کدخبر: 1801

پیش بینی جدید قیمت بیت کوین/ ارزش بیت کوین چقدر شد؟

امروز ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ بازار ارز‌های دیجیتال سبزپوش بود و بیت کوین توانست رشد قیمت را تجربه کند. این سبزپوشی بیت کوین به سایر ارز‌های دیجیتال از جمله دوج کوین هم سرایت کرد.​

بیت کوین که کانال قیمتی ۶۰ هزاردلاری را هم به خود دیده بود، هفته‌هاست در مسیر کانال‌های قیمتی ۳۰ هزار دلاری در رفت و آمد است و قیمت آن در روز‌های اخیر به نصف قیمت روز‌های صعود رسیده است. امروز هم مهم‌ترین رمز‌ارز جهان امروز روند مثبتی را طی کرد و ارزش بیت کوین در ساعات آغازین معاملات امروز ۱.۳۴ درصد افزایش داشت و به ۳۳ هزار و ۶۲۲ دلار رسید.

 سایر رمزارز‌های مهم نیز وضعیت خوبی دارند و همگی در حال صعود هستند. اتریوم دومین رمزارزمحبوب در جهان با افزایش ۳.۸۰ درصدی به ۲ هزار و ۱۳۴ دلار رسید. باینانس کوین هم ۱.۵۳ درصد افزایش یافت و هم اکنون با قیمت ۲۸۴ دلار در حال معامله است و در این بین کاردانو و داج کوین هر کدام ۴.۳۴ و ۰.۳۵ درصد رشد قیمت را تجربه کردند و همسو با رشد بیت کوین، تتر و یو اس دی کوین نیز افزایش داشتند.

تحلیلگران جی پی مورگان معتقدند، در صورتی که بازار روند احیای خود را آغاز نکند، در سناریو بدبینانه احتمال رسیدن بیتکوین به تراز ۲۰ هزار دلاری و حتی پایین‌تر از آن در محدوده ۱۵ هزار دلاری وجود دارد.

در مقابل با وجود ریزش‌های سنگین ارز‌های دیجیتالی در روز‌های اخیر و تحلیل‌های منفی، برخی دیگر از فعالان این حوزه معتقدند که روز‌های خوب در انتظار بازار هستند. الکس ماشینسکی بنیانگذار پلتفرم ارز‌های دیجیتالی سلسیوس با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین بار دیگر از قله قبلی ۶۳ هزار دلاری خود عبور کند، افزود: ریزش بازار با توجه به صعود سریع قیمت طبیعی بود. ما هنوز به قله قیمتی ۲۰۲۱ نرسیده ایم و رسیدن به قیمت ۱۶۰ هزار دلاری برای بیت کوین کاملا محتمل است.

ارسال نظر: