کدخبر: 2177

ناگفته های زندگی پژمان بازغی /جزییات

پژمان بازغی در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند. پس از آن پژمان بازغی به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی تاخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

پژمان بازغی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال 80 برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد و با تارا و تب توت فرنگی سعید سهیلی و سربازهای جمعه کیمیایی کارش را به پایان می رساند. پس از سایه آفتاب ، نفس تازه می کند و در حال حاضر نیز با سامان مقدم برای سال آینده نفستو حبس کن را آماده می کند. برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره ای دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

مجری گری پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی بعنوان مجری در برنامه چند درجه حضور داشته است. برنامه‌ ای که به سرگرمی‌ های هیجان انگیز و کم شناخته شده در ایران می‌ پرداخت و همچنین بعد از داریوش فرضیایی، به عنوان مجری برنامه سال تحویل ۱۳۹۶ شبکه دو سیما معرفی شد. پژمان بازغی در برنامه مسابقه ای کودک شو شبکه نسیم نیز مجری محبوبی است.

ارسال نظر: