کدخبر: 10014

یحیی گل محمدی دنبال مهاجم جدید هست

بعضی ها معتقد بودند که این بازیکن با توجه به نیاز پرسپولیس به یک مهاجم فیزیکی و قدبلند می توانست به کار این تیم بیاید و عدم حضور او در پرسپولیس به ضرر این تیم تمام شد.

هواداران پرسپولیس از اینکه بازیکن صنعت نفت آبادان در نیم فصل به تیمشان نیامد، خوشحال هستند.بعد از مصدومیت عیسی آل کثیر و دوری طولانی مدت این بازیکن و همچنین ضعف در خط حمله باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل به دنبال خرید مهاجم باشند. یکی از گزینه هایی که برای حضور در پرسپولیس مطرح شد، شروین بزرگ مهاجم بلندقامت صنعت نفت بود. این بازیکن که از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده بود، در نهایت در آبادان ماندنی شد و به پرسپولیس نیامد.

بعضی ها معتقد بودند که این بازیکن با توجه به نیاز پرسپولیس به یک مهاجم فیزیکی و قدبلند می توانست به کار این تیم بیاید و عدم حضور او در پرسپولیس به ضرر این تیم تمام شد. بعد از دو بازی اخیر صنعت نفت مقابل پرسپولیس و استقلال که مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به حساب می آیند، نظر این عده و البته هواداران پرسپولیس در مورد این بازیکن تغییر کرد. شروین بزرگ که در هر دو بازی تیمش مقابل پرسپولیس و استقلال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، نمایش بسیار ضعیفی داشت و اصلا در حد و اندازه های یک مهاجم سطح بالا که گزینه حضور در پرسپولیس بود، نشان نداد.

این بازیکن که می گفتند تبحر خاصی در سرزنی دارد، اصلا مقابل مدافعان پرسپولیس و استقلال موفق نبود و یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیمش بود. بعد از نمایش های شروین بزرگ مقابل پرسپولیس و استقلال، هواداران پرسپولیس از اینکه این بازیکن در نیم فصل به تیمشان نیامد خوشحال بودند.

ارسال نظر: