کدخبر: 1128

اصلاح طلبان نماینده های جدید برای انتخابات 1400 رو کردند

عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان تصریح کرد: برای اولین بار دو نفر از خانم های توانمند و سیاست مدار در بین نامزدهای مورد حمایت جبهه اصلاحات حضور دارند.

حسن رسولی، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان، در رابطه با اعلام برنامه توسط کاندیداهای اصلاح طلبان به نهاد اجماع ساز گفت: چهارده نفری که اعضای مجمع پیشنهاد کرده اند هیچکدام توسط خود مجمع حذف نشده اند. در این مرحله شخصیت های سیاسی اصلاح طلب که بالقوه به نظر می رسیدند و اینکه زمینه حضور در انتخابات را داشتند و اینکه حداقل ده رای به عنوان پیشنهاد دهنده از مجمع عمومی دریافت کرده بودند، در جلسات حضور پیدا کردند که از بین این ۱۴ نفر بجز ظریف و عارف بقیه حضور یافتند.

او افزود: جهانگیری حضور کوتاه مدتی در مجمع داشتند و بنابراین شد که اگر، تصمیم ایشان قطعی شد بیایند و برنامه خود را ارائه بدهند. آقای ظریف و آقای عارف تصمیم قطعی برای حضور نگرفته اند.

رسولی افزود: اصلاحات تمام خانم ها و آقایانی را که بنا بر دعوت مجمع حضور داشتند به ثبت نام تشویق می کند برای اولین بار دو نفر از خانم های توانمند و سیاست مدار در بین نامزدهای مورد حمایت جبهه اصلاحات حضور دارند.

او ادامه داد: خانم ها هم اعلام برنامه کرده اند و اتفاقا هر دو این بزرگواران برنامه بسیار خوبی ارائه کردند بخصوص خانم دکتر شجاعی به صورت مبسوط و مشروح برنامه عملیاتی برای اداره کشور ارائه کرده است.

این عضو نهاد اجماع ساز خاطرنشان کرد: بقیه مراحل بر طبق آیین نامه پیش می رود و هدف نهایی رسیدن به نامزد واحد است که بعد از انجام مناظره ها و نظر سنجی علمی بر حسب واقع به سمتی حرکت می کنیم تا از تکرار وضعیت سال ۸۴ جلوگیری شود و جبهه اصلاحات ایران، یک نامزد واحد داشته باشد و همه نامزد های پیش گفته از آن نامزد واقع حمایت کنند.

او در پایان گفت: آقای ظریف پیشنهاد اکثریت اعضای مجمع بود ولی خود ایشان تا به حال اعلام آمادگی نکرده است و حتی طی چندین مرحله گفته اند بنای حضور در عرصه انتخابات را ندارند ولی ایشان یکی از شخصیت های موجه پیشنهادی از طرف جبهه اصلاحات بودند ولی خود ایشان باید برای حضور و عدم حضور تصمیم بگیرند

ارسال نظر: