کدخبر: 1009

مصاحبه با حامد بهداد؛ حامد بهداد بالاخره سکوتش را شکست

حامد بهداد پس از گذشت ماه ها از پایان سریال دل بالاخره به حواشی این سریال واکنش نشان داد.

بهداد که یکی از نقش های اصلی سریال دل را برعهده داشت در حالی که نزدیک به ۶ ماه از پخش آخرین قسمت این سریال می گذرد، بالاخره سکوتش را شکست و به صحبت درباره ی حاشیه های آن پرداخت.

حامد بهداد در مصاحبه ی جدید خود با شبکه اینترنتی تی وی پلاس دراینباره گفت:

«مثل بعضی از بازیگرها نیستم که وقتی کاری را انجام می‌دهم و از یک پل عبور می‌کنم یک پشت پا بزنم و کسانی را که با آنها همکاری کردم را آزرده‌خاطر کنم. مسئولیت هر کاری که کردم را می‌پذیرم. اگر هم در طول زندگی اشتباهاتی کرده باشم آنها هم قابل جبران و عذرخواهی‌اند.

در مورد “دل” من از بس که فیلم‌های خشن و خشونت‌بار بازی کرده بودم و از بس که فریاد کشیده بودم فکر می‌کردم لازم دارم تصویری را از خودم به جا بگذارم یا قصه‌ای را بازی کنم که در راه عشق و محبت و ثبات قدم و صبر باشد و در راه اتصال و وصل باشد و برای خودم تماشاگری جدید تولید کنم. تماشاگری که با قلب ساده خودش قلاب بیندازد و این عشق را دریافت کند.

اگر کار ضعیف یا قوی بوده به من مربوط نیست، من کار خودم را انجام دادم. من می‌خواستم به واسطه ایجاد مهر و محبت با سوژه‌ایی عاشقانه بتوانم تماشاگر جدیدی تولید و جذب کنم. و با “دل” دلم میخواست موضوع دیگری را تجربه کنم.»

حامد بهداد

سریال دل ساخته ی منوچهر هادی که پخش آن از آذر سال گذشته آغاز شد و در مهر سال جاری به پایان رسید، در زمان پخش خود به دلیل ضعف های فراوان با انتقادات زیادی چه از سوی تماشاچیان و چه از سوی منتقدین رو به رو شد.

مسعود فراستی، منتقد مشهور این سریال را از هر جهت، از کارگردانی گرفته تا فیلمنامه و بازیگری بسیار ضعیف خواند و اینکه کارگردان چنین سریالی تدریس کارگردانی می کند را فاجعه عنوان کرد.

اما حتی عوامل سریال دل، از کارگردان و نویسنده گرفته تا بازیگران کار نیز به ضعف های آن اذعان کردند.

حامد بهداد

افسانه بایگان، یکی از بازیگران این سریال، در مصاحبه ای گفت گرچه قبل از شروع کار، فیلمنامه و نقش خود را دوست داشت اما بعد از تماشای سریال به کند بودن ریتم سریال پی برده بود.

او همچنین در پاسخ به انتقادات وارده درباره ی اتو کشیده بودن همیشگی ظاهر و رفتار شخصیت های سریال گفت همگی به خواست کارگردان بود.

سعید راد، دیگر بازیگر سریال دل نیز در مصاحبه ای با ابراز پشیمانی از بازی در این سریال به انتقاد از آن پرداخت.

ارسال نظر: