کدخبر: 9549

پرده برقی چیست؟ - قیمت و خرید پرده برقی

در حال حاضر تمام پرده هایی که به نحوه ازطریق برق بازو بسته شوند؛ را پرده برقی نام‌گذاری کرده هستند. اگرعلاقمند به تکنولوژی دارید می‌توانید پرده برقی موردنظر خود را از وب‌سایت دُرفا خریداری کنید. نام پرده برقی کاملاً جدید است؛ و در حال آمدن به منزل‌های ما ایرانی‌ها می باشد؛ اگرعلاقمند هستید اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید؛ حتماً تا انتهای مقاله ما رو همراهی کنید. در حال حاضر تمام پرده برقی که ما به بفروش می‌رسانیم؛ هم اکنون از قوی‌ترین تکنولوژی بهرمند است. موتورهای پرده اتوماتیک جزو مهم‌ترین اجزای برای بازو بسته‌شدن پرده منزل یا محل کار شما است. تنها وظیفه این موتوربرقی دارد اینکه به‌صورت کاملاً اتوماتیک بدون دخالت دست پرده را کاملاً بازو بسته کند.

پرده برقی چیست؟

 

در منزل‌ها که دارای سیستم کاملاً هوشمند هستند؛ این دسته از پرده‌های اتوماتیک به‌راحتی به سیستم آنان وصل خواهد شد. این مورد حتماً باید توجه کنید که اگر پرده منزل شما ابعاد یا ساختار پرده کاملاً متفاوت باشد و عمودی یا افقی باشد؛ این امکان وجود دارد برای این دسته از مشتریان حرکت موتور بر روی پرده باهم کاملاً فرق داشته باشد.

هدف اصلی پرده اتوماتیک چیست؟

تیم حرفه‌ای ما سعی دارد بهترین پرده اتوماتیک را در اختیار مشتریان قرار بدیم؛ و بهترین کیفیت و قطعات مادر حال حاضر برای اولین‌بار در ایران در این دسته از پرده‌های منزل استفاده می شود. هم اکنون تمام پرده‌های برقی مناسب منازل؛ ویلاها؛ و حتی امکان عمومی مثل بیمارستان‌ها؛ هتل‌ها و بهترین مکان‌های که همیشه از این دسته از پرده‌ها ازش استفاده کرد؛ مراکز تجاری و فروشگاه‌ها زنجیره‌ای و جاهای که نیاز به عرض و ارتفاع زیادی را دارد؛ و مکان های که ارتفاع پرده باید زیاد باشد مثله سینماها ما طوری طراحی کرده‌ایم؛ این دسته پرده‌ها شما می‌توانید ازطریق یک کلیک کردن برریموت دستگاه پرده مورد نظربازوبسته شود. کیفیت و متریال که مادر این دسته از پرده‌ها استفاده کردیم بی‌نظیر است در نوع خودش و بهترین جایگزین پرده‌های سنتی است.

پرده برقی آمدن به زندگی ما انسان‌ها که کار روزانه ما رو کمتر کنند؛ شاید شما روزانه نیاز داشته باشید یک کاردشوارانه را هر روز برای بازو بسته کردن پرده‌های منزل خود به‌صورت روزانه انجام دهید. این موضوع برای مشتریان خیلی کار دشواری است. ما در کنار شما هستیم که این کاردشوارانه را به‌صورت کامل حذف کنیم؛ و بهترین رابط کاربری برای بازو بسته کردن پرده را برای مشتریان عزیزمان به ارمغان آوریم. در حال حاظرموتورپرده برقی‌های موردنظر ما ۲۲۰ و ۲۴۰ ولت که کاربران وب‌سایت ما می‌توانند؛ موتوربرقی موردنظر خود را بنابه‌درخواست خود به‌صورت سفارشی سفارش را انجام دهند. تمام موتوربرقی که ما در اختیار کاربران قرارمی دهیم؛ می‌توانید در سیستم هوشمند که طراحی کرده‌ایم سرعت بازو بسته‌شدن آن بنا به نیاز خود کم‌وزیاد کنید. یکی از موارد که اکثر شرکت‌های ایرانی به آن نمی‌پردازند. اما تیم ما کوچک‌ترین موضوع کاربران دق‌دق وب‌سایت ما است.

انواع موتور پرده برقی چیست؟

موتورپردهها که در حال حاظردروب سایت دُرفا وجود دارد؛ به دودسته تقسیم می‌شوند که در ادامه به دو نوع از این موتورها به‌صورت کامل به آن می‌پردازیم؛ پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. این دودسته موتوربرقی کار اصلی این است که یکی از مدل‌های موتوربرقی پرده‌ها را به‌صورت عمودی کاربازوبسته شدن آن را انجام می‌دهند. و موتوربرقی پرده دیگری که وجود دارد کاربازوبسته شدن پرده را به‌صورت افقی انجام . و تنها تفاوت این دودسته از موتورها به بازو بسته‌شدن پرده خطم می‌شود. در حال حاضر تفاوت دوچندانی درمورد این موتورها به‌صورت کامل گزارش نشده است. تمام موتورها که درب سایت دُرفا قرار دارد تفاوت دوچندانی اصلاً باهم ندارند؛ و تمام قطعات آن به‌صورت کامل از بخش‌های یکسانی تولید شده است. موتورهای برقی پرده اصلاً باهم فرق ندارند تنها تفاوت که همیشه به آن به‌صورت دقیق میشه به آن اشاره کرد؛ در نحوه بازو بسته‌شدن پرده نقش مهمی را ایفا می‌کند. و دیگر نیازی به نیرود ست نیست؛ که بخواهید این کار سخت روزانه هر روز انجام دهید. ما در کنار شما هستیم که این مشکل را کاملاً برای شما حل کنیم؛ پس اگر به این فکر افتادید کار تکراری روزانه خود را حل کنید حتماً عجله کنید امکان دارد تخفیف‌های وب‌سایت دُرفا را به‌صورت کامل از دست بدید.

انواع کنترل‌ها موتور پرده اتوماتیک

انواع موتورپردهها به‌صورت کامل امروز برای شما توضیح خواهیم داد؛ که به چه شکل عمل خواهند کرد پس ما با همراه باشید. کاراصلی موتوررسیوراین است که سیمی که در داخل آن نصب شده را ازطریق فرمانی که به ریموت کنترل داده می‌شود؛ را بتواند تحلیل کند کامل بعد از تحلیل پرده موردنظر به‌صورت خودکار به حرکت درمی‌آورد. یک دسته از پرده‌ها را مابه جدیدترین تکنولوژی‌ها بنابه‌درخواست مشتری خود مجهز می‌کنیم؛ به این صورت که پرده موردنظر یک سیستم هوشمند را برایش تعریف می‌کنیم؛ و طبق برنامه‌ای که بهش اعلام می‌شود؛ به‌صورت روزانه درزمان که مشخص شده است. بازو بسته می‌شود بدون اینکه دخالت دستی و دکمه ریموت زده شود؛ این مدل‌ها کاملاً بروز می باشد. در صورت تمایل می‌توانید این دسته از مدل‌ها موتوربرقی را از وب‌سایت دُرفا تهیه کنید.

اجزای مهم موتور پرده برقی چیست؟

موتور پرده یکی از مهم‌ترین اجزای است که بتوانید پرده را به‌صورت خودکار کار بازو بسته‌شدن پرده را به‌صورت روزانه انجام دهد. نیاز به یک موتور جدید و مجهز به جدیدترین تکنولوژی که این امکان برای کاربران را فراهم‌سازی کرده‌ایم؛ تا بتوانند ازطریق موبایل هوشمند خود پرده موردنظر خود را بازو بسته کنند. موتورها دقیقاً ازدواجزای مهم تولید شده‌اند؛ موتورها به دو صورت سیمی؛ گیربکسی موجود هستند. موتور سیمی به این صورت طراحی انجام شده است؛ که دیگر با نخ کار نمیکند کارو حتماً نیاز دارد به یک سیم کاملاً وصل شده باشد؛ تا بتواند پرده موردنظر را به‌صورت کامل کاربازوبسته شدن آن را انجام دهد. موتور پرده سیم را کاملاً می‌کشد و همین امر باعث می‌شود که پرده باز و یا بسته شود. یکی از دلیل که بین کاربران ما این دسته از موتورها محبوب شده است؛ بخاطرقیمت مناسب و ویژگی منحصربه‌فردی که دارد هر کاربری می‌تواند باهر بودجه که مدنظر دارد می‌تواند این موتوربرقی را به‌راحتی خریداری کند.

دسته دوم موتورهای برقی پرده که بسیار بین کاربران ما کاملاً محبوب است؛ نام این موتور محبوب موتور گیربکسی که نحوه کار این موتور به ریل پرده به‌صورت کامل متصل می‌شود؛ و همین امر باعث می‌شود که پرده موردنظر به حرکت دربیاد. موتور گیربکس به‌صورت مستقیم به ریل‌های پرده وصل می‌شود. صدای بسیار کمتری برای مخاطبان دارد. در این موتورها ما جدیدترین سنسورهایی را مجهز کرده‌ایم؛ که در ابتدا و انتهای ریل پرده اتصال داده می‌شود. سیستم کاملاً هوشمند مجهز که زمانی که به انتهای ریل پرده می‌رسد به‌صورت اتوماتیک توقف می‌کند؛ این دسته از موتورها مناسب پرده‌های هستند که اغلب از کنار و یا وسط بازو بسته می‌شود.

آیا پرده برقی بهترین راحتی و آسایش برای کاربران به وجود می آرد؟

شاید خیلی‌ها این مورد در جریان نباشند که روزانه پرده‌های موردنظر بازو بسته‌شدن را به‌صورت دستی انجام می‌دهند. اگر سریع پرده‌ها به‌صورت کامل بازو بسته شود؛ امکان دارد که چرخ‌های کوچک متحرک پرده موردنظر آسیب ببیند؛ و نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد. اگر به این موضوع کوچک توجه نکنید امکان دارد پس از دفعات که این کار انجام می‌دهید چوب پرده موردنظر کاملاً از جا خارج شود. نیازدارید یک روز کامل زمان بزارید تا یک نصاب پرده موردنظر را پیدا کنید تا چوب پرده موردنظر را مجدد در جای خود وصل کند. زمانی که ما پرده‌های شما رو به جدیدترین تکنولوژی متصل می‌کنیم این شرایط برای کاربران فراهم‌سازی می‌شود؛ که دیگر مشکل خارج‌شدن چوب پرده هیچ‌وقت برای آنان رخ نخواهد داد. شما می‌توانید ازطریق یک کنترل از راه دور خیلی راحت و آسان پرده موردنظر خود را کاربازوبسته شدنش را به‌صورت اتوماتیک انجام دهید.

قابلیت دقیق برنامه‌ریزی:

اگر بخواهیم از امکانات پرده برقی برای شما توضیح بدیم؛ شاید زمان زیادی بگذرد تا با تمام امکانات این پرده برقی کاملاً آشنا شوید. امکانات ویژه که ما بر روی این دسته از پرده‌ها قرار می‌دهیم؛ این است که کاربران ما می‌توانند یک برنامه روزانه را به موتور پرده برقی اعلام کنند؛ که طبق آن برنامه به‌صورت روزانه پرده موردنظر بازو بسته شود. مثلاً در غروب خورشید پرده‌ها طبق برنامه‌ای که گرفته باز شود و در طلوع خورشید پرده‌ها به‌صورت کامل باز شوند.

بالابردن افزایش امنیت خانه‌ها:

درزمان که مسافرت می‌روید و شخص موردنظر در منزل شما نیست؛ می‌توانید تنظیم روزانه پرده خود را فعال کنید تا طبق برنامه موردنظر پرده‌ها بازو بسته شوند. شرایط را برای منزل ایجاد می‌کند انگار شخصی در منزل شما هست؛ همین امر باعث می‌شود که شخصی موردنظر به منزل شما برای دزدی وارد نشود. پس حتماً به تمام نکات ریز اهمیت بدهید باعث می‌شود که امنیت منزل شما بسیار بالا برود.

منبع:

https://www.doorfa.ir/%d9%be%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

 

ارسال نظر: