کدخبر: 1171

یارانه جدید تصویب شد/ جزئیات طرح هدفمندی یارانه ها اعلام شد

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از پرداخت مبالغ از منابع نقدی این نهاد به برخی از دستگاه‌ها خبر داد.​

سازمان هدفمند سازی یارانه ها طی اطلاعیه از میزان پرداختی های این نهاد به ارگان های مختلف کشور خبر داد. مشروح این پرداختی ها به شرح زیر است.

امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه از اختصاص بودجه از محل  منابع نقدی سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها به برخی از دستگاه‌ها خبر داد و گفت: این نهاد به منظور پوشش هر چه بهتر بیمه تکمیلی  درمان ایثارگران مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان را به این دستگاه اختصاص داد. همچنین مبلغ ۳۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به وزارت نیرو برای خرید دستگاه‌های تصفیه آب و همچنین سیستم‌های آب شیرین کن و نیز تامین خرید برق در مناطق محروم جنوب کشور اختصاص داده شد.

وی تاکید کرد: ضمن تامین بموقع آب آشامیدنی منطق مورد نظر با اختصاص اعتبارات فوق برق مورد نیاز مناطق محروم که به واسطه افزایش مصرف در فصول گرم سال ممکن است  دچار مشکل شوند نیز تامین می‌شود.

حاجتی بیان کرد: این سازمان برای بهبود شرایط معلولان مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان منابع به سازمان بهزیستی تخصیص داد. همچنین برای خرید تضمینی چای به چایکاران شمال کشور نیز به وزارت جهاد کشاورزی ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد. در وهله آخر مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان پرداخت شد.

نام نهاد مبلغ واریزی
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 100 میلیارد تومان 
بنیاد شهید و امور ایثارگران 300 میلیارد تومان
سازمان بهزیستی 280 میلیارد تومان
وزارت نیرو 313 میلیارد و 400 میلیون تومان
وزارت جهاد کشاورزی  100 میلیارد تومان

ارسال نظر: