کدخبر: 10046

حمله ناگهانی به اسرائیل| اسرائیل سرگردان شد| آیا ایران دست داشته؟

اسرائیل، با نام رسمی دولت اسرائیل، یک کشور در غرب آسیا، واقع در ساحل جنوب‌شرقی دریای مدیترانه و ساحل شمالی دریای سرخ است.

رسانه های صهیونیستی در خبر فوری اعلام کردند که تمامی وبسایت های دولتی اسراییل از دسترس خارج شده است .

اسرائیل، با نام رسمی دولت اسرائیل، یک کشور در غرب آسیا، واقع در ساحل جنوب‌شرقی دریای مدیترانه و ساحل شمالی دریای سرخ است. اسرائیل در شمال با لبنان، در شمال‌شرقی با سوریه، در شرق با اردن، به‌ترتیب در شرق و غرب با سرزمین‌های فلسطینی کرانه باختری و نوار غزه و در جنوب‌شرقی با مصر هم‌مرز است. با وجود اینکه این کشور مساحت نسبتاً کمی دارد، اما از نظر جغرافیایی دارای ویژگی‌های متنوعی است. مرکز اقتصادی و علمی اسرائیل، تل‌آویو است درحالی که مرکز حکومت آن در اورشلیم، شهری که اسرائیل آن را پایتخت خود می‌داند، واقع است؛ اورشلیم به عنوان پایتخت این کشور توسط بیشتر کشورها، به رسمیت شناخته شده‌است اما چندین کشور آن را به رسمیت نمی‌شناسند.

به گزارش المیادین ، این رسانه ها اعلام کردند که وزرای کابینه، امکان باز کردن وبسایت های دولتی را ندارند.به نوشته رسانه های صهیونیستی مشخص نیست که در این مرحله چه چیزی باعث اختلال در وب سایت های دولتی اسرائیل شده است.المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که سایت های ادارات دولتی اسرائیل از کار افتاده و به نظر می رسد مورد حمله سایبری قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش تاکنون اختلال در سایت های نخست وزیر و وزارت خانه های دادگستری،کشور ، بهداشت و تجارت تایید شده است .منابع امنیتی تایید کردند که حمله سایبری امروز بزرگ ترین حمله علیه زیر ساخت های این رژیم محسوب می شود . 

رسانه های صهیونیستی همچنین اعلام کردند که در پی این حمله سایبری بی سابقه ، ارتش این رژیم وارد عمل شده است تا موضوع را دنبال کند.پیشتر گروه هکری «عصای موسی» (Moses_Staff) موفق شده بود با حمله به مراکزی در فلسطین اشغالی نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد.

ارسال نظر: