کدخبر: 9511

ادویه عمده (فله ای) درجه یک از کجا بخریم و به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

 

ادویه‌ جات از چاشنی‌های خوش عطر و طعم برای پخت انواع غذا محسوب میشوند که غالبا  فواید دارویی و درمانی بسیاری دارند. همینطور انواع ادویه علاوه در طعم دهی، برای خوش رنگ کردن غذاها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین ادویه‌های موجود در بازار ادویه‌جات و خشکبار کشور عزیزمان ایران، می‌توان به زردچوبه، فلفل قرمز، هل، دارچین، زنجبیل، میخک، جوز هندی، سماق قهوه‌ای، ادویه کاری، بارهنگ، بابونه و … اشاره نمود. هر یک از انواع ادویه‌ها توسط مراکز معتبر توزیع و عرضه محصولات گیاهی و خشکبار به صورت پودر، دانه و قلم به صورت عمده یا بسته‌بندی شده به فروش می‌ رسند.

بازرگانی زرین گیاهینه به عنوان مجری فروش فله ایی و جزئی انواع مختلف ادویه در اصفهان مشغول فعالیت است. در سایت گیاهینه، صفحه لیست قیمت ادویه وجود دارد که متقاضیان خرید ادویه و محصولات عطاری، می‌توانند قیمت روز انواع مختلف ادویه و سایر اجناس را مشاهده کنند؛ بنابراین اگر به دنبال انواع ادویه با کیفیت درجه یک هستید تا عطر و طعم بی‌نظیری به غذاها ببخشید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه گیاهینه مراجعه کرده و پس از استعلام قیمت ادویه‌جات، به ثبت سفارش خرید عمده و جزئی اقدام کنید. 

در اینجا سعی خواهیم کرد تا اطلاعات مفیدی در ارتباط با لیست قیمت ادویه، نحوه بسته‌بندی، خرید و ارسال سفارش در بازرگانی گیاهینه در اختیارتان قرار دهیم؛ پس توصیه می‌کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

لیست قیمت ادویه‌جات

محصولات گیاهی، اقلام عطاری و ادویه‌جات از خواص دارویی و درمانی بیشماری برخوردار هستند؛ بخاطر همین  امروزه مراکز متعددی در سراسر ایران در زمینه توزیع و فروش انواع خشکبار و ادویه‌ها مشغول فعالیت هستند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری یا غیرحضوری از قیمت محصول مورد نظر مطلع شده و در صورتی که نیاز به ثبت سفارش اینترنتی اقدام کنند. بازرگانی زرین گیاهینه از مجموعه‌های معتبر و فعال در زمینه فروش ادویه‌جات و اقلام عطاری شناخته می‌شود که دفتر مرکزی آن در شهر اصفهان بوده و خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. سایت این بازرگانی دارای صفحه لیست قیمت ادویه‌ها بوده و متقاضیان خرید می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به این صفحه، از قیمت روز انواع ادویه و گیاهان دارویی به صورت کیسه‌ای (فله) یا به صورت کیلویی و خرده آگاهی کسب کنند.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت ادویه

انواع مختلف ادویه با رایحه‌های دلپذیر، رنگ‌های متنوع و خواص دارویی فراوان به عنوان چاشنی برای خوش عطر و طعم کردن غذاها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ از این‌رو بازار خرید و فروش ادویه‌جات و خشکبار در طول سال، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان داغ است. متقاضیان خرید انواع ادویه باید در هنگام ثبت سفارش به شکل ظاهری محصول، نوع و کیفیت بسته‌بندی، تاریخ تولید و انقضا درج شده بر روی بسته‌بندی دقت کافی داشته باشند. بازرگانی زرین گیاهینه همواره سعی دارد تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با انواع ادویه و گیاهان دارویی در صفحات هر محصول وارد کند، تا کاربران بتوانند به راحتی ثبت سفارش را انجام دهند. حال بسیاری از افراد این سوال را در ذهن دارند که قیمت ادویه فله و بسته‌بندی به چه صورت تعیین می‌شود؟! به‌طور کلی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت ادویه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عطر و بو ادویه (کیفیت و مرغوبیت ادویه)
  • سال تولید، تاریخ بسته‌ بندی و تاریخ انقضا
  • نوع و کیفیت بسته‌ بندی محصول (بسته‌ بندی محصول باید به طریقی مناسب انتخاب شود تا عطر، طعم و رنگ ادویه تغییر نکند و کیفیت آن کاهش پیدا نکند. برای مثال ادویه هل در معرض نور یا هوای آزاد، رنگ و عطرش از دست می‌رود.)
  • میزان عرضه و تقاضا محصول چه نیسان می باشد.
  • نوسانات نرخ ارز نیز بر قیمت نهایی تاثیر می‌گذارد( به ویژه محصولات وارداتی)
  • هزینه‌های جانبی از قبیل حمل و نقل چقدر است!

بنابراین اگر به دنبال خرید ادویه‌ و خشکبار با کیفیت عالی و درجه یک هستید، می‌توانید به صفحه لیست قیمت ادویه‌ها مراجعه کرده و در صورت نیاز به ثبت سفارش به صورت اینترنتی اقدام کنید.2

روش بسته‌بندی محصولات بازرگانی زرین گیاهینه

بازرگانی گیاهینه به عنوان مجری خرید و فروش انواع ادویه‌جات و خشکبار در کشور مشغول فعالیت است که محصولات متنوع را به صورت فله و بسته‌بندی عرضه می‌کند. کلیه محصولات این مجموعه به صورت بسته‌بندی در بسته های بهداشتی (کارتن و کیسه‌های بهداشتی) همراه با نشان سیب سلامت و تاریخ تولید و انقضا به فروش می‌رسند؛ از این‌رو متقاضیان خرید محصولات گیاهی می‌توانند به صفحه محصول در گیاهینه مراجعه کرده و با مطالعه راهنمای خرید با خیال راحت و آسوده به ثبت سفارش از طریق سایت یا شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.

نحوه ثبت و ارسال سفارش توسط فروشگاه گیاهینه

محصولات گیاهی،خشکبار میوه و محصولات عطاری با توجه فواید منحصر به‌فردی که دارند، از بازار فروش بسیار خوبی در سراسر جهان برخوردار هستند. در حال حاضر مراکز معتبری در سراسر کشور از قبیل بازرگانی زرین گیاهینه در زمینه عرضه و فروش ادویه‌جات و گیاهان دارویی مشغول فعالیت هستند و محصولات متنوع را به صورت عمده و جزئی به فروش می‌رسانند. ثبت سفارش ادویه‌جات، گیاهان دارویی و محصولات عطاری در گیاهینه از طریق ثبت‌نام در سایت به صورت آنلاین و اینترنتی، تماس با شماره تلفن‌های درج شده در سایت و ارتباط با واحدهای فروش در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و واتساپ امکان‌پذیر بوده و مشتریان می‌توانند با توجه به پیامک‌های دریافتی از گیاهینه، مراجعه به پنل کاربری در سایت و ارتباط با پشتیبانی مجموعه، سفارش خود را پیگیری کنند. این مجموعه محصولات خریداری شده توسط مشتری را با توجه به میزان وزن، حجم و انتخاب مشتری از طریق باربری، اتوبوس، پست و تیپاکس به سراسر کشور ارسال می‌کند.

بنابراین افرادی که به دنبال استعلام قیمت انواع ادویه و ثبت سفارش هستند، می‌توانند به صفحه لیست قیمت ادویه فله و بسته‌بندی مراجعه کرده و از طریق راه‌های ارتباطی، خرید محصول مورد نظر را انجام دهند.

3

راهنمای خرید ادویه‌جات با بهترین قیمت از بازرگانی گیاهینه

بازرگانی زرین گیاهینه به عنوان مرکز فروش عمده و جزئی ادویه‌جات و خشکبار فعالیت دارد که محصولات متنوع را به صورت بسته‌بندی بهداشتی با نشان سیب سلامت و تاریخ روانه بازار می‌کند. متقاضیان خرید ادویه و محصولات گیاهی، می‌توانند برای استعلام قیمت ادویه و اقلام عطاری به صفحه لیست قیمت مراجعه کرده یا با کارشناسان این حوزه ارتباط برقرار کنند. این مجموعه امکان ثبت سفارش از طریق پنل کاربری در سایت، شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و واتس آپ و تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۴۲۵۵۳۴۰ و ۰۳۱۹۵۰۱۰۰۴۵ را برای مشتریان فراهم کرده است.

لازم به ذکر است که مجموعه بازرگانی زرین گیاهینه، محصولات متنوع گیاهی مرغوب و درجه یک را به صورت بسته‌بندی با تضمین بهترین قیمت و کیفیت و در سریع‌ ترین زمان ممکن از طریق پست، باربری، اتوبوس و تیپاکس به سراسر کشور ارسال می‌کند.     

برچسب ها:

معدن ادویه ایران

ادویه عمده

بهترین ادویه فروشی اینترنتی در ایران و اصفهان 

لیست ادویه جات

ارسال نظر: