کدخبر: 2080

خبرخوش درباره حقوق بازنشستگان؛ افزایش صددرصدی حقوق ها

میزان پرداختی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی دوبرابر شد.

حقوق بازنشستگان از ۲ تا ۸ میلیون تومان افزایش یافت. حقوق بازنشستگان مورد توجه دولت است. همسان سازی حقوق بازنشستگان در ابتدای سال ۹۹ برای بازنشستگان کشوری و لشکری به اجرا درآمد.حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از24تا80درصد افزایش یافت. حقوق بازنشستگان و تغییرات جدید آن را و البته تصمیم جدید دولت در مورد بازنشستگان را در این خبر بخوانید :

حقوق بازنشستگان

به گزارش تحریریه، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مستمری بازنشستگان با توجه به توان سازمان و منابعی که حداقل برای سه تا چهار سال آینده پیش‌بینی شده، افزایش یافته است.

 یکی از مطالبات اصلی جامعه از سازمان تامین اجتماعی افزایش مستمری بازنشستگان است. این مستمری نسبت به ۱۴ ماه گذشته به طور میانگین دو برابر شده است.‌

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: نمی‌توان گفت، مستمری جامعه بازنشستگان یک زندگی با شرایط متوسط رو به بالا را جواب‌گو خواهد بود، اما این افزایش با توجه به توان سازمان و منابعی که حداقل برای سه تا چهار سال آینده پیش‌بینی شده، انجام پذیرفت.

حقوق بازنشستگان

بررسی مستندات ۱۷ هزار عضو صندوق بازنشستگی برای صدور احکام جدید

گفتنی است، مستمری کافی، بدون شک به عنوان مطالبه اصلی جامعه بازنشستگان از وظایف مهم سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود.

به گزارش تحریریه،‌هرچند نقدهای جدی در خصوص نوع مدیریت بنگاهها در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی مطرح میشود اما باید به این نکته توجه داشت که در شرایط رکود اقتصادی سود آوری این شرکتها به حدی بوده که تکافوی افزایش حقوقها آن هم تا مرز 100 درصد را داشته باشد. شستا از غولهای اقتصاد ایران محسوب شده و تاصیکو، تیپیکو، تاپیکو و صبا تامین از هلدینگهای بزرگ زیر مجموعه این ابر هلدینگ ایرانی محسوب میشوند.

ارسال نظر: