کدخبر: 9542

راهنمای جامع خرید ویلا پیش ساخته در شمال از نگاه تیم پردیس گیلان

 

حتماً در چند سال اخیر واژه ویلای پیش ساخته به گوش شما خورده است. زمانی که صحبت از ویلای پیش ساخته می کنیم منظور سازه ای است که تمامی اجزای آن در خارج از محل احداث ویلا در کارخانه و یا کارگاه ساخته می شود و سپس برای قرار گرفتن در محل اجرای پروژه به آنجا منتقل می شود. در این گونه ویلاها مصالح به کار برده کاملا بهینه استفاده می‌شوند و از هدر رفتن مصالح کاملاً جلوگیری می شود. این ویلاها به روشهای مختلفی ساخته می شوند نظیر ویلاهای چوبی، فلزی و بهترین آنها یعنی ویلای LSF که در ادامه در رابطه با آنها توضیحات بیشتری خواهیم داد.

نکاتی در رابطه با خرید ویلای پیش ساخته در شمال

زمانی که قصد خرید ویلای پیش ساخته در شمال را دارید می بایست به چند نکته دقت کنید. ساخت ویلا در شمال کشور می تواند به چند روش انجام شود. اولین روش ساخت، روش سنتی ساخت ویلای بتنی میباشد.  روش‌های سنتی با توجه به بودجه شما نیاز به صرف زمان زیادی هستند و می‌توانند مدت زمان حدودی بین یک تا دو سال را برای ساخت آن بسته به متراژ و نیاز کارفرما صرف کرد. ساختن ویلا به این روش می‌تواند مشکلات فراوانی را در طول مدت ساخت به وجود بیاورد. این مشکلات می توانند شامل افزایش قیمت مصالح به کار رفته در آن در طول مدت زمان اجرای پروژه باشد که با توجه به نوسانات قیمت بازار این مشکل در ساخت پروژه های طولانی مدت کاملاً تاثیر گذار و نمایان است.

روش دوم استفاده از ویلای پیش ساخته در شمال است. ساختن ویلای پیش ساخته در شمال میتواند به روش‌های گوناگونی انجام پذیرد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت خانه های پیش ساخته و ویلاهای پیش ساخته، استفاده از روش  LSFمی‌تواند یکی از بهترین و مطمئن ترین روش های ساخت ویلا پیش ساخته در شمال باشد. در این روش از ورق های فولادی نورد شده و کاملاً مستحکم استفاده می شود.

سازه های LSF با توجه به سبک بودن و مقاوم بودن در برابر زلزله و فشارهای احتمالی می‌توانند یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های ساخت ویلا در شمال باشند. این سازه ها علاوه بر داشتن مقاومت بالا در مناطق آب و هوایی شمالی از قیمت بهینه و ظاهر بسیار زیبایی نیز برخوردار هستند. در ادامه به مزایا و معایب این سازه ها خواهیم پرداخت.

8

مزایای ویلای پیش ساخته LSF

مزایای ویلای پیش ساخته lsf بسیار زیاد است. اولین نکته ای که شاید بتواند شما را ترغیب کند تا از ویلای پیش ساخته استفاده کنید مدت زمان کم ساخت ویلا می باشد. زمان ساخت ویلای پیش ساخته lsf بسیار کوتاه است و در طول مدت زمان حدودی سه تا شش ماه می توانید صاحب یک ویلای لوکس و کاملاً زیبا و مدرن باشید. این ویلاها قبل از ساخت توسط مهندسین مربوطه طراحی و نقشه طراحی و ساخت به صورت سه بعدی در اختیار کارفرما قرار می گیرد تا بتوان برای اجرای پروژه بهترین نتیجه را در پایان کار بنا به درخواست کارفرما دریافت کرد.

مزیت دیگری که ویلای پیش ساخته ال اس اف دارد وزن بسیار کم این نوع ویلا می باشد. حتماً می‌دانید که ایران بر روی کمربند زلزله واقع شده است و هر لحظه در هر مکانی از کشور ایران ممکن است شاهد زلزله باشیم پس در نظر گرفتن مقاومت لازم ویلا در مقابل زلزله و حوادث احتمالی بسیار مهم است. با توجه به اینکه ویلای پیش ساخته lsf از ورق های فولادی نورد شده و بسیار سبک به صورت پیچ شده در داخل هم ساخته می شود شاهد این هستیم که این نوع سازه ها مقاومت بسیار زیادی در برابر زلزله خواهند داشت و می توانند در برابر زلزله های تا بیش از ۶ ریشتر نیز از خود مقاومت بسیار خوبی نشان دهند پس این مزیت می تواند بسیار مهم باشد.

مزیت دیگری که شما را ترغیب می‌کند تا برای خرید ویلای پیش ساخته در شمال اقدام کنید می‌تواند میزان هزینه ساخت این نوع ویلا باشد. ویلاهای پیش ساخته می توانند با توجه به بودجه کارفرما از بهینه ترین قیمت مناسب برای ساخت ویلا برخوردار باشند. مسائل زیادی در قیمت گذاری ساخت ویلای پیش ساخته تاثیر مستقیم دارند که مهمترین آنها متراژ، موقعیت ساخت ویلا و متریال استفاده شده در این نوع ویلا ها هستند که می‌توانند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ساخت ویلا پیش ساخته در شمال داشته باشند.

مزیت مهم دیگری که می تواند برای ساخت ویلای پیش ساخته به شما کمک کند قابلیت جابجایی ویلای پیش ساخته می باشد به این صورت که در صورت نیاز می توانید ویلای ساخته شده را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. این بدین معنی است که در هر زمانی که کارفرما نیاز داشته باشد می تواند با تغییر موقعیت مکانی ویلا آن را به موقعیت دیگری منتقل کند که این کار برای کارفرما کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود.

9

معایب ساخت ویلا به روش lsf 

اگر بخواهیم به معایب ساخت ویلا پیش ساخته به روش  LSFاشاره کنیم می‌توانیم عرض کنیم که این روش نیز دارای معایبی می باشد که با رعایت نکاتی می توانید این مشکل را کاملاً برطرف کنید.

اولین نکته‌ای که در ساخت این گونه سازه ها وجود دارد این است که طراحی و اجرای این نوع ویلای پیش ساخته نیازمند به کاربردن نیروهای کاملا متخصص و مجرب در این زمینه می باشد و ساخت ویلای پیش ساخته به روش ال اس اف کار مهندسی و پیچیده ای است که می بایست برای انجام آن به یک تیم فنی مهندسی متخصص در این زمینه مراجعه کنید و انجام آن از ابتدا تا انتها می بایست توسط این تیم متخصص انجام می گیرد.

دومین نکته ای که برای ساخت این سازه ها وجود دارد محدودیت طبقاتی برای ساخت آنها می باشد. برای ساخت ویلای پیش ساخته به روش ال اس اف می بایست حداکثر تا دو طبقه برای ساخت بنا اقدام نمود و در صورتی که کارفرما نیاز داشته باشد تا طبقات بیشتری را برای ساخت ویلا در اختیار داشته باشد، این کار مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر می باشد که ممکن است هزینه ساخت ویلای پیش ساخته را تا حد زیادی افزایش دهد.

برای خرید ویلای lsf  در شمال به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید ویلای lsf در شمال می‌توانید به روشهای مختلفی اقدام کنید. اولین روشی که به شما پیشنهاد می کنیم مراجعه به یک تیم فنی مهندسی متخصص نظیر تیم پردیس گیلان است. در این تیم مهندسین متخصصی در زمینه طراحی و اجرای ویلای پیش ساخته در شمال به روش lsf وجود دارند که می توانند از ابتدای طراحی و اجرای پروژه تا انتهای ساخت ویلا در کنار شما قرار بگیرند. برای این که بتوانید بهترین نتیجه را برای ساختن یک ویلای پیش ساخته در شمال داشته باشید می بایست با مراجعه به یک همچین تیمی درخواست بررسی منطقه و برآورد قیمت با توجه به نیاز های خود را داشته باشید تا بتوانید بهترین و بهینه ترین ویلای پیش ساخته در شمال را در اختیار داشته باشید که در انتهای کار رضایت شما کاملاً جلب کرده باشد.

ارسال نظر: