کدخبر: 16071

فال|فال امروز

فال امروز| فال روزانه شنبه 2 مهر 1401

فال خود را بخوانید

فروردین : امروز عاقلانه است که رفتار خود را ملایم تر کنید ، چرا که نسبت به همیشه پرخاشگرتر شده اید. حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما عطارد را گرم می کند شاید شما نتوانید تشخیص بدهید که چقدر از نیروی خود را باید صرف صحبت کردن بکنید. اگر شما بتوانید با انعطاف بیشتری نظر خود را ابراز کنید ، موفق تر خواهید بود

 

اردیبهشت : شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید ، چراکه فکر می کنید به آخر خط رسیده اید. شما فکر می کنید که به اندازه کافی صبر کرده اید. کاملا واضح است که شما می دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید ، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده اند. حتی اگر می خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید ، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

 

خرداد : سیاره بخت شما یعنی بهرام تقریبا بی حرکت و ساکن شده است ، و برای تغییری وارونه و معکوس که می تواند راه های ارتباطی صحیح در مسیر خودشان را متوقف کند آماده می شود. با وجود بهرام در این میان وقتی که انتخاب های شما مورد مخالفت دیگران واقع می شود ، شما به راحتی عصبانی می شوید. آشکارا مخالفت خود را ابراز نکنید. الان بهتر است که از هرکشمکشی دوری کنید ، برای اینکه احتمالا شما را از اهدافتان دور خواهد کند.

 

تیر : شاید شما امروز از برآوردهای نتایج کارتان راضی نباشید ، بنابراین نهایت کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید تا امضا کردن یک قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می توانید این کار را “تأخیر به خاطر هدف” بنامید. شما کارهایی که باید زود انجام شوند را دوست ندارید ، بنابراین هنگامی که دیگران شما را تحت فشار قرار می دهند ، معمولا عقب گرد می کنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می یابید و عقاید جدیدی برای کارهایی که می خواهید انجام دهید پیدا می کنید.

 

مرداد : شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده اید ، اما حرف هایی که الان می زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله هایتان را ناتمام رها کنید ، که این موضوع می تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می تواند تنش هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

 

شهریور : امروز در حالیکه ماه در اطراف سیاره بخت شما یعنی عطارد می گردد ، شما در یک جنگ اعصاب سهیم شده اید. اهمیتی ندارد که این رقابت چقدر سخت ست ، برای اینکه درحال حاضر هیچ برنده و بازنده ای وجود ندارد. به جای یانکه برای پیروزی تلاش کنید ، با دیگران همکاری داشته باشید. با همکاری و تعاون همه می توانند برنده باشند.

 

مهر : حتی اگر شما خودتان هم ندانید که چه حرف هایی به دیگران زده اید ، آنها امروز می خواهند راهنمایی وهدایت شما را به عهده بگیرند. به جای اینکه برای کامل بودن تلاش کنید ، از دید یک فرد ناظر علاقمند صحبت کنید. دیدگاه های خاص شما شاید طیف وسیع تری از نظریات را بهتان عطا کند که حتی افراد دیگر هم نداشته باشند. وقتی که انتخاب شما انتخابی صحیح باشد ، حتی بدون اینکه در موردش صحبت کنید آن را خواهید شناخت.

 

آبان : مواظب حرف هایی که می زنید باشید!! برای اینکه شما می توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده اند را مجاب کنید ، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافینتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می شود.

 

آذر : امروز اهداف بلند مدت تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا کرده اند ، اما لزومی ندارد که آنها حتما واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یک برنامه یا کارهای معمولی در لیست فعالیت های روزانه تان صدق نمی کند. بلکه در مورد رویاهای خلاق و سازنده ای است که باعث می شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حرکت کنید.

 

دی : شما امروز بیشتر از اینکه بتوانید یک استراتژی پیشرو و برنده را اجرا کنید می توانید به راحتی آن را خلق کنید. اگر امکان داشت آن را به فردی باتجربه عرضه کنید. به یاد داشته باشید که درخواست کمک کردن نشانه ضعف نیست؛ فقط اشخاص باهوش می دانند که چه موقع باید توانایی ها ، کارها و نتایج کار را با یکدیگر سهیم شد.

 

بهمن : اگرچه شما فرد آینده نگری هستید ، اما ظاهرا نمی توایند از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به نتهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید ، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

 

اسفند : شما امروز وقتی وارد بحثی می شوید که همیشه مثل طاعون ازش فراری بودید خودتان هم شگفت زده خواهید شد. شاید شما دوست دارید بحثی راجع به سیاست و یا راجع به ارتباط بین مذهب و حکومت را آغاز کنید. اگر بحث بالا گرفت ، فقط به خاطر اینکه یک بار مورد بی اعتنایی قرار گرفتید عقب نشینی نکنید.

 

ارسال نظر: