کدخبر: 1083

شهرام قائدی: دیگر نقش تکراری بازی نمی‌کنم

بازیگر فیلم «ناردون» گفت: چهار سال غیبتم در سینما بی‌دلیل نبود. من بارها و بارها گفته‌ام که دیگر نمی‌خواهم نقش تکراری بازی کنم. به‌دلیل اینکه دوست داشتم نقش متفاوتی ایفا کنم چهار سال از بازیگری سینما و تلویزیون فاصله گرفتم چون همه پیشنهادات تکراری بود. شهرام قائدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، درخصوص دلیل دوری چهار ساله‌اش از بازیگری در سینما و تلویزیون گفت: چهار سال غیبتم در سینما بی‌دلیل نبود.من بارها و بارها گفته‌ام که دیگر نمی‌خواهم نقش تکراری بازی کنم. به‌دلیل اینکه دوست داشتم نقش متفاوتی ایفا کنم چهار سال از بازیگری سینما و تلویزیون فاصله گرفتم چون همه پیشنهادات تکراری بود.وی در همین راستا ادامه داد: من چهار سال به‌طور کامل از بازیگری در سینما و تلویزیون فاصله گرفتم و ترجیح دادم تئاتر کار کنم.

در این چند سال در نمایش‌های آرامسایش، گلشیری، شاخه نبات و سرآشپز پیشنهاد می‌کند به ایفای نقش پرداختم تا بالاخره در زمانی مناسب و نقشی جدید به تصویر برگردم.بازیگر فیلم ناردون با اشاره به حضور پرکار خود در عرصه بازیگری طی سال 97 تاکید کرد: در حال حاضر بازی در دو سریال تلویزیونی و یک اثر سینمایی را در برنامه دارم. علاوه بر این آثار به‌تازگی بازی در نمایش سرآشپز پیشنهاد می‌کند را به اتمام رساندم که خوشبختانه کار بسیار موفقی از آب در آمد.وی نقش خود در آثار سال 97 را کاملاً متفاوت خواند و افزود: در سریال احمد کاوری نقش منفی بازی می‌کنم. فیلمبرداری این سریال هنوز آغاز نشده اما ضبط آن در شمال کشور خواهد بود.

شهرام قائدی

اتفاقا در سریالی که افشین صادقی کارگردانی کرده هم نقش یک یاغی و قاتل را قبول کرده‌ام چون واقعا از بازی‌های تکراری خسته شده بودم.بازیگر نمایش سرآشپز پیشنهاد می‌دهد افزود: به‌تازگی هم سریال گروهان بلال را به پایان رسانده‌ام که در آن نقش یک فرمانده جنگ را بازی کرده‌ام. فیلمبرداری این اثر به کارگردانی عبدالرحمن شلیلیان به‌تازگی به پایان رسیده و اما هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است.بازیگر سریال هاتف با تاکید بر علاقه شخصی‌اش برای حضور در تئاتر اضافه کرد: حال و هوای تئاتر خیلی خوب است. تئاتر خیلی از سینما بهتر است اما متاسفانه دستمزدهای پایین تئاتر کمی برای بازیگران صرف ندارد.

شاید در نگاه اول بلیت تئاتر پنجاه‌هزار تومانی گران باشد اما وقتی فقط سالن اجرایی هر شب سه‌میلیون تومان برای کرایه دریافت می‌کند و یک اجرای 30 شبه 300‌میلیون تومان هزینه سالن دارد؛ چه مقدار از پول می‌ماند که بخواهیم بین عوامل تقسیم کنیم؟.قائدی درباره احتمال حضورش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: به‌تازگی یکی از دوستان که کار اولش در عرصه کارگردانی را تجربه می‌کند نقشی بسیار سخت به من پیشنهاد کرده که اگر شرایط مهیا شود به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید.

ارسال نظر: