کدخبر: 9825

فال| فال روزانه| فال 19 اسفند 1400

فال روزانه| فال 19 اسفند 1400

فال خود را بخوانید.

فال روزانه فروردین ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 همیشه امیدوار و سرشار از انرژی بود. این انرژی مثبت و نیرومند به تو این امکان را می‌دهد تا از موانع عبور کنی و به هدفت برسی. هرگز هدفت را فراموش نکن.

بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.

مراقب سلامتی‌ات باش و با انجام کارهای نسجیده خود را در معرض بیماری قرار نده. باید چیزهای زیان‌آور و مضر را آنچنان در نظر خود بزرگ جلوه دهی که هرگز نتوانی به آنها نزدیک شوی.

همیشه بادها موافق نیستند پس مراقب دخل و خرجت باش.

متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

تمام چیزهای خوب و جالب در حال تمام شدن هستند!! حالا مهمانی به پایان رسیده و شما باید در مورد کاری که پیش رویتان دارید جدی باشید. اگر تا حالا از مسائل غیر قابل اجتناب شانه خالی کردید ، امروز پنجره های طفره رفتن به طرز دردناکی روی انگشت های شما بسته می شود!! دیگر زمان عذر و بهانه آوردن به سر رسیده است. از حرف زدن دست بکشید و بدون به تاخیر انداختن کارتان را شروع کنید.فال روزانه پنج شنبه 19 اسفند 1400

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. با خرید کالاهای بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. غم و غصه‌ها را کنار بگذارید و با هم‌صحبتی با اعضای خانواده به آرامش برسید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رفتار عجیبی را در پیش خواهد گرفت. برای چنین رفتاری به ایشان سخت نگیرید و مطمئن باشید گذر زمان، رفتار عجیب ایشان را تغییر خواهد داد. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید. اتفاق غیرمنتظره‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید.

امروز شما از لحاظ فیزیکی قدرت و انرژی قابل ملاحظه ای را در وجود خود احساس می کنید و با اراده ی تمام آماده اید تا هر کار و پروژه ای که به عهده تان است را به انجام برسانید. با این حال ذهنتان شما را در این مسیر آن طوری که انتظار دارید همراهی نخواهد کرد. در واقع مغزتان به شما دستور می دهد که به کارها و وظایف خود رسیدگی کنید، اما دلتان از شما می خواهد برای احساسات و علایق خود وقت گذاشته و روزتان را همان طوری که خودتان می خواهید بگذرانید. مسلما وقت گذراندن با عشقتان نیز بخشی از کارهای مورد علاقه تان خواهد بود. با این شور و نشاطی که شما امروز دارید حتما او را بار دیگر شیفته ی خود خواهید کرد. روز به روز قدرت خلاقیت شما بیشتر می شود. به خودتان شک نکنید اما برای رسیدن به نیتی که در سر دارید هنوز باید راهی طولانی بپیمایید. نگذارید شهرت شما را از راه درست دور کند. اوقات لذت بخش و خوشی برایتان بوجود خواهد آمد. عشق برایتان مهمترین چیز در زندگی‌تان می شود از آن واهمه نداشته باشید.

.

فال روزانه اردیبهشت ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

باید حساسیت خود را نسبت به اطرافیانت کاهش دهی. بعضی مواقع علاقه بیش از حد باعث می‌شود که از هر چیزی برداشت‌های مختلفی برای خودت بکنی. نباید زود تحت تاثیر صحبت‌ها قرار بگیری.

یک اتفاق پرهیجان عاطفی در پیش داری پس سعی کن خودت را در جریانش قرار دهی و در مقابلش نایست.

یک مشکل جسمی پیش آمده است که باید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کرد. همیشه مراقبت‌های پزشکی را باید رعایت کرد و در این فصل ه هوا متغیر است خود را چنگ بیماری نیانداخت.

سعی کن با تلاش و ارتقاء شغلی یا تحصیلی سطح درآمد خود را افزایش داده و آینده شغلی و اقتصادی خود را تضمین کنی.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می کنند ، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند ، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. فرصتی برای افزایش درآمد در پیش روی شما قرار دارد، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید. به اطرافیان احترام بیشتری بگذارید و کسی را دلخور نکنید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید.  برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید.

امروز شما بسیار رمانتیک شده اید و اگر هنوز مجرد باشید به طور ناخودآگاه حتی در میان غریبه ها به دنبال نیمه ی گمشده ی خود خواهید گشت. خوشبختانه شما هم امروز از نظر دیگران بسیار جذاب شده اید و می توانید خیلی راحت دل هرکسی که بخواهید را به دست بیاورید. اگر قصد خرید کردن را دارید امروز روز بسیار خوبی برای این کار می تواند باشد و با رضایت خاطر کامل از بازار به خانه باز خواهید گشت و از هیچ یک از خریدهایتان پشیمان نخواهید بود. اگر نیمه ی دیگر خود را یافته اید ساعات پایانی روزتان را در کنار او بگذرانید و سعی کنید با داشتن ظاهری فوق العاده او را بار دیگر عاشق خود کنید! شخصی خوش گذران سر راهتان قرار می گیرد، چشم‌هایتان را باز کنید و خود را آلوده اون نسازید، هیچ چیز تا زمانی که شما اجازه ندهید ترسناک نیست. سوالی از شما می شود طفره نروید و جواب مشخصی بدهید تا شک و شبهه‌ها بر طرف شود، خودتان را بی دلیل درگیر بازی که قواعدش را بلد نیستید نکنید.

فال روزانه فردا خرداد ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

کسی که تو را دوست دارد برایت نقشه‌های زیادی می‌کشد اما تا می‌خواهد که آنها را عملی کند با رفتار پیچیده تو، پشیمان می‌شود. بهتر است کمی در برخوردت مراقب باشی و ملاحظه موقعیت‌ها را بکنی.

هدایا و یا مقداری پول که در فکرش نبودی، به دستت می‌رسد. کسی را که در فکرش نبودی، ملاقات می‌کنی. به زودی تحول بزرگی در زندگی‌ات پیش می‌آید. آماده باش!

از گوشت قرمز پرهیز کن و جایگزین مناسبی برایش درنظر بگیر چون ممکن است سلامتی‌ات را به خطر بیندازد.

نباید نگران مشکلات مالی‌ات باشی. اراده، پشتکار و استعداد تو می‌تواند تمام مشکلات را براحتی از سر راه بردارد.

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

 امروز اوضاع شما خیلی پپیچیده است چرا که می دانید باید به وظایف اجتماعی تان برسید و به طور کامل روی کارتان تمرکز کنید. اما شما خیلی راحت نمی توانید نه بگویید ، به خصوص اگر فرصت وقت گذرانی با دوستانتان را داشته باشید. متاسفانه حالا مسئولیت پذیری بر تفریح کردن و خوشی ارجحیت دارد. پس تفریح و بازی را به روز دیگری موکول کنید.

سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید.  تجربه‌های زیادی در زندگی دارید، این تجربه‌ها را از اطرافیان دریغ نکنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید برای کمک به دیگران انجام دهید. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواس‌تان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

امروز بعدازظهر شاید بهترین برنامه ای که به نظرتان می رسد ماندن در خانه و خلوت کردن با همسرتان باشد. اگر فرزندی دارید از والدینتان بخواهید حداقل چند ساعتی نگهداری از او را قبول کنند تا بتوانید چند ساعتی را فقط و فقط روی همسرتان تمرکز کنید. بد نیست یک فیلم عاشقانه با هم تماشا کنید و یا بدون سر و صدای بچه ها در مورد رابطه تان با هم صحبت کنید. مطمئن باشید که در پایان این قرار عاشقانه ی دو نفره در خانه ی خودتان به این نتیجه خواهید رسید که باید این کار را حداقل ماهی یک بار در برنامه ی خود قرار دهید. یادتان نرود که تا می توانید به خودتان و ظاهرتان رسیدگی کنید و خوشبوترین عطرهایتان را بزنید. شما بیشتر تمایل دارید تا به کس دیگری اتکا کنید هیچ گاه مستقل بودن را تجربه نکرده‌اید، بهتر است تغییر رویه بدهید چون ممکن است روزی آن تکیه گاه دیگر وجود نداشته باشد شما باید بتوانید روی پاهای خودتان بایستید. گذشته شخصی برای شما آشکار می شود، محرم بمانید و حرمت را نگه دارید. در همیشه بر روی یک پاشنه نمی چرخد.

فال روزانه تیر ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

وقتی عشق آدمی را تسخیر می‌کند کمتر می‌توان از او انتظار انجام کارهایی عاقلانه داشت. این مساله‌ای طبیعی است اما تو سعی کن هرگز چراغ عقل را از دست ندهی تا گرفتار تاریکی نشوی.

می‌توانی نامه‌ای برای یک دوست عزیز بفرستی. هرچند امروزه این رسم برافتاده و جایش را به تماس تلفنی و ایمیل داده اما نوشتن یا خواندن یک نامه لذت دیگری دارد. هم تو را سرذوق می‌آورد و هم دوستت را خوشحال می‌کند.

کنترل میزان کار، درس خواندن، زمان و نحوه استراحت از لحاظ جسمانی و عاطفی اثر فوق‌العاده‌ای بر سلامتی‌ات خواهد داشت.

یک تشنج قابل ملاحظه در مسائل مالی تو پیش می‌آید. به این مساله نباید بیش از آنکه هست بها داد. چون این گونه مسائل طبیعی است و به مرور زمان از بین می‌رود.

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

شما امروز باید نیازهایتان را برای کسانی که در محل کارتان هستند توضیح دهید ، درغیر این صورت قادر نخواهید بود به چیزهایی که می خواهید برسید. مراقب باشید!! به خاطر اینکه وقتی در حال کار کردن هستید ، ملحق شدن به مردم دیگر وسوسه برانگیز است. درعوض شما باید در تمام تعاملات و برخوردهایتان رفتار و سلوک حرفه ای خود را حفظ کنید. اگر حد و حدودی را مشخص کرده و به آنها هم اجازه دهید فاصله ای که نیاز دارند را بین خود و شما ایجاد کنند آنها نیز خوشحال ترخواهند شد.

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. یکی از آشنایان نزدیک شما گرفتار مشکل مالی بزرگی است. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در اولین فرصت لطفی که به وی کرده‌اید، جبران می‌شود. بیش‌از‌حد به دغدغه‌‌های مالی فکر نکنید. به جای غصه و ناراحتی فکری به حال این وضعیت بردارید و با کار و تلاش بیشتر خودتان را از گرداب مشکلات مالی نجات دهید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند.

امروز صحبت هایتان با شخصی که دوست دارید اصلا خوب پیش نخواهند رفت و احساس می کنید که یک دیوار بلند آجری بینتان قرار گرفته است که عبور از آن غیر ممکن است، پس سعی کنید تا جای ممکن از بحث راه انداختن خودداری کنید و هیچ تنشی به وجود نیاورید. شاید خبر دریافت پولی به شما برسد، اما به احتمال زیاد امروز این پول به دستتان نخواهد رسید و مجبور خواهید بود حداقل تا فردا منتظر بمانید. شاید تا بعدازظهر اوضاع کمی در هم و برهم به نظر برسد و به آن خوبی که انتظار داشته اید نباشد، اما تا غروب آفتاب همه چیز روبراه خواهد شد و حتی سوء تفاهم هایی که بین شما و عشقتان به وجود آمده بودند نیز برطرف خواهند شد. موسیقی برای تغییر روحیه و حالتان بسیار خوب است. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، فقط به خاطر حرف دیگران عجول و شتاب زده تصمیم نگیرید، نه تنها برازنده شما نیست بلکه شما را به بازی خطرناکی می کشد که نهایتا منجر به از دست رفتن دوستی‌تان می شود وارد بحثی شده‌اید که اتفاقا برای شما پایان خوشی دارد.

فال روزانه مرداد (پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

اگر بخواهی این بند نازک هم قطع نشود باید با هشیاری و دقت عمل کنی. به راحتی می‌توان رابطه‌ای را قطع کرد اما به دشواری می‌توان دوباره آن را ساخت. پس حفظ روابط از هر چیز مهمتر است.

قبول یک پیشنهاد جدید از یک دوست، می‌تواند این حالت یکنواخت را از بین برده و تو را با طراوت و بانشاط کند. هر از گاهی باید به فکر ایده یا ابتکار جدیدی برای تغییر شرایط زندگی خود و اطرافیان بود و روح تازه‌ای به زندگی تزریق کرد.

مراقب سلامتی‌ات باش. دست به کاری نزن که تو را دچار بحران‌های تازه کند. تو در حال حاضر به آرامش و آسایش نیاز داری و باید آنرا حفظ کنی.

کسی به تو پیشنهاد کار یا موقعیت ظاهرا خوبی می‌دهد. باید پیش از قبول، آنرا خوب سبک و سنگین کنی چون باید این پیشنهاد برای تو سودآور باشد و موقعیت مالی تو را بهبود بخشد.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

حالا که ماه نشانه شما راترک کرده و وارد دومین خانه از “ارزشهای خود” می شود ، شما باید نفسی از روی آرامش بکشید! باوجود اینکه شما الان که روزهای سخت تان را پشت سر گذاشته اید و دیگر احساس آسیب پذیری نمی کنید ، اما هنوز برای تان سخت است که کارتان را شروع کرده و به مرحله بعد بروید. به عنوان مثال دادن یک ساختار جدید برای یک ایده خیلی مفیدتر از از این است که کاملا دیدگاه خود را عوض کنید. شما قبلا اولین قدمتان را برداشته اید ، حالا فقط باید مسیر بعدی خود را پیدا کنید.

عادت ناپسندی دارید و امروز بهترین زمان برای ترک این عادت است. کنار گذاشتن این عادت ناپسند در دراز مدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت.  انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. یکی از آشنایان در بستر بیماری گرفتار شده و حالش امروز اصلا خوب نیست، در اولین فرصت به عیادت این فرد بروید و به ایشان اطمینان خاطر بدهید که لحظه‌‌ای از پرستاری و مراقبت وی دست نخواهید کشید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد.  به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌زندگی‌تان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.

شما به طور ذاتی شخصی احساساتی هستید، اما قدرت و عمق احساساتتان امروز حتی خودتان را نیز به تعجب وا خواهد داشت. شما خیلی رمانتیک شده اید و شاید طرف مقابلتان شما را هرگز چنین احساساتی ندیده باشد. سعی کنید حتما ساعاتی را با هم گذرانده و احساسات خود را به بهترین شکل ممکن و البته بدون ایجاد بازخورد منفی در طرف مقابلتان، بیان کنید. امروز شما خیلی جذاب تر از همیشه به نظر می رسید، پس اگر سنگینی نگاه های دیگران را روی خود احساس کرده و مورد توجه آنها قرار گرفتید زیاد تعجب نکنید. خوشبختانه امروز در مورد هر چیزی و با هر شخصی که بخواهید صحبت کنید این مکالمه بسیار موفقیت آمیز خواهد بود. کمی راه و روشِ خود را تغییر بدهید تا دیگران هم بتوانند شما را بهتر و بیشتر درک کنند؛ همه با شما دشمنی ندارند. به نصایح و گفته های دیگران درباره‌ی خود بیندیشید و به نکته های مثبت عمل کنید. منتظر میهمانی باشید که در زندگی‌تان تاثیر بسزایی خواهد داشت. وقت خود را صرف افکار غیر عملی نکنید؛ واقع بین باشید تا اوضاع روبه راه شود.

 

فال روزانه شهریور ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

 

عشق در همسایگی توست. اما تو هنوز نمی‌دانی چه می‌خواهی و چه نمی‌خواهی!! بنابراین حیرت و ناکامی ادامه دارد. باید زمان بگذرد تا تو متوجه بعضی حقایق بشوی.

فعالیت و نشاط خود را همچنان حفظ کن. شرایط برای آغاز یک برنامه جدید مناسب است باید کسی را پیدا کرد که در این راه تا آخر با تو باشد. یک دوست یا همراه خوب بزرگترین امتیاز است.

داشتن میهمان و پذیرایی از آن در خانه حس سلامتی را افزایش می‌دهد چون باعث ایجاد فرصت‌های شارکت در خوراک، معاشرت، توجه، عرض اندام و دلگرمی خواهد شد همچنین می‌تواند موجب هیجان، شور و نشاط و تبادل افکار و انرژی شود.

دوست داری دست به کاری بزنی تا موقعیت اقتصادیت روبراه شود. بهتر است آینده نگر باشی و راهی بیابی که برای زمان طولانی آینده مالیت را تضمین کند نه کاری که زود به نتیجه برسد و به سرعت اثرش تمام شود.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

با ورود ماه به نشانه سخت کوش شما فرصتی نصیبتان شده است که مسئولیت پذیری خود را به همکارانتان نشان دهید. اما این فرصتی برای مقایسه و انتخاب دنیایی که پشت سر گذاشته اید و آینده ای که انتظارتان را می کشد نیست. این فرصت بودن در زمان حال و پذیرفتن اتفاقات روی داده است. اگر یک بار احساسات غلط و نادرست خود را تغیر دهید ، آن وقت آزاد خواهید بود که به روشهای جدید نظر خود را ابراز کنید.

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دستتان خواهد داد. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد.  ممکن است حرف ناخوشایندی از دهان‌تان خارج شود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید.    برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

امروز مکالماتی که با اعضای خانواده، دوستان و اطرافیانتان دارید همراه با عشق و صداقت خواهد بود و هیچ یک از طرفین در درک آنها مشکلی نخواهد داشت. امروز شمادر ظاهر چندان احساساتی به نظر نمی رسید، اما در درون همان آدم احساساتی همیشگی هستید. شاید حتی بشود گفت که خیلی رمانتیک شده اید و دلتان می خواهد ساعات خوبی را در کنار عشقتان بگذرانید. اگر چنین امکانی برایتان فراهم نشد سر خودتان را با تماشای یک فیلم عاشقانه یا خواندن کتابی که درون مایه اش با عشق در ارتباط است گرم نگه دارید. امروز تا جایی که می توانید به ظاهر خودتان رسیدگی کنید و تا می توانید خوش بگذرانید! در رفتارتان اندازه نگهدارید این قدر لطف نکنید که متوقع بشوید! اگر قصد تغییر شغل دارید حالا بهترین زمان فرا رسیده است. بهتر است از حرف زدن کم کنید و به عمل بیافزایید. حرمت شخصی را که از شما بزرگتر است نگهدارید مبادا آنچه به ذهنتان می رسد به زبان بیارید، بهتر است در صورت شروع بحث مکان را ترک کنید.

فال روزانه مهر ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

باید بتوانی احساسات خود را بی‌پروا و صریح با دوست یا همسرت در میان بگذاری. شفافیت و روراستی، موجب تحکیم دوستی‌ها می‌شود و اگر رابطه‌ای را برهم زد نباید نگران آن بود.

یک اتفاق خوشایند می‌افتد که برای تو امیدوارکننده خواهد بود. از هر چیز کوچکی باید برای تقویت روحیه خود استفاده کرد و برای مقابله با موانع و مشکلات آماده شد. موفقیت تو حتمی است.

اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌کنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. کافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌کند

پاداش خوبی در انتظار توست. اگر بتوانی از این فرصتهای پیش آمده به خوبی استفاده کنی، قطعا این پاداش را دریافت خواهی کرد. در غیر اینصورت رقیبان برنده خواهند شد.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

شما امروز احساس می کنید زندگی تان بیشتر از قبل پیچیده شده و به هیچ روشی نمی توانید به رضایت برسید. ولی یادتان باشد این به خاطر شما و یا شانس بدتان نیست! اگر شما بتوانید نگرش خود را تغییر داده و مثبت تر فکر کنید ، خودتان هم از اینکه چه قدر سریع زندگی تان به شکل قبل برمی گردد ، شگفت زده می شوید.

روحیه‌تان را از دست داده‌اید و مانند گذشته انرژی و نشاط ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که خستگی بیش‌ازحد کار شما را به اینجا کشانده است و برای بهبود این روحیه، امروز قدری به خودتان استراحت دهید و خستگی و کسالت را از تن خود دور نمایید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواس‌تان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را در پیش ندارد و احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار بستر بیماری شود. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.

امروز یک تماس تلفنی از جانب عشقتان کافی است تا تمام وجودتان سرشار از احساسات عاشقانه و رمانتیک شود. با این حال به احتمال زیاد شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و حداقل تا بعدازظهر نخواهید توانست به دیدن او بروید. شاید تمرکز روی انجام کارهایی که علاقه ی چندانی به آنها ندارید به جای دیدن روی ماه عشقتان کار سختی باشد، اما همین که انتظار به پایان برسد خواهید دید که خستگی تمام این کارها را فراموش خواهید کرد و با انرژی تمام از این قرار عاشقانه لذت خواهید برد. اگر توانستید همراه با هم به خرید بروید و لباس های جدید برای هم انتخاب کنید. مطمئن باشید از انجام این کار لذت خواهید برد. این روزها در برابر یک معمای غیر قابل حل گیر کرده‌اید بهتر است اندکی از موضوع فاصله بگیرید، به این ترتیب واقعیت‌ها را بهتر می بینید. طبیعت در راه رسیدن به حقیقت می تواند یاری‌تان کند گاهی در طبیعت قدم بزنید و وقت خود را با گیاهان بگذرانید. به جای نگرانی خلاق باشید و به راه‌های نرفته فکر کنید.

فال روزانه آبان ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

تو در عشق و دوستی پاکباز و صمیمی هستی و باید مواظب باشی به کسی که علاقمند می‌شوی ارزش تو را داشته باشد.

جنب و جوش و شور و هیجان تو زبان‌زد دیگران خواهد بود. این شوق و اشتیاق پشتوانه روحی و معنوی تو بوده و در نتیجه مشکلات و موانع را در پیش پای تو کوچک و حقیر خواهد ساخت.

ورزش به تو شادابی و نشاط می‌دهد. با وزرش باید بدنی سالم و تندرست داشت تا در بقیه کارها نیز موفق و بانشاط بود.

وضعیت مالی تو ثابت خواهد بود اگر خودت بگذاری. در برخی موارد آنقدر بی‌رویه خرج می‌کنی که همه را متعجب می‌کنی.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

 

شما نسبت به انتخاب کردن دوستانتان خیلی سخت گیر شده اید ، اما حالا گرفتن تصمیم بدون استرس وارد کردن به خودتان خیلی راحت تر است. حتی اگر تصمیم گرفتید که وارد فعالیت های اجتماعی نشوید ، می توانید بدون اینکه به مشکلی بربخورید اشتباهات تان را جبران کنید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می کنند. شما برای دنبال کردن مسیر و هدف زندگی تان به تشویق های افراد دیگر نیازی ندارید.

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.   اهمیت چندانی به اعضای خانواده نمی‌دهید و از اهل منزل دوری می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از ناراحتی و دلخوری برای شما به دنبال ندارد. از امروز توجه بیشتری به اهل منزل داشته باشید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

به عنوان شخصی که احساسات معمولا اولویت اصلی اش نیستند امروز خودتان هم از احساسات رمانتیکی که شما را در بر گرفته است تعجب خواهید کرد. از این فرصت استفاده کرده و با شخصی که دوست دارید دیدار کنید و تمام سعی خود را به کار بگیرید تا احساسات خود را به بهترین شکل ممکن نسبت به او نشان دهید. شاید حتی تصمیم بگیرید هدیه ای هر چند کوچک برای عشقتان بخرید و او را خوشحال کنید. امروز تا جای ممکن از درگیر کردن خودتان با مسائل خانوادگی که شخص شما را در بر نمی گیرند خودداری کنید و اجازه بدهید بقیه خودشان به مسائل خود رسیدگی کرده و مشکلاتشان را بین خودشان حل کنند. اگر شده حتی برای اولین بار خودتان را تکرار نکنید، راجع به حرفی که به شما زده می‌شود بیشتر فکر کنید، پیش از امضای قراردادی مراقب باشید که همه نکات ریز و درشت متن را بخوانید تا فردا پشیمان نشوید، با کسی که درباره تصمیمتان از شما انتقاد می‌کند بهتر رفتار کنید، موضوعی را باید پیگیری می‌کردید که با سهل‌انگاری عقب انداختید.

فال روزانه آذر ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

نباید منتظر دیگران بود! باید آستین‌ها را بالا زد و دست به کار شد. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی باز نخواهد گشت. از موقعیت‌ها باید استفاده کرد.

یکنواختی در کارها و برنامه‌هایت تو را کسل و بی‌حوصله کرده. با کمی ابتکار عمل می‌توانی دوباره شرایط کاری و روحی ایده‌آلی را فراهم کنی. از استعداد خود برای ایجاد تنوع استفاده کن.

این طور که تو کار می‌کنی و استرس داری، مطمئنا مریض می‌شوی. کمی استراحت می‌تواند به تو کمک کند که هم خوب در مورد کارهای عقب افتاده فکر کنی و هم خستگی روحی و جسمی‌ات را به در کنی.

پیش‌بینی می‌شد که پولی به دست می‌آید اما این اتفاق نیفتاد. وقتی در یک کار موفق نمی‌شوی نتیجه می‌گیری که همیشه و همه جا چنین خواهد بود. درحالی که این‌طور نیست و بدبینی حاصل از چنین منطقی، زندگی تو را آسیب‌پذیر خواهد کرد. باید دلایل واقعی هر کاری را فهمید.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

ممکن است شما امروز مانند یک کاشف ظاهر شوید اما نه به خاطر ظاهر و لباس؛ بلکه به خاطر رفتار شجاعانه و دلیرانه تان! حس کنجکاوی شما بالاست و اشتیاق شما برای هیجان قابل جلوگیری نیست. از کمی تفریح داشتن در این راه نترسید به خاطر اینکه دیگران نیمه ماجراجویانه شما را می بینند. اشتیاق شما امروز واگیر دار است پس مطمئن شویدو آن را در اطراف تان پراکنده کنید.

بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست ندهید. روز خوبی برای خرید انتخاب کرده‌اید و خرید کالایی که به فکر آن هستید را امروز قطعی  کنید. این خرید نه‌ تنها زمینه سرخوشی شما را فراهم می‌کند،‌ بلکه در درازمدت سودی نیز عاید شما می‌شود. یکی از دوستان قدیمی که مدتی است خبری از ایشان ندارید،‌ امروز بعدازظهر با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که عشق‌زندگی‌تان از شما دلخور شود. رقابتی تنگاتنگ را در تجارت و حرفه‌ خود تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید از گردونه رقابت خارج شوید و به هر قیمتی شده ثابت کنید که یک سرورگردن بالاتر از رقبا هستید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

شما به طور ذاتی آدم رمانتیکی هستید، اما امروز خیلی احساساتی تر از همیشه هستید و شدت نیازهای عاطفیتان نیز بیشتر از همیشه است. شاید تصمیم بگیرید برای جلب توجه بیشتر عشقتان کمی بیشتر از معمول به ظاهر خود برسید، یا حتی یک سر به آرایشگاه بزنید و یا لباس های جدید برای خودتان بخرید. امروز رنگ آبی می تواند مناسب ترین رنگ ممکن برای شما باشد و جذابیتتان را چند برابر کند، البته بد نیست کمی قرمز هم به این ترکیب اضافه کنید؛ فقط کمی! بعد از این که همه ی این کارها را به انجام رساندید به دیدار عشقتان بشتابید و مطمئن باشید که ساعات بسیار خوبی را در کنار او خواهید گذراند. دوست خود را با یک لغزش از کوه اعتماد پرتاب نکنید، یادتان باشد شما هم گاهی ناخواسته در حق دیگران اشتباهاتی کرده‌اید هرقدر کمتر سخت بگیرید دنیا هم به شما کمتر سخت می گیرد. خریدتان را همین هفته انجام بدهید. برای جواب دادن به شخصی بهتر است عجله نکنید، هنوز حرف‌هایی است که شما لازم است آنها را بشنوید.

فال روزانه دی ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

سوء تفاهم کوچکی به وجود آمده که به زودی برطرف می‌شود. نباید از تصمیم و نظر خود برگردی چون حق با تو بوده است و دیگران هم به زودی خواهند فهمید.

خبرهای خوشی در انتظار توست. از یک دیدار غیرمترقبه قلبت به هیجان می‌آید. یک دوست قدیمی به دیدارت خواهد آمد. در خانواده نزدیک خبرهای خوبی در جریان است.

اگر این روزها مشکل بی‌اشتهایی یا بدخوراکی داری بهتر است از سبزیجات تازه و میوه در وعده‌های بیشتری استفاده کنی چون مواد مغذی و ویتامین‌های لازم برای بدنت، فقط از این طریق بهتر و بیشتر جذب می‌شود و این کار را ادامه بده تا زمانی که مشکل از بین برود.

مرحله مهمی را پشت سر گذاشتی و نهایتا سود خوبی هم بدست آوردی. این موفقیت راه را برای تو باز می‌کند.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

 

امروز صرفا قصد و نیت شما حرف اول را می زند. یک بار که آستین هایتان را بالا زده و عزمتان را جزم کنید ، خیلی راحت می توانید حرف هایتان را عملی کنید. باوجود این شما مورد آزمایش هم قرار می گیرید. آیا شما انقدر به خودتان اطمینان دارید که از تصمیمی که جدیدا گرفته اید دفاع کنید؟! خوشبختانه بهرام یعنی سیاره بختتان به نفع شما مبارزه می کند. قوی باشید؛ شما به پیروزی نهایی نزدیک شده اید!!

اهل ورزش و تفریح هستید و امروز فرصت لازم برای کارهای موردعلاقه‌تان را پیدا می‌کنید. قرار است به همراه اعضای خانواده یا دوستان و آشنایان بیرون بروید و حسابی خوش‌بگذرانید، اما اگر مواظب نباشید حساب و کتاب خرج امروز از دست‌تان خارج می‌شود و هزینه زیادی روی دست‌تان گذاشته خواهد شد. فرد بیماری در منزل دارید و امروز باید وقت زیادی را به پرستاری از ایشان سپری کنید. خوشبختانه جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این شرایط دیری نخواهد پایید و عزیز شما به زودی از بستر بیماری بلند خواهد شد. عشق بی‌پایانی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، امروز این عشق را نثار ایشان کنید و لحظه‌هایی سرشار از محبت و دوستی را تجربه نمایید.  روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. این شرایط را مغتنم بدانید و بستری برای سود و درآمد بیشتر مهیا کنید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

اگر هنوز احساسات خود را نسبت به شخصی که دوست دارید بیان نکرده اید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد. شما در حال حاضر بسیار احساساتی و رمانتیک شده اید و به شدت دوست دارید در کنار عشقتان باشید. کمی جسارت به خرج دهید و پا پیش گذاشته و احساسات خود را به زبان بیاورید. به احتمال بسیار زیاد این کار نتیجه ای که انتظار دارید را برایتان به همراه خواهد داشت و شاید حتی اگر کمی دست بجنبانید بتوانید برای یک شام عاشقانه برنامه ریزی کنید. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که باید صبور باشید و طرف مقابلتان را به یکباره با احساسات شدید خود خفه نکنید. این تازه اول راه است! دیگران تمایل دارند در انجام کار های که می کنید سهمی داشته باشند، می‌توانید از ایده های آنها برای بهتر شدن کار کمک بگیرید، در کار گروهی درصد موفقیت شما بیشتر است. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید حالا فرصت مناسبی است آنچه را که نیاز دارید بکار بگیرید و امیدوار باشید، شما اگر شک داشته باشید کارها درست پیش نمی رود.

فال روزانه بهمن ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

وقتی می‌بینی شرایط برعکس خواسته‌های تو حرکت می‌کند، بدبین می‌شوی و آینده را تیره و تار می‌بینی. بهتر است در از این منطق‌نگری برداری و برای بدست آوردن اهدافت تلاش کنی حتی اگر پایان کار طبق خواسته‌ات نباشد. حداقل تو تلاشت را کرده‌ای.

یک شانس درست و حسابی در راه است. باید آماده باشی تا درست ازش استفاده کنی. اتفاقاتی در اطرافت می‌افتد که بخاطرش باید تغییراتی در وضعیتت بدهی که خوشایند خواهد بود.

باید فعالیت‌های اوقات فراغتت را متنوع‌تر کنی. لم دادن جلوی تلویزیون و خوابیدن پیشنهاد نمی‌شود چون راه مناسبی نیست. کمی جنب و جوش روحیه‌ات را عوض می‌کند و در نتیجه جسم سالمی خواهی داشت.

اگر می‌خواهی بنشینی و موفقیت دیگران را تماشا کنی ایرادی ندارد اما مراقب باش همین میزان دارایی ناچیزت را با ندانم کاری از دست ندهی. با این روشی که در پیش گرفته‌ای اوضاع مالیت ثابت خواهد بود.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

اگرچه شما آماده شده اید که از کارهایی که الان پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید ، اما باید بدانید که فعلا بهتر است دست نگه دارید. و عجیب است که الان از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدتان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه این کار بهتان کمک می کند دیدگاه های مناسب تان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می سازد انرژی تان را برای وقتهایی که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

با انجام کارهایی که روحیه‌تان را تقویت می‌کند، انگیزه پیدا کنید و کسالت را کنار بگذارید. حسادت، عصبانیت، شک و تردید و حرص و آز به عنوان صفت‌های منفی شما شناخته می‌شوند و برای رسیدن به زندگی سالم از این صفت‌ها دوری کنید.  مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. عشقی غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد و امروز چشم‌تان به محبوبی می‌افتد و عاشق می‌شوید، اما مواظب این عشق باشید چرا که با عشقی ماندگار روبرو نیستید و آتش این عشق زودتر از چیزی که فکر کنید در دل‌تان خاکستر می‌شود. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبرو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. علاقه‌ای به تنهایی و خلوت دارید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی با خودتان خلوت کنید.

وقتی تقریبا متولدین همه ی ماه های سال احساساتی و رمانتیک شده اند، هیچ تعجبی ندارد اگر شمایی که به طور ذاتی فردی احساساتی هستید هم چنین حسی داشته باشید. اگر هنوز مجرد هستید به احتمال زیاد مجبور خواهید بود به تماشای فیلم های عاشقانه و یا مطالعه ی یک کتاب عشقی اکتفا کنید. اگر امروز یک نفر ناگهان به نظرتان خیلی جذاب شده است بهتر است زیاد به این حس خود اعتماد نکنید و تا فردا دست نگه دارید، به احتمال زیاد این احساستان زودگذر است. امروز می تواند روز فوق العاده ای برای خرید، به ویژه خرید پوشاک باشد، چون شما قدرت انتخاب بسیار خوبی دارید و بهترین چیزهای ممکن را برای خودتان خواهید خرید. با شخصی بحثی طولانی خواهید داشت سعی کنید تا حد امکان او را قانع و همراه کنید وگرنه تلاشهایتان به هدر می رود. در مورد مساله ای اگر جواب شما منفی است این نه را همین امروز بگویید تا هم خودتان و هم دیگران را از بلاتکلیفی دربیاورید. از لحظه های زندگی‌تان استفاده کنید، شما فقط یکبار به دنیا می آیید. وقت هدر نکنید.

 

 

فال روزانه اسفند ( پنج شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ )

 

تو با کارهایت اعتماد او را از بین برده‌ای و برای جبران راه زیادی درپیش داری. در رفتار و اعمالت باید همه جوانب را درنظر بگیری.

شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با کسی که به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان کن!!

اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز کشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا کم کرده و کم‌کم به آرامش برسی.

تمام تلاشت را می‌کنی اما خوب نتیجه نمی‌گیری. شاید اشکال از راه یا برنامه‌است باشد. وقتی راهی غلط است تلاش کردن در آن جز ضرر حاصلی ندارد.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

 امروز ماه در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان قرار دارد و بهتان کمک می کند یک لیست از عیب و ایرادهای همسر ، نامزد و یا نزدیک ترین دوستتان تهیه کنید. یا شاید هم حالا که هیچ کس نمی تواند در مورد نیازهایتان بهتان کمک کنید ، بیش از اندازه عیب جو شده اید. آنقدر به دیگران سخت نگیرید؛ باور کنید مشکل اصلا از آنها نیست!! مشکل از احساسات شما و قضاوت تان در مورد خود است. انتقادهای تند و تیز شما که برای تجزیه و تحلیل کردن دیگران و خود به کار می برید به جز آزار و اذیت چیز دیگری به همراه ندارد و کمکی بهتان نمی کند.

خطری مهلک در کمین شماست. بهتر است امروز بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید و کاری نکنید که سلامتیتان به خطر بیفتد.  انسان خردگرایی هستید و زندگی را با رویکردی عقلانی دنبال می‌کنید. این رویکرد را ادامه دهید و مشکلات را با عقل و منطق حل کنید. روز را با محبت و صفا به پایان برسانید و به اطرافیان ثابت کنید که دوستشان دارید. خلاقیت زیادی دارید، اما توانمندی‌های خود را به رخ اطرافیان نمی‌کشید و این قضیه باعث شده تا به رغم توانمندی‌های زیاد، دستاورد چندانی در زندگی نداشته باشید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و امروز فرصتی دست می‌دهد تا خلاقیت و استعداد خود را به اطرافیان ثابت کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و به اطرافیان نشان دهید که چند مرده حلاج هستید. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کارهای روزانه را به پایان خواهید برد.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را غرق در محبت و صفا می‌کند. این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که شما نیز از هر فرصتی برای عشق‌وعاشقی بهره می‌گیرید.

امروز ذهنتان خیلی خوب کار نمی کند و اگر کار مهمی برای انجام دادن داشته باشید این موضوع می تواند برایتان دردسر ساز شود. دلیل این بی حواسی شما هم چیزی نیست جز درگیر بودن ذهنتان به وضعیت فعلی روابط عاطفیتان و یا احساسات عاشقانه ای که دارید. شاید بخواهید برای یک قرار عاشقانه با شخصی که دوست دارید برنامه ریزی کنید. به شما توصیه می کنیم که اگر چنین قصدی دارید پیش از رفتن به خانه کمی خرید کنید و با لباس های جدید سر قرار بروید. این کار هم از لحاظ روانی حال شما را بهتر خواهد کرد و هم باعث خواهد شد تا با این لباس های جدیدتان در چشم طرف مقابلتان جذاب تر به نظر برسید. جا به جایی مکانی خواهید داشت از حالا به فکر اسباب کشی باشید به جای خوبی خواهید رفت. ازدواجی در خانواده پیش می آید. در مورد مسئله ای سعی کنید فرد مورد علاقه‌تان را کلافه نکنید دست از وسواس بردارید تا او هم بتواند راحتتر با شما برخورد کند. برای رسیدن به نیتی که در ذهن دارید فعلا باید دست نگه دارید.

ارسال نظر: