کدخبر: 9394

خرید کلسیم برای مرغ و کلسیم طیور

 

یکی از نیاز های بازار دام و طیور کلسیم کربنات است و در موارد مختلفی کاربرد دارد به همین دلیل خرید کلسیم برای مرغ و خرید کلسیم طیور از یک شرکت معتبر اهمیت زیادی دارد. شرکت کربنات خورشید کوشیده تا با تولید کلسیم کربنات طیور با کیفیت خاطر مصرف کنندگان را از این بابت آسوده سازد.

چرا کربنات کلسیم دامی و طیور کربنات خورشید؟

مجموعه کربنات خورشید یکی از برترین تولیدکنندگان کلسیم کربنات غذایی است که با سابقه چندین و چندساله خود، جزو مورد اعتمادترین گزینه‌های پیش رو برای خرید این محصول به شمار می‌رود؛ از خصوصیات بارز این شرکت می‌توان به بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و همراهی کارشناسان خبره اشاره کرد. 

خرید کلسیم کربنات برای مرغ

پرورش‌دهندگان پرندگان و طیور برای حفظ سلامت پرندگان باید از این مواد معدنی استفاده کنند؛ درحقیقت کلسیم کربنات در حدود 97% پوسته تخم پرندگان را به خود اختصاص می‌دهد؛بنابراین برای جذب این میزان کلسیم موردنیاز باید از طرق مختلفی، اقدام به ذخیره‌سازی این ماده کرد؛ علاوه‌بر آن، استفاده مداوم این محصول به عنوان خوراک مرغ و طیور، سبب افزایش تخم‌گذاری مرغ می‌گردد.

به‌طور قطع می‌دانید که طیور یا پرندگان، بخش بزرگی از منابع معدنی خود را صرف تخم‌گذاری و لانه‌سازی می‌کنند؛ این امر سبب می‌شود که رشد استخوانی آن‌ها بسیار ضعیف شود؛ همچنین پوسته تخم پرندگان بسیار نازک‌تر از حد عادی گردد و براثر وارد شدن کوچک‌ترین ضربه‌ای، دچار ترک و شکستگی شود.

درواقع مواد غذایی که به عنوان رژیم پرندگان انتخاب می‌شود، میزان کلسیم آن‌ها بسیار کم است؛ به همین دلیل نیز پرندگان میزان کلسیم موردنیازشان را دریافت نمی‌کنند؛ از این رو باید کلسیم برای مرغ را به صورت رنده شده یا پودر شده، همراه با غذا در اختیار پرندگان قرار دهید؛ همانگونه که اشاره کردیم، اضافه کردن کلسیم کربنات طیور ، باعث می‌شود پرندگان در طول روز تعداد تخم بیشتری بگذارند.

ناگفته نماند که استفاده از کلسیم طیور ، سبب جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف در پرندگان می‌شود؛ از این جهت پیشنهاد می‌کنیم جهت استفاده از این ماده در جیره غذایی پرندگان، با کارشناسان حوزه فروش کربنات خورشید در ارتباط باشید.

4

بسیاری از افراد درست نیست! بی کربنات کلسیم ماده‌ای است که به صورت محلول در آب تولید می‌شود و وجود آن میزان سختی آب زایش می‌دهد.

خرید کلسیم برای مرغ و مرغداری

یکی از مهم‌ترین مکمل‌های رژیمی برای غذای طیور  کربنات کلسیم است؛ درحقیقت این ماده باعث بهبود عملکرد اندا‌م‌های داخلی طیور می‌شود که استفاده از آن را به صنایع مرغداری توصیه می‌کنیم. شرکت کربنات خورشید به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کربنات کلسیم، آماده ارائه خدمت به صنایع مرغداری با بهترین قیمت است؛ از این رو قیمت کلسیم کربنات طیور در شرکت کربنات خورشید، به نسبت سایر رقبا بسیار مناسب‌تر است.برای خرید کلسیم برای مرغ با ما تماس بگیرید.

5

خرید کلسیم کربنات برای مرغ تخم گذار

مرغ‌های تخم‌گذار به نسبت سایر طیور به کربنات کلسیم برای مرغ بیشتری احتیاج دارند؛ زیرا با هر بار تخم‌گذاری مقدار زیادی از کلسیم بدن مرغ‌های تخم‌گذار از بین می‌رود؛ علاوه‌بر آن درصد بسیار زیادی از تخم این پرندگان را کلسیم تشکیل می‌دهد؛ از این رو باید بدن مرغ‌های تخم گذار کلسیم کافی داشته باشد تا پوسته تخم‌ این پرندگان محکم شود؛ در غیر این صورت پوسته تخم‌مرغ‌ها پیش از عرضه و فروش به سادگی شکسته می‌شود؛ به عبارتی دیگر نمی‌توان از تخم‌مرغ این پرندگان استفاده کرد.

قیمت کلسیم کربنات برای مرغ

برای آگاهی از قیمت کلسیم کربنات طیور کربنات خورشید و خرید کلسیم برای مرغ بهترین کار تماس با شرکت کربنات خورشید است برای تماس با ما و دریافت قیمت کلسیم کربنات طیور و همچنین کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر پیرامون کلسیم کربنات می توانید از وبسایت کربنات خورشید دیدن کنید.

ارسال نظر: