کدخبر: 8681

بهترین کیف پول های تتر (USDT) ؛ معرفی و آموزش ساخت والت های Tether

 

ارزهای دیجیتال انعطاف‌پذیر، ارزان قیمت و شفاف هستند، اما نباید از ویژگی فرار بودن و داشتن سرعت تغییر بالای آن‌ها چشم‌پوشی کرد. حتی طی چند ساعت، امکان نوسان قیمت‌ها وجود دارد. از آنجایی که بازار رمز ارزها گاهی دارای نوسانات شدید است، دارندگان ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش دارایی‌های خود از رمز ارزهای با قیمت ثابت یا همان استیبل کوین (StableCoin) مانند دلار دیجیتال امریکا در معاملات خود استفاده زیادی می‌کنند. با فراگیر شدن هر چه بیشتر ارزهای دیجیتال در ایران خرید تتر به جای دلار هم افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است.

کیف پول هایی زیادی توانایی ذخیره تتر یا USDT را دارند، اما چند مورد از بقیه برتر هستند که در ادامه اطلاعات لازم در مورد بهترین کیف پول های تتر و آموزش ساخت آن‌ها را شرح می‌دهیم.

فاکتورهای انتخاب بهترین والت های تتر

عوامل متعددی در تعیین امنیت یک والت مخصوص ارزهای دیجیتال دخیل هستند. به عنوان نمونه باید به نوع شرکت توسعه‌دهنده آن و همچنین نوع کیف پول USDT اشاره کرد. بهترین گزینه، یک هات یا وارم والت توسعه یافته به دست شرکتی معتبر است. برای انتخاب یکی از این دو دسته‌بندی، باید تعادلی بین امنیت و آسودگی در استفاده برقرار کرده و فاکتور مهمتر برای خود را مشخص کنید.

امنیت

از طرفی هر توسعه‌دهنده یک سری ویژگی‌های امنیتی برای کیف پول خود توسعه می‌دهد. بعد از دانلود و نصب (نرم افزاری) یا خرید (سخت افزاری) اسناد مربوط به آن را مطالعه کرده و با چگونگی بهره برده از آن‌ها برای افزایش سطح امنیت آشنا شوید. یکی از موارد مهم در بحث امنیت کیف پول های تتر، چگونگی مدیریت کلیدهای خصوصی است. بهتر است مدیریت آن‌ها بر عهده خود شما بوده و امکان کنترل و دسترسی‌شان از هر مکانی میسر باشد.

رابط کاربری

یکی از عواملی که در انتخاب والت تتر باید در نظر بگیرید، سهولت در استفاده است. برخی از کیف پول ها برای افراد مبتدی مناسب بوده و تعدادی دیگر، برای تریدرهای باتجربه گزینه‌های بهتری به شمار می‌روند؛ یک والت نباید قابلیت‌های منحصربه‌فرد و حرفه‌ای را در قالب یک رابط کاربری پیچیده ارائه کند.

از جمله نکات مهم در این رابطه، امکان استفاده از برنامه در پلتفرم‌های مختلف است. به عبارتی باید بتوان به والت خود در گوشی هوشمند و همچنین کامپیوتر دسترسی داشت. بهترین گزینه‌ها از این نظر، دارای نسخه موبایل (اندروید و آی او اس)، ویندوز و مخصوصا نسخه تحت وب هستند.

بهترین کیف پول های تتر (Tether – USDT)

مای اتر والت (MyEtherWallet)

2

این یکی از محبوب‌ترین والت‌ های بلاک چین اتریوم است. کاربران آن را با نام مخفف MEW نیز می‌شناسند. از نظر امکانات، این والت همه موارد ضروری را در اختیارتان قرار می‌دهد.. یکی از ویژگی‌های جذاب مای اتر والت مالتی بالانس نام دارد. به لطف آن راحت می‌توانید بین دارایی ذخیره (پس‌انداز) شده خود و آن چه برای هزینه‌های روزمره استفاده می‌کنید، تمایز قائل شوید.

اومنی والت (OmniWallet)

3

برای تریدرهای دوست‌دار داشتن کنترل کامل نسبت به کلیدهای خصوصی خود، اومنی والت گزینه مناسب دیگری است. با در نظر گرفتن رسوایی‌هایی که کیف پول های تتر متعدد به خاطر نگهداری از کلیدهای خصوصی تجربه کرده‌اند، این قابلیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.

تتر والت (Tether Wallet)

4

تتر والت اورجینال، راهکاری ایده‌آل برای خرید و فروش و همچنین نگهداری USDT است.

Tether Wallet دارای ویژگی‌های ابتدایی همچون ارسال، دریافت، تبدیل به ارز رایج و قابلیت پرداخت برای خرید است. اگرچه این قابلیت‌ها جذاب و کافی به نظر می‌رسند، اما کارمزد، نظرتان را درباره استفاده از این سرویس‌ها تغییر خواهد داد! یکی دیگر از ایرادهای وارد شده به تتر والت، نداشتن رابط کاربری سرراست و ساده به شمار می‌رود.

کوینومی (Coinomi)

5

امنیت، یکی از مهمترین فاکتورها برای توسعه‌دهنده این والت تتر است. بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، تا امروز حتی یک حساب کاربری متعلق به یک کیف پول تتر کوینومی نیز هک نشده است. با توجه به اهمیت حفظ حریم خصوصی برای کاربران، این والت اطلاعات کاربران را جمع‌آوری نکرده و آدرس آی پی دستگاه کاربر را ناشناس می‌کند. به این ترتیب امکان ردیابی مبدا تراکنش‌ها از بین خواهد رفت.

اکسودوس (Exodus)

6

اکسودوس یک کیف پول ارز دیجیتال شیک و حرفه‌ای مبتنی بر دسکتاپ با پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز نظیر تتر است. این والت تتر امکان دریافت، ارسال و ذخیره‌سازی دارایی الکترونیکی را با کارمزدهای مناسب فراهم می‌کند. حین استفاده از این والت، کلیدهای خصوصی‌تان روی دستگاه ذخیره خواهند شد، به همین دلیل کنترل کاملی روی آن‌ها دارید. علاوه بر آن، امکان اتصال اکسودوس به بهترین کیف پول های سخت افزاری تتر نظیر ترزور و لجر نیز فراهم است.

بایننس والت (Binance Wallet)

7

بسیاری بایننس را به عنوان محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا می‌شناسند. همانند سایر صرافی‌های فعال در زمینه مشابه، همواره می‌توانید دارایی خود شامل انواع ارزهای دیجیتال را داخل حساب کاربری‌تان در صرافی نگه دارید و نیازی به استفاده از کیف پولی جداگانه نیست.

کریپتریوم والت (Crypterium Wallet)

8

اپلیکیشن موبایل آن، برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس توسعه یافته و در زمره بهترین‌ها از دیدگاه فروشگاه‌های اپلیکیشن نظیر گوگل پلی استور شناخته می‌شود. به تازگی نسخه وب Crypterium Wallet راه‌اندازی شده تا حین استفاده از کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ نیز به دارایی خود دسترسی راحت داشته باشید.

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

9

لجر نانو اس، مجهز به یکی از ایمن‌ترین تراشه‌ها در مقایسه با سایر والت‌ های سخت افزاری تتر است. برخلاف تصور، این والت مخصوص کار با دسکتاپ نبوده و همراه گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز قابل استفاده است. کلیدهای خصوصی در والت سرد نگهداری شده و در نتیجه از حملات سایبری در امان هستند.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

10

شرکت لجر، سه سال بعد از عرضه والت Nano S، مدل دیگری با نام Nano X ارائه کرد. یکی از تفاوت‌های بسیار مهم کیف پول تتر لجر نانو ایکس در مقایسه با برادرش، پشتیبانی از دستگاه‌های دارای سیستم عامل آی او اس (آیفون و آیپد) علاوه بر دستگاه‌های اندرویدی و سیستم‌های کامپیوتری است. اگر گوشی هوشمندتان ساخت شرکت اپل است، ناچار به خرید مدل X به جای S هستید. هر دو از ارزهای دیجیتال یکسانی پشتیبانی می‌کنند. در ضمن این مدل جدید، از صحفه نمایش کمی بزرگتر بهره می‌برد.

تهیه شده در بیت 24 (Bit24.Cash)

ارسال نظر: