کدخبر: 7473

تهران به خون کشیده شد| جنازه مرد جوان وسط خیابان پیدا شد

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شاخ به شاخ 2 موتورسیکلت در محدوده تقاطع میردامادی و فوت ترک نشین و مصدوم شدن راکب به دلیل عبور ممنوع یکی از این موتورسیکلت ها خبر داد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یک فوتی و یک مصدوم نتیجه عبور ممنوع یکی از موتورسیکلت ها بود.​

سرهنگ " علی همه خانی " به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر عنوان کرد: ساعت 22:53 شب گذشته   وقوع یک فقره تصادف  جرحی  بین دو دستگاه موتورسیکلت در مسیر شرق به غرب خیابان امام خمینی(ره) تقاطع میردامادی   به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت: دو دستگاه  موتورسیکلت که یکی از آنها بصورت عبور ممنوع در این محدوده مشغول تردد بودند  به شدت با یکدیگر  برخورد کرده و نقش بر زمین می گردند.

سرهنگ همه خانی بیان داشت : متاسفانه در این حادثه ترک نشین یکی از موتورسیکلت ها در محل حادثه فوت و راکب مصدوم می گردد که با حضور عوامل اورژانس راهی  بیمارستان شد .

شاخ به شاخی که در میردامادی  فوت  در پی داشت

وی بیان داشت: تیم کارشناسی منطقه 11 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ  بیان داشت : علت این حادثه عبور غیرمجاز  و تخلف عبور از محل ممنوع توسط یکی از این موتورسیکلت ها بوده که در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

فوت ترک نشین 30 ساله در این  حادثه

وی از رانندگان موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان در معابر شهری  و بزرگراهی از معابری که عبور ممنوع می باشد و یا با تابلو و علایم مشخص گردیده است عبور و تردد ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ وناگوار در سطح معابر نباشیم

ارسال نظر: