کدخبر: 10013

سهام عدالت/ارزش سهام عدالت/سود سهام عدالت

سهام عدالتی ها پولدار شدن| ارزش سهام عدالت آخرین روز سال 1400 بالا کشید

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۹۲۸هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۳۵۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۸۲هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۶ اسفندماه)، ۱.۹درصد افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۹۲۸هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۳۵۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۸۲هزار تومان رسید.

 

ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۷هزار تومان رسیده است.

قیمت سهام عدالت امروز 28 اسفند ۱۴۰۰ پس از پایان زمان معاملات بازار سرمایه مشخص شد.سهام عدالت را همه مردم ثبت نام نکرده اند.سهام عدالت فعلا خرید و فروش نمی شود.ارزش سهام عدالت هرروز اعلام می شود.سود سهام عدالت هر چند وقت یکبار واریز می شود. سهام عدالت در چند سال اخیر طرفدار زیادی داشته.

قیمت سهام عدالت در پایان معاملات امروز بورس 28 اسفند ۱۴۰۰ با افزایش نسبت به روز گذشته همراه بود که بر اساس آن ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیونی به شرحی که در ادامه می‌آید تغییر یافت.

ارزش روز سهام عدالت 28 اسفند ۱۴۰

سهام عدالت

ارزش سهام عدالت امروز 28 اسفند ۱۴۰۰، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، تغییر نکرد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۴۴هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۸۱۷هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۱۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۸۶هزار تومان رسیده است.

سود سهام چه کسانی کامل واریز نمی‌شود؟

سهام عدالت

براساس اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ۳۶ شرکت بورسی سهام عدالت، ۷ شرکت هنوز سود سهام عدالت سال ۹۹ را واریز نکرده‌اند. آن هم در حالی که حدود ۷ ماه از مهلت قانونی واریز سود گذشته است.

مخابرات، گروه صنعتی مپنا و صنایع سیمان دشستان سه شرکتی هستند که هنوز هیچ مبلغی را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند. فولاد مبارکه اصفهان، شرکت پالایش نفت بندرعباس، فولاد خوزستان و پالایش نفت تبریز هم تنها بخشی از سود سهام خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز کرده‌اند.

به همین دلیل می‌توان گفت افرادی که سهامدار این هفت شرکت هستند، نباید منتظر دریافت سود سهام عدالت خود به صورت کامل باشند. اما بقیه دارندگان سهام عدالت می‌توانند امیدوار باشند که سود خود را به صورت کامل دریافت کنند.

ارسال نظر: