کدخبر: 15242

نقش سینی کابل در کابل کشی

 

همانطور که می دانید کاربرد سینی کابل بسیار زیاد است و نقش آن در ابزارهای الکترونیکی و برقی بسیار مهم است و در اکثر ساختمان ها و کارخانه ها از این  سینی کابل  برای سیم کشی و انتقال برق و ایجاد نظم در سیم ها استفاده می شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نقش سینی کابل در کابل کشی می پردازیم.

فواید سینی کابل و کابل کشی

هنگامی که در مورد نقش سینی کابل در کابل کشی صحبت می شود باید به مزایا و فواید سینی کابل اشاره کرد که این سینی ها باعث حفاظت از سیم ها می شود و از خطرات ناشی از آتش سوزی جلوگیری می کند. دسترسی آسان به سیم کشی هم یکی از فواید سینی کابل می باشد و از دیگر مزایای این وسیله رساندن نیروی برق از تابلوهای برق تا دستگاها در کارخانه های صنعتی و کارگاه ها می باشد . همچنین سینی کابل باعث مرتب کردن و نظم دادن سیم و کابل می شود . از این سینی های کابل در مکان های مختلفی مانند محیط های باز ، محیط های بسته ، مرطوب ، پالایشگاه ها ، کارخانه ها ، مراکز مخابراتی ، مراکز صنعتی ، مراکز نفتی و گازی بسیار استفاده می شود.

نحوه تولید سیم کابل

سینی کابل دارای اندازه های مختلفی است که در اکثر مکان ها برای حفاظت از سیستم برق از آن استفاده می شود ولی بر اساس دستورالعمل های نصب این تجهیزات باید به سه مورد اشاره کرد :

وزن سینی کابل طوری باید باشد که وزن کابل ها و سیم ها را باید تحمل کند . محدودیت فضا نداشته باشید یعنی با شرایط محیط متناسب باشد تا به آن آسیبی نرسد . مورد سوم این است که فواصل کابل ها باید رعایت شود مثلا جاهایی که ترافیک کابل ها زیاد است باید از سایز بزرگتر استفاده شود و برعکس جاهای که تعداد کابل ها کمتر است باید سایز سینی کوچکتر باشد.

میزان اهمیت مصرف سینی کابل در سیم کشی

نقش سینی کابل در کابل کشی و میزان اهمیت آن بسیار زیاد است و به عنوان یک محافظ برای همه سیم ها و کابل ها می توان از آن استفاده کرد و دارای اتصالات و قطعات بسیاری می باشد . از مهمترین مواردی که در اهمیت مصرف سینی کابل می توان بیان کرد نحوه انتخاب نوع سینی کابل است که با محیط مورد نظر هماهنگ و سازگار باشد . از دیگر موارد اهمیت استفاده از این سیم ها امکان سریع تعمیرات کابل های خراب و مخدوش است و به دلیل نظمی که در این سینی ها وجود دارد به راحتی سیم های آسیب دیده مشخص و تعمیر می شود . برای اینکه اطلاع از کاربرد و اهمیت سینی کابل داشته باشید شما می توانید با کارشناسان شرکت الکان کو به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

ویژگی های سینی کابل با کیفیت

در  تولید سینی کابل  با کیفیت باید به یک سری استانداردها توجه کرد که باعث افزایش و مقاومت این محصول می شود مانند داشتن حفره های منظم در محصول که به خاطر تبادل هوای بیرون با داخل و جلوگیری از افزایش دما ایجاد می شود . در تولید و ساخت این محصول اندازه ها و ابعاد بسیار مهم می باشد چون در بعضی از کارخانه های صنعتی و ساختمان ها از این وسیله با سایز کوچک و بعضی با سایز بزرگ استفاده می کنند پس استفاده از متریال مناسب با استاندارد در تولید و نقش سینی کابل بسیار اهمیت دارد و همچنین ضخامت این محصول برای تحمل وزن کابل ها هم مهم است چون باید شرایط بد آب و هوایی را تحمل و مقاومت بالایی داشته باشد.

خرید سینی کابل

این سینی های کابل یکی از پر فروش ترین محصولات در زمینه تاسیسات برق می باشد که برای خرید انواع سینی کابل با کیفیت شما می توانید به سایت شرکت الکان کو مراجعه و نحوه خرید این محصول و ویژگی ها و مزایای آن را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

از فرایندهای مهم در صنعت نقش سینی کابل در کابل کشی می باشد چون در سیم کشی ساختمان و تاسیسات الکتریکی برای هدایت و انتقال سیم ها و توزیع برق کاربرد مهمی دارد که به همین منظور شما می توانید برای خرید انواع سینی کابل با شرکت فولاد صنعت الکان ارتباط برقرار کنید و از نحوه خرید و سفارش این محصول اطلاع حاصل کنید.

ارسال نظر: