کدخبر: 15244

در تور کیش چه لباس هایی باید بپوشیم؟

انتخاب هوشمندانه لباس در طول سفر یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. قبل از شروع هر سفر یا تور، باید لباس و وسایل ضروری تان را جمع کنید و انتخاب اینکه چه لباسی متناسب با مقصد است معمولا مقداری سخت است. باید در نظر داشته باشید که بردن لباس اضافه و یا وسایل غیر ضروری فقط بار شما را سنگین می کند و در طول سفر شما را اذیت می کند. در ادامه به طور دقیق می گوییم که برای سفر با تور کیش باید چه لباس هایی بپوشید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

 

لباس های مناسب هر فصل در سفر با تور به جزیره کیش

بهتر است هنگام سفر به کیش و بستن چمدان از عواملی که بر روی انتخاب لباس تاثیر می گذارند غافل نشوید. یکی از این عوامل مهم فصل است و بسیار مهم است که بتوانید مطابق با آب و هوای گرم کیش در بهار و تابستان و یا خنک آن در پاییز و زمستان چمدانی سبک و کاربردی برای خودتان ببندید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل بهار

در فصل بهار، در مناطق جنوبی ایران معمولا هوا به سمت گرم تر شدن می رود و همچنین در بازه تعطیلات نوروزی کیش مقصد بسیاری از گردشگران مختلف است. در فصل بهار هوای جزیره بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد است و گرم و معتدل محسوب می شود. البته که از هوای تابستان خنک تر است. به همین علت ما معمولا به افرادی که قصد مسافرت به جزیره کیش در فصل بهار را دارند توصیه می کنیم که لباس های خنک و پنبه ای، پیراهن های گشاد، صندل های پارچه ای و سبک، را در چمدانشان جا دهند.

 شنا یکی از تفریحات نوروزی جزیره کیش است که آقایان به شدت از آن استقبال می کنند به همین دلیل توصیه می کنیم که اگر وسیله یا لباس شنا دارید و آن ها بهتر است که همراه خود داشته باشید. شب ها معمولا هوا مقداری سرد می شود، اگر سرمایی هستید پتو مسافرتی یا یک لباس گرم بهتر است که برای خود بردارید. در تور های کیش از جذاب ترین رستوران های خیلی پیشنهاد میشه رستوران شاندیز صفدری کیش می باشد که حتما باید از آن دیدن کرد.

لباس مناسب برای سفر به کیش در فصل تابستان

جزیره کیش آب در تابستان آب و هوای گرمی دارد. بسیاری از افراد در فصل تابستان به این جزیره سفر نمی کنند و هوای گرم آن به همراه رطوبت و شرجی بسیار آزار دهنده است. البته به عقیده افرادی که طرفدار ورزش های آبی هستند تابستان بهترین فصل برای آب تنی و تفریحات آبی جزیره کیش است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید تابستان به جزیره کیش سفر کنید می توانید از سایت کیش تک بلیط هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

برای غلبه به هوای گرم تابستان جزیره کیش می توانید هتل مناسب برای خودتان انتخاب کنید و از هوای مطبوع آن ها لذت ببرید و همچنین در تمامی مراکز خرید و رستوران ها به علت وجود کول رهای بزرگ شما نمی توانید هوای گرم را حس کنید. در یان فصل بهتر است از پوشیدن لباس های تنگ و پلاستیکی خودداری کنید و به جای آن از لباس های خنک و گشاد استفاده کنید. سعی کنید کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی را همه جا همراه خودتان ببرید. همچنین به آقایان پیشنهاد می کنیم که از فکر لباس های آستین کوتاه بیرون بیایند زیرا تضمینی برای آفتاب سوختگی دست هایشان در آفتاب سوزان جزیره کیش نیست.

لباس مناسب براس سفر به کیش در فصل پاییز

اگر شما از هوای گرم خوشتان نمی‌آید، بهتر است برای سفر به کیش اواخر فصل پاییز و یا زمستان را انتخاب کنید. با نزدیک شدن به فصل زمستان به‌تدریج شاهد کاهش دمای هوا هستیم. به‌طوری‌که در اواسط پاییز دمای هوا به ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بیشتر افراد فکر می‌کنند که در فصل پاییز باید با لباس‌های گرم به استقبال این جزیره‌ی بی‌نظیر بروند، اما باز هم باید از لباس‌های نخی، گشاد و صندل استفاده کنید. در فصل پاییز هم مردان می‌توانند به شلوارک‌های نخی در ساحل کیش قدم بزنند. حتی هنوز آب‌وهوا برای شنا کردن مناسب است و اگر دوست دارید در دریا شنا کنید، تجهیزات لازم را با خود به همراه داشته باشید.

لباس مناسب برای سفر به کیش در زمستان

جزیره کیش در فصل زمستان در بهترین حالت هوایی خود قرار دارد و هر سال در این فصل میزبان افراد زیادی است. در یان فصل با وجود هوای نسبتا سرد اگر فردی گرمایی هستید نیازی به کاپشن یا لباس خیلی گرم و پشمی ندارید. بهتر است که در چمدان تان ژاکت بافتنی و از این دست لباس های زمستانه داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کلی درباره لباس های مناسب هر فصل در جزیره کیش و شرایط هوایی آن صحبت کردیم و همچنین ما در مجموعه کیش تک تلاش می کنیم که با معرفی انواع تفریحات جزیره کیش، انتخاب را برایتان ساده کنیم. شما عزیزان می توانید از طریق سایت ما به صورت آنلاین بلیط سایر مجموعه های تفریحی و تور را تهیه کنید و از تعطیلات خود در کنار دوستان و خانواده تان لذت ببرید

ارسال نظر: