کدخبر: 2377

دوجلدی فروشگاه اینترنتی کتاب

دوجلدی امروزه که در زمینه خدمات فروش و ارسال کتاب درب منزل فعالیت می‌کند، در گذشته همه آن را با نام (کتاب-متاب) می‌شناختند.

دوجلدیِ گذشته از سال 86 خدمات خود را به صورت فروش تلفنی آغاز کرده و از سال 94 سایت و فروشگاه اینترنتی خود را در جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان راه‌اندازی کرده‌است.

دوجلدی این فروشگاه اینترنتی افتخار این را دارد که از سال 86 تا به الان با تکنولوژی همراه بوده و قدم‌های مثبت زیادی را در راستای ارائه خدمات به مشتری برداشته است.

اگر قبل از سه سال گذشته شما می‌توانستید از دوجلدی فقط کتاب فیزیکی به صورت تلفنی بخرید الان می‌توانید کتاب‌های صوتی و نسخه‌های اکترونیکی که توسط انتشارات کتاب مجوز دارد و کتاب‌های فیزیکی را به صورت آنلاین تهیه کنید.

چرا باید از فروشگاه اینترنتی کتاب دوجلدی خرید کنیم؟

همراه شدن با این فروشگاه اینترنتی کتاب، سایت دوجلدی، به شما این امکان را می‌دهد که:

·        با تکنولوژی قدم بردارید،

در این روزگار افراد کمی پیدا می‌شوند که زمان زیادی را در طول روز برای ورق زدن و خواندن کتاب صرف کنند. تکنولوژی این امکان را به شما می‌دهد که حتی اگر مشغول ظرف شستن یا شستن ماشین خود هستید، کتاب بخوانید.

من به شما پیشنهاد می‌کنم که دو نمونه از کتاب‌های صوتی رایگان دوجلدی را در جهت آرامش روح و روانتان دانلود کرده و به آن‌ها گوش دهید.

حتما سعی کنید اگر برای اولین بار است که به سمت کتاب‌های صوتی می‌روید ، در حال انجام دادن کاری باشید مثل تمیز کردن اتاق یا آشپزی تا تجربه مثبتی برای شما ایجاد شود.

·        در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید،

بیشتر کتاب‌هایی که در کتابفروشی‌ها به فروش می‌رسند، هزینه‌ای که توسط شما به متصدی کتابفروشی پرداخت می‌شود همان قیمت نوشته شده بر پشت جلد کتاب است.

ولی وقتی شما از فروشگاه اینترنتی دوجلدی خرید کنید، ممکن است تخفیفاتی بر روی محصول از قبل اعمال شده باشد و همین امر موجب می‌شود که در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود.

ارسال رایگان با خرید بالای 60 هزارتومان را با دوجلدی تجربه کنید و کتاب‌های فیزیکی خود درب منزل تحویل بگیرید.

·        زمان را برای خود ذخیره کنید،

در دنیای امروزی زمان برای هر فرد اهمیت ویژه‌ای دارد. خیلی از افراد در جامعه ما وجود دارند که وابسته به زمان پول درمی‌آورند وهمین امر موجب شده تا از زمان‌های اوقات فراغت خود کسر کنند و همان وقت اضافی را به کار بپردازند.

ممکن است فرد بتواند از زمان میهمانی رفتن خود بگذرد، باشگاه را ترک کند یا زمان سفر رفتن خود را کوتاه کند. گاهی همین امر موجب می‌شود افراد جامعه به دلیل وقتی که برای خریدن کتاب می‌گذارند، خواندن کتاب را ترک کنند.

گاها مشاهده می‌شود که افراد به دلیل خستگی روزمره از کتاب خواندن هم چشم‌پوشی می‌کنند ولی کتاب خواندن سرمایه گذاری بر روی آینده است و نباید از آن گذشت.

دوجلدی زمان خریدن کتاب را برای شما کاهش می‌دهد.

البته که کتاب‌های صوتی دوجلدی موجب می‌شود قبل از خواب درحالی که چشمان خود را بسته‌اید، به شنیدن کتاب مورد علاقه‌تان بپردازید و دیگر بهانه این که زمان ندارید را نیاورید.

·        با تعداد زیادی از کتاب‌ها با موضوعلت مختلف آشنا می‌شوید،

معمولا افرادی که کرم‌کتاب نیستند ممکن است صرفا فقط در حوزه مورد علاقشان در حال کتاب‌خوانی باشند و در زمینه خرید کتاب  با موضوعات مختلف ریسک نکنند.

در حالی که  دنیای کتاب وسیع‌تر از کتاب‌های دانشگاهی یک دانشجو یا رمان‌های عاشقانه و داستان‌های کودک و نوجوان است.

سایت دوجلدی بستری برای شما فراهم کرده‌است تا بتوانید با دنیایی از کتاب آشنا شوید.

شما با یک کلیلک بر روی عکس کتاب مورد نظر به

  • عنوان کتاب
  • نام نویسنده
  • انتشارات کتاب
  • تاریخ چاپ
  • تعداد صفحات کتاب

دسترسی پیدا می‌کنید. خواندن خلاصه هر کتاب و مقدمه آن شما را کمک به خرید کتاب می‌کند.

·        کتابخانه فیزیکی خود را آنلاین کنید،

کسانی که به خواندن کتاب علاقه زیادی دارند و با خواندن کتاب وقت خود را می‌گذرانند به به یک کتابخانه بزرگ در منزلشان احتیاج دارند. کتابخانه بزرگ هم دردسرهای خودش را دارد!

معمولا پس از مدتی با کمبود قفسه برای جای گذاری کتاب‌هایشان رو برو می‌شوند که همین امر موجب می‌شود تا کتاب‌های قدیمی خود را گاهی هدیه بدهند و کتاب‌های جدیدی را در کتابخانه منزل خود جایگزین کنند.

تمیز کردن قفسه‌های کتاب و گرفتن گرد و غبارهر چند روزه کتاب‌ها هم که به جای خودش!

با دوجلدی می‌توانید بدون این که با کمبود قفسه‌های کتابخانه منزلتان روبرو شوید، بی‌نهایت کتاب را بخوانید و به کتابخانه آنلاین خود این کتاب‌ها را اضافه کنید.

چگونه وقتی کتابی را دردست نگرفته‌ایم، از خرید خود مطمئن شویم؟

وقتی کتابی را در دست می‌گیرید که نویسنده آن را نمی‌شناسید یا برای اولین بار قصد خرید کتابی با موضوعی که تا به حال نخوانده‌اید، را می‌کنید اول به سراغ مقدمه آن می‌روید.

کتاب‌هایی هم وجود دارند که خلاصه‌ای از آن را روی جلد پشت کتاب نوشته‌اند و قطعا با خواندن خلاصه کتاب تصمیم نهایی را می‌گیرید که این کتابی که در دست دارید می‌تواند شما را میخکوب کند یا خیر.

دوجلدی برای این مسئله هم چاره‌ای اندیشیده ‌است.

شما می‌توانید هر کتابی که قصد خرید آن را داشته باشید، فقط با یک کلیک بر روی عکس کتاب در صفحه سایت دوجلدی مقدمه و خلاصه آن کتاب را بررسی کنید.

شاید برایتان جالب باشد که با کلیک بر روی نام نویسنده خلاصه‌ای از زندگینامه نویسنده هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

نمایش دادن دیگر آثار نویسنده توسط دوجلدی به شما در خرید کمک می‌کند.

 

ارسال نظر: