کدخبر: 7873

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس پولدار شد | جایزه پرسپولیس واریز شد؟

مدیرعامل جدید پرسپولیس پس از مکالمه تلفنی پنجشنبه شب با یحیی گل‌محمدی به دعوت او، پیش از بازی با فولاد راهی تمرین این تیم شد تا جلسه ای با بازیکنان و کادرفنی به صورت حضوری داشته باشد.

بعد از شایعه استعفای یحیی گل‌محمدی و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس بالاخره رضا درویش دست به کار شد و طی جلسه با سرمربی قرمزها وعده داد که مشکلات مالی این تیم به زودی حل خواهد شد.

مدیرعامل جدید پرسپولیس پس از مکالمه تلفنی پنجشنبه شب با یحیی گل‌محمدی به دعوت او، پیش از بازی با فولاد راهی تمرین این تیم شد تا جلسه ای با بازیکنان و کادرفنی به صورت حضوری داشته باشد. در این جلسه درویش به بازیکنان قول می‌دهد که در روزهای ابتدای هفته به بازیکنان و کادرفنی پرداختی داشته باشد.

در حالی که انتظار می رفت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد گرد و خاک به پا کرده و از عملکرد مدیران جدید باشگاه انتقاد کند اما او حرف خاصی نزد تا تیمش را بیشتر از این وارد حاشیه نکرده و همچنین به مدیران باشگاه فرصت دهد تا به وعده‌شان عمل کنند.

در شرایطی که پیش از این قرار بود مجید صدری به بازیکنان و کادرفنی 20 درصد پرداختی داشته باشد حالا خبر می‌رسد پس از انعقاد قرارداد با شرکت بیمه دات کام قرار است پرداختی باشگاه پرسپولیس بین 10 تا 15 درصد باشد.

درویش در آن جلسه به بازیکنان قول می‌دهد طی یکی دو روز آینده(امروز و فردا)  پرداختی‌ که قولش را داده به حساب آنها واریز کند که بازیکنان در همان جلسه میزان پرداختی را از درویش می‌پرسند و او هم می‌گوید که بین 10 تا 15 درصد از قرارداد این فصل بازیکنان، به آنها پرداخت خواهد شد.

با توجه به پایان نیم فصل اول بازیکنان منتظر دریافت 30 درصد دیگر از رقم قرارداد به علاوه پاداش بردهای‌شان در لیگ و جام حذفی بودند که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازیکنان اعلام کرده ابتدا بگذارید این کار را انجام بدهیم و بعد از آن سراغ پرداخت مابقی مطالبات خواهیم رفت.

ارسال نظر: