کدخبر: 8152

ماندگاری لیفت با نخ

 

به طور کلی این طور بر آورد می شود که نتایج لیفت با نخ می تواند یک تا سه سال دوام داشته باشد و پس از طی این مرحله می توان این عمل را باز هم تکرار کرد. یک نکته ی دیگر این است که نخ های PDO اثر بسیار طولانی مدتی را بر روی پوست ایجاد خواهند کرد.

چه کسانی مناسب عمل لیفت با نخ هستند

افرادی که 30 تا 50 ساله بوده و دارای افتادگی خفیف پوست هستند، کاندیداهای ایده آلی برای انجام عمل لیفت صورت با نخ می باشند. در حالی که افراد مسن تر با افتادگی پوست شدید تر، با لیفت صورت نتایج بهتری خواهند گرفت. اگر جراحی به دلایل پزشکی مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی یا دیابت گزینه‌ای مناسب برای این دسته از افراد نباشد، لیفت با نخ همچنان می‌تواند باعث بهبود قابل قبولی شود.

6

چه چیزی در طول عمل و بعد از لیفت نخ انتظار می رود

لیفت  صورت با نخ تحت بی حسی موضعی انجام می شود و به طور معمول 15 تا 45 دقیقه بسته به تعداد نخ هایی که استفاده می شود، طول می کشد. بعد از آن می توانید خودتان بدون هیچ کمکی به خانه بروید.

نواحی تحت درمان ممکن است بلافاصله پس از عمل کمی قرمز، متورم و دردناک باشند، اما معمولاً نیازی به داروهای مسکن تجویزی نیست. در طول دوره ریکاوری، حتی زمانی که صورت خود را می شویید یا از محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنید، باید از مالیدن صورت خود اجتناب کنید. همچنین ممکن است به شما توصیه شود که به پشت بخوابید.

لیفت نخ چقدر دوام دارد؟

7

اما مهمترین موضوع این است که این عمل تا چه مدت دوام دارد. به طور کلی این طور بر آورد می شود که نتایج لیفت با نخ می تواند یک تا سه سال دوام داشته باشد و پس از طی این مرحله می توان این عمل را باز هم تکرار کرد. یک نکته ی دیگر این است که نخ های PDO اثر بسیار طولانی مدتی را بر روی پوست ایجاد خواهند کرد. به این دلیل که خود نخ نام برده به مدت 4-6 ماه قبل از جذب (توسط فرآیند طبیعی هیدرولیز) در محلی که عمل صورت گرفته است پا بر جا خواهد ماند. به همین دلیل، این نخ پوست را در تمام این دوره کشیده و سفت می کند، پس از طی این فرآیند پوست در جای خود محکم شده و کلاژن به تولید خود ادامه خواهد داد. به طور کلی، در مجموع، اکثر بیماران می توانند حدود 12-15 ماه انتظار داشته باشند که ماندگاری لیفت نخ را مشاهده کنند.

می توانید با مراجعه به بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران و با انجام لیفت با نخ، نتایج این عمل غیر جراحی را بلافاصله بر پوست خود مشاهده کنید.

ارسال نظر: