کدخبر: 1921

لیلا بلوکات: به علت کارهای خیریه کم‌ کارتر شدم

لیلا بلوکات بازیگر سینمای کشورمان گفت: اخیراً در تلویزیون کار نکرده‌ام اما در حال حاضر درگیر تولید دو کار تلویزیونی، یک فیلم سینمایی و اجرای تئاتر هستم.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ابتدا درخصوص کم‌کاری اخیرش به خبر فوری گفت: اخیراً در تلویزیون کار نکرده‌ام اما در حال حاضر درگیر تولید دو کار تلویزیونی، یک فیلم سینمایی و اجرای تئاتر هستم. البته در پنج سال اخیر به علت کارهای خیریه، کم‌کارتر شدم و بیشتر سعی کردم گزیده‌کار باشم.

این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون فرهنگ استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: راستش علاوه بر من، بسیاری از هنرمندان کشور بابت سوءاستفاده‌هایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد، ناراحت هستند. وقتی در حال حاضر در فضای مجازی سریع‌ترین و خالص‌ترین اخبار را می‌شنویم، حیف است که حدوداً ده درصد از مردم جامعه فرهنگ و شعور استفاده از فضای مجازی را ندارند. به‌نحوی که اکثر هنرمندان و ورزشکاران از این قضیه گلایه دارند. همین الان که در حال گفتگو با شما هستم، ادمین اینستگرامم به من تماس گرفته و میگوید:به خاطر آخرین پست صفحه اینستگرامت، انواع فحش وناسزا گذاشته شده». به همین دلیل مجبور شدم، کامنت را ببندم. به نظرم چنین آدم‌هایی سرسفره پدر و مادر ننشسته‌اند!. بعضی اوقات خود بنده، بابت اقدامات این افراد، خجالت می‌کشم.

وی گفت: افرادی که به موسسه خیریه من وارد شده‌اند و بچه‌ها را دیده‌اند، متوجه هستند که شوآف نمی‌کنم. باید این مسأله را رسانه‌ای کنم چراکه من ابتدا بازیگر بودم و سپس خیریه احداث کردم. اتفاقاً کار من سخت‌تر است، نه کلاهبرداری می‌توانم کنم، نه ریاکاری دارم چراکه مردم به من اعتماد می‌کنند. بعضی‌ها مرا متهم به کاسبی می‌کنند درحالی‌که بعضاً پولی هم دریافت نمی‌کنم بلکه از جیب خودم و خیرین محدود اطراف خودم کار را پیش برده‌ایم.

بلوکات ادامه داد: همیشه همه‌جا گفته‌ام که به هر صورتی می‌توانید کمک کنید. هرطوری که قضاوتم می‌کنند، بین من وآن‌ها خداوند حکم است. نمی‌توانم جواب آن‌هایی را بدهم که محبت و مهربانی مرا زیرسوال می‌برند. نمی‌توانم کودکان خیریه را رها کنم.

بلوکات خطاب به وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم گفت: اگر بخواهم با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم صحبت کنم، حرف‌های بسیاری وجود دارد؛ از کم‌کاری‌ها تا امن‌نبودن شغلمان. مثلاً در طول یک‌سال می‌بینیم که فقط ده نفر فیلم‌های جشواره را دارند. چرا این‌همه بازیگر توانمند و خوب که داریم، از آن‌ها استفاده نمی‌شود.

ارسال نظر: