کدخبر: 13851

ورق سینگل فیس چیست؟

شاید با شنیدن اسم ورق سینگل فیس تصویری از آن در ذهنتان شکل نگیرد و نتوانید نوع و شکل و کاربرد های آن را تشخیص دهید . ولی بی شک همه ما این نوع از ورق کارتنی را دیده ایم و از کاربرد های آن در موارد مختلف استفاده کرده ایم.

از کارتن های صنعتی و بهداشتی گرفته تا جعبه های فست فود ها و سینی های غذا در رستوران ها، هر یک به نوعی در ساختشان رد پای ورق سینگل فیس مشاهده میشود.

پس میتوانیم بگوییم صنف های کاری زیادی برای ارائه محصولاتشان، از این نوع ورق کارتن سینگل فیس استفاده میکنند.

بیایید از دید مشتری به موضوع نگاه کنیم . چرا که فروش بهتر با برطرف شدن تمام نیاز های مشتری و جذب او به نقاط قوت اتفاق می افتد.

احتمالا عبارت (( عجب بسته بندی خوبی داره )) را در اطرافیانتان شنیده اید و یا خودتان از آن استفاده کرده اید . این عبارت نشان دهنده رضایت تمام و کمال مشتری در اولین برخورد خود با محصول است. و باعث میشود با نگرش ذهنی بسیار بهتری به سراغ محصول خریداری شده خود برود.

عکس این قضیه هم وجود دارد. وقتی مشتری با بسته بندی بی کیفیت مواجه شود و از همان ابتدا رضایت نداشته باشد، در ذهنش دیدی منفی نسبت به محصول خریداری شده به وجود می آید.

تصور کنید خریدار محصول شما بعد از تحویل گرفتن محصول خود با یک بسته بندی بی کیفیتی مواجه شود که در مسیر نیز به علت متریال ضعیف آسیب دیده باشد.

و یا فرض کنید صاحب رستورانی هستید و مشتریتان بعد از تحویل سفارش پیتزا خود با یک جعبه شل و وارفته به علت حرارت پیتزا مواجه میشود و مشاهده میکند قسمتی از روی پیتزا به در جعبه چسبیده است.(( اگر شما هم این اتفاق غم انگیزو تجربه کردین، پس با هم همدردیم

ارسال نظر: