کدخبر: 2467

مشهورترین جاذبه ‌های گردشگری کانادا

کانادا کشوری با وسعت زیاد است و به همین بخاطر دومین کشور بزرگ جهان به ‌شمار می‌رود. جمعیت افراد این کشور نسبت به بزرگ بودن آن، نسبتا پایین است. این کشور مکان‌های زیادی را برای کاوش کردن دارد.

 در اینجا قصد داریم به معرفی مشهورترین جاذبه های گردشگری کانادا بپردازیم. برای راهنمایی گرفتن در مورد مهاجرت به کانادا و یا اطلاع از جاذبه‌ های گردشگری کانادا با موسسه‌ی میرداماد در تماس باشید.

دیدنی ترین شهر‌های کانادا

قطعا وقتی صحبت از جاذبه‌‌های دیدنی کانادا می‌شود، شهر ونکوور حرف اول را می‌زنند. البته باید بگویم که تمام شهرهای این کشور پر از جاهای دیدنی و زیبا هستند. در ادامه شهرهای چشم‌گیر کانادا را به ترتیب به شما معرفی میکنیم.

جاهای دیدنی کانادا ونکوور

ونکوور در جنوب غربی بریتیش کلمبیا واقع شده است و از سه جانب با آب احاطه شده است. یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ساحلی به ‌شمار می‌رود. آب و هوای آن بسیار ملایم بوده و زیبایی‌های طبیعت آن، بسیار حیرت‌آور است.

این بندر دارای مناظر هنری زیبا همچنین موسیقی و آشپزی نیز می‌باشد. ونکوور یکی از شهرهای پرهزینه کانادا می‌باشد و بسیار گران قیمت است. از مشهورترین جاذبه های گردشگری کانادا می‌توان به پارک استنلی و آکواریوم ونکوور اشاره کرد.

مونترال شهری مهاجرت‌پذیر و زیبا

بزرگترین منطقه کوئه بک، مونترال نام دارد. این منطقه در جزیره‌ای در رودخانه لارنس است. مونترال مرکز فرهنگی فرانسه و همچنین بعنوان پایتخت فرهنگی کشور کانادا بشمار می‌رود. همچنین بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کوئه بک بشمار می‌رود.

این منطقه با بوتیک‌های شیک، گالری‌ها، موزه‌‌ها و معماری‌های شگفت انگیز آمیخته شده است. همچنین یک شهر با سطح علمی بالا، برای تحصیل در کانادا به شمار می‌رود. بخاطر همین هر ساله پذیرای تعداد زیادی دانشجو از سراسر جهان است.

موسسه میرداماد آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا راهنمایی می‌کند.

کوئه بک یک منطقه مشهور توریستی در کانادا

کوئه بک یکی از شهرهای توریستی کانادا میباشد. این شهر مرکز فرهنگی کانادایی فرانسه به شمار می‌رود. لازم است بگوییم که این شهر، یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های آمریکای شمالی را در خود جای داده است.

از مهم‌ترین اماکن تاریخی کانادا که قدمتی 400 ساله را دارد نیز در خود جای داده است. سایت جهانی یونسکو می‌گوید که این شهر، یک شهر نوستالژی به شمار می‌رود. علت آن وجود کلیسا، خانه‌ها و خیابان‌های قرن هفدهم است.

شهر گردشگری اتاوا، پایتخت کانادا

این شهر پایتخت کانادا محسوب می‌شود. این شهر ‌دارای معماری‌های ویکتوریا، پارک‌های عمومی و همچنین موزه‌های شگفت انگیز می‌باشد. موزه‌های مشهور این شهر بسیار دیدنی هستند. همچنین به عنوانی یکی از جاذبه ‌های گردشگری در کانادا شناخته شده است.

در مرکز این شهر گالری بزرگ ملی را مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است که در این شهر می‌توانید قایقرانی کنید.

شهر مشهور کلگری یکی از  مشهورترین جاذبه‌های گردشگری کانادا

یکی از شهرهای مشهور کانادا کلگری نام دارد. این شهر به عنوان جاذبه گردشگری و جهانگردی به شمار می‌رود. همچنین این شهر بعنوان پر طرفدارترین شهر دنیا برای جهانگردی و گردشگری در سال 2014 شناخته شد.

چیزی که این شهر را خاص کرده است، وجود پل‌های خاص عابر پیاده است. این پل‌ها برخی از آسمان خراش‌ها را بهم متصل کرده است. همین موضوع مورد توجه توریست‌ها و همچنین جهانگردان واقع شده است. مسئله‌ جالب این است که پل‌ها و ساختمان‌ها، از سیستم گرمایشی قوی برخوردار هستند. مردم در زمستان بدون پوشیدن لباس زمستانی در بین ساختمان‌ها می‌توانند رفت و آمد داشته باشند.

گردشگری

جاهای دیدنی کانادا برای گردشگری

علاوه بر شهرهای زیبا و دیدنی کانادا، مناطق چشم ‌نوازی هم در این کشور وجود دارد. حتی دیدن تصاویر این مکان‌ها هم شما را به وجد می‌آورد. چه برسد به این که این‌ها را از نزدیک ببینید. در ادامه ما تعدادی از این جاهای دیدنی را به شما معرفی می‌کنیم:

بزرگراه آدام ملنیک یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری کانادا

آدام ملنیک به‌عنوان بزرگراه 99 شناخته می‌شود. ونکوور به واسطه آدام ملنیک به ویستل متصل شده است. آدام ملنیک دارای کوه‌های جذاب است. به ‌علت منظره کوهستانی جذاب و دیدنی، اسکی مورد توجه قرار می‌گیرد. این مکان در ارتفاعات زیادی قرار دارد.

هچنین بهترین مکان برای کسانی است که به فعالیت‌های زمستانی علاقه دارند و از طرفی برای دوچرخه ‌سواری در کوهستان مکانی فوق العاده است. این بزرگراه به عنوان مشهورترین جاذبه گردشگردی در کانادا شناخته شده است.

منطقه آرامش بخش و گردشگری توفینو کانادا

شما وقتی به کانادا فکر می‌کنید، تفریح و جنگل‌های بارانی شاید چیزی نباشد که از ذهنتان عبور کند؛ اما باید بگویم که این جاذبه گردشگری نظر شما را تغییر می‌دهد. منطقه سرسبز توفینو حالا ساختمان‌های زیادی در آن ساخته شده است. همچنین شما می‌توانید از ساحل‌های زیبا، دریاچه‌ها، خلیج‌های کوچک و اطاق‌های عجیب توفینو لذت ببرید. پس حتما اگر برای گردش در کانادا به دنبال جایی خاص هستید، به اینجا سر برنید.

مشهورترین اقامتگاه کوهستانی بانف کانادا

این اقامتگاه در میان رشته کوه‌های کانادایی واقع در پارک ملی بانف قرار دارد. در این اقامتگاه، مرکز شهر، بوتیک‌ها، رستوران‌ها و موزه‌ها از سایر قسمت‌ها متمایز شده‌اند. به این صورت که مثلا موزه‌ها کنار پارک و ورزشگاه نیستند.

در اینجا همه چیز نظم زیبایی دارد. این مکان مخصوص افرادی است که عاشق زندگی در بهترین مناطق لوکس، کنار چشمه‌های معدنی و در نزدیک کوه‌ها می‌باشد.

دریاچه لوئیس در کانادا

این دریاچه یکی از زیباترین مناطق کانادا می‌باشد. اگر شما 40 دقیقه به شمال غرب بزرگراه ترنس کانادا از بنف رانندگی کنید، این دریاچه را می‌بینید. همچنین دارای آب‌های معدنی، یخچال‌های بزرگ و قله‌های ناهموار می‌باشد.  مسافران می‌توانند از اسکی یا اسکی روی یخ، قایقرانی و همچنین پیاده روی در تابستان بهره ببرند.

آبشار معروف نیاگارا کانادا یکی از مشهورترین جاذبه‌ها در کانادا

این آبشار یکی از معروف‌ترین جاذبه کشور کانادا است. دلیل معروف بودن این آبشار این است که در مرز بین آمریکا و کانادا واقع شده است. این آبشار بزرگ از مجموع سه آبشار به نام‌های آبشار نقاب عروس، آبشار نعل اسبی و آبشار آمریکایی دیگر تشکیل شده است.

 ارتفاع این آبشار زیبا بیشتر از 50 متر است و قوی‌ترین آبشار آمریکای شمالی محسوب می‌شود. رنگ این آبشار سبز است و دلیل رنگ سبز بودن این آبشار این است که هر دقیقه 60 تن خاک و نمک با هم ترکیب می‌شوند.

کلام آخر در خصوص مشهورترین جاذبه‌های گردشگری کانادا

در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را با مشهورترین جاذبه‌های گردشگری کانادا آشنا کنیم. اگر شما قصد مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم را دارید می‌توانید با موسسه میرداماد در تماس باشید.

ارسال نظر: