 روش که وب سایت شما را جذاب تر می کنند نشان داده شده است:

یک- علامت تجاری

علامت تجاری، یکی از اولین چیزهایی است که وقتی فردی وب سایت شما را می بیند به آن توجه می کند. عنصری است که در همه جا برای مثال: در وب سایت، صفحه های شبکه های اجتماعی ، تبلیغات بازاریابی، در امضای ایمیل شما و همچنین در فاکتورها و یا مظنه ها وجود دارد. علامت تجاری می تواند باعث موفقیت و یا شکست نام تجاری شما شود.

داشتن علامت تجاری ای با کیفیت خوب که بتواند نام تجاری شما را به خوبی نشان دهد نه تنها باعث بهتر شدن دیدگاه و ارتباط مردم با نام تجاری شما می شود بلکه در حضور شما به طور آنلاین نیز نقش دارد.

2

دو-تعادل

زیاده روی در وب سایت باعث نامطلوب شدن آن می شود. هدف شما، انتقال پیغام به درستی و جلب توجه مخاطبان است. ایجاد تعادل کامل بین متن و تصاویر باعث جذاب تر شدن وب سایت شده و سئو سایت را بهینه می کند.

سه- رنگ های مکمل

طرح رنگی شما در حقیقت همان امضای شما است و باید از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل یکدیگر هستند و به وب سایت، ارزش تصویری ببخشند. این رنگ ها باید با آرم تجاری شما هماهنگ باشند و نام تجاری شما را به طور واضح نشان دهند. همچنین از نظر بصری نباید خیلی آزاردهنده باشد. استفاده از ترکیب رنگ اشتباه باعث می شود که نام تجاری شما نتواند به خوبی پیغام را منتقل کند.

چهار-از فونت هایی که خواندنشان آسان است استفاده کنید

تجربیات کاربر به اندازه ی اطلاعاتی که در سایت به نمایش گذاشته می شود مهم است. فونت، قسمتی از طراحی سایت است که شخصیت شما را نشان می دهد و اغلب به این موضوع توجه نمی شود.

در درجه ی اول، فونت ها باید خوانا باشند. اگرچه فونت های فانتزی «زیبا» هستند ولی همیشه برای استفاده در سایت، ایده ال نیستند.

در درجه ی دوم، هنگامیکه می خواهید بیش از یک فونت استفاده کنید. باید حتماً فونت هایی را بکار ببرید که مکمل یکدیکر هستند و یا در یک گروه قرار گرفته اند. افراد تمامی اطلاعات موجود در وب سایت شما را نمی خوانند بلکه گاهی اوقات به آن نگاه اجمالی می اندازند. چگونگی استفاده از فونت ها مهم است و با پُر رنگ کردن، بزرگ کردن و یا مورب نوشتن بعضی از واژه ها می توان توجه را به اهمیت قسمتی از اطلاعات جلب کرد.

3

پنج- گرافیک با کیفیت بالا

استفاده از گرافیکی با کیفیت بالا چندان تایید شده نیست.

در اینجا می بینید که چگونه می توانید از ویدیوها و تصاویر در وب سایت خود استفاده کنید.

• تصاویری که استفاده می کنید باید با نام تجاری شما و محصولی که به مشتریان عرضه می کنید مرتبط باشد.

• از روشی استراتژیک برای توزیع تصاویر استفاده کنید.

• از درستی اندازه ها مطمئن شوید زیرا فایل های خیلی بزرگ باعث می شوند که وب سایت به آهستگی بارگذاری شود.

طراحی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی به سبکی از سایت های اینترنتی گفته می شود که در آن قابلیت نمایش، معرفی و فروش محصولات و یا خدمات با دسته بندی های خاص امکان پذیر می باشد.

در طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر داشت چه محصول یا خدماتی به چه افرادی قرار است عرضه شود. بسیار مهم است دغدغه های مشتریان در نظر گرفته شود. در این صورت می توان کسب و کار پر سودی را از طریق آن رقم زد.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای تمامی کسب و کارها بخشی ضروری است. امروزه همه ی افراد قبل از اقدام به خرید در اینترنت جستجو می کنند. اطلاعات کسب می کنند، قیمت ها را بررسی می کنند، نظرات دیگران را مطالعه می کنند و در نهایت اقدام به خرید می کنند.

به همین دلیل حضور در فضایی که مشتریان به آن مراجعه می کنند، ضروری است. حضور به صورت فروشگاه اینترنتی امتیازات بسیاری دارد. از جمله آن می توان به سهولت در خرید برای مشتری اشاره کرد.

سهولت در خرید برای مشتری عاملی وسوسه بر انگیزی است. طراحی فروشگاه اینترنتی با ایجاد این سهولت باعث می شود مشتری در هنگام تحقیق، خرید کند!

عامل بعدی قابلیت بازی با قیمت ها در فروشگاه اینترنتی است. شما می توانید به سرعت در مناسب های خاص تخفیف اعمال کنید. به مشتریان قدیمی خود اطلاع دهید. بن تخفیف یا کد معرف ایجاد کنید و دیگران را به تبلیغ فروشگاه اینترنتی خود ترغیب کنید.

ارسال نظر: