کدخبر: 1903

قیمت دلار امروز کاهش یافت/قیمت دلار و یورو 16 تیر 1400

قیمت یورو در معاملات صبح چهارشنبه ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش شد.​

در معاملات امروز -چهارشنبه شانزدهم تیر- در بازار آزاد روند تغییرات قیمت دلار نزولی شد و بار دیگر به کانال ۲۴ هزار تومانی بازگشت.

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۴ هزار و ۴۳۲ تومان ثبت شد و در نیمه روز با کاهش ۱۵۵ تومانی به ۲۴ هزار و ۲۷۷ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۴ هزار و ۶۷۶ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۴ هزار و ۵۲۰ تومان کاهش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل امروز با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به روز سه‌شنبه ۲۹ هزار و ۴۱۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۲۹ هزار و ۶۴۳ تومان نرخ گذاری شد و در نیمه روز ۲۹ هزار و ۷۰۴ تومان ثبت شد.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را نسبت به قیمت بسته شده روز سه‌شنبه ۳۴ تومان کاهش داد و ۲۴ هزار و ۵۹۰ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۶۱ تومان افزایش یافت و در نیمه روز به ۲۹ هزار و ۶۴۳ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در معاملات صبح چهارشنبه بازار آزاد نسبت به روز گذشته ۱۷۰ تومان کاهش یافت و ۲۴ هزار و ۹۳۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۱۰۰ تومان کاهش یافت و ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۶ هزار و ۸۱۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش داشته است.

ارسال نظر: