کدخبر: 10065

مزایای سیخ استیل در کباب کردن

خرید سیخ استیل برای آن دسته از غذاخوری‌ها که به‌صورت صنعتی فعالیت می‌کنند، تنها راه‌کار مناسب برای کباب زدن به نحو عالی به شمار می‌رود. اگرچه کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما نوع سیخی که خریداری می‌کنید، بر روی کیفیت کبابی که در حال طبخ آن هستید، به صورت مستقیم تاثیر دارد. به‌عبارت ساده‌تر در اختیار داشتن لوازم و تجهیزاتی مثل سیخ کباب ، عاملی مهم در جلب رضایت مشتریان رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها محسوب می‌شود. بنابراین اگر شما هم صاحب یک مجموعه غذایی صنعتی هستید و روزانه تعداد بالایی سفارش پخت غذا دارید، به هیچ وجه این مطلب را از دست ندهید.

کباب گوشت، مرغ یا کباب کوبیده از جمله پرطرفدارترین غذاهایی است که افراد مختلف به رستوران‌ها و آشپزخانه‌های صنعتی سفارش می‌دهند. به‌همین جهت، طبیعی است که صاحبان مجموعه‌های صنعتی غذایی به‌ دنبال خرید بهترین تجهیزات و مواد غذایی برای پخت عالی انواع کباب باشند. این غذای محبوب که از شمال تا جنوب ایران طرفدار دارد، اگر با استفاده از سیخ استیل طبخ  شود کیفیت و طعم بهتری خواهد داشت. می‌پرسید چرا؟ در ادامه برجسته‌ترین مزایای استفاده از سیخ‌های استیل در طبخ کباب ذکر خواهد شد.

بسیاری از افراد بر این باورند که تنها با خرید گوشت مرغوب و عالی می‌توان کباب‌های لذیذ و خوش طعمی را آماده کرد. در حالی که اگر تجهیزات باکیفیت برای طبخ در اختیار نباشد، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. تاکنون به این نکته فکر کرده‌اید که چرا برخی از رستوران‌ها کباب‌های لذیذتری دارند؟ دلیل این امر در اصل استفاده از تجهیزات عالی هم‌چون سیخ استیل است که موجب می‌شود، گوشت به خوبی پخته شود. به بیان ساده‌تر هیچ آشپزخانه‌ی صنعتی نیست که بدون استفاده از سیخ‌های استیل، بتواند چندین پرس در طول روز کباب‌های خوش طعم و عالی آماده کند. استفاده از سیخ‌های جنس استیل در آشپزخانه‌های صنعتی کوچک و بزرگ یک توصیه پزشکی نیز هست؛ چراکه استیل از مزایای زیر برخوردار می‌باشد:

استیل به عنوان فلزی ضد زنگ و محکم بسیار پرکاربرد است و سیخ‌های ساخته شده از این جنس طول عمر و دوام بالایی دارند. در مورد اهمیت استیل جنس خوب می توانید به این مقاله مراجعه کنید.

به جهت کیفیت بالا و مقاومت بالایی که استیل در برابر حرارت مستقیم دارد، دسته سیخ‌های استیلی خیلی دیر داغ شده و کار کردن با آن راحت‌تر است.

در طراحی سیخ استیل نوک آن را به صورت تیز در می‌آورند تا راحت‌تر وارد بافت گوشت و مرغ شود.

از آنجا که عموماً استیل‌های باکیفیت نچسب هستند؛ گوشت پس از پخت بسیار آسان و تنها با یک حرکت دست از سیخ جدا خواهد شد.

بنابراین به وضوح روشن است که خرید سیخ کباب از جنس استیل معقولانه‌ترین کاری است که آشپزخانه‌های صنعتی انجام می‌دهند. این نوع سیخ‌ها علرغم اینکه قیمت بالاتری نسبت به سایر انواع سیخ خواهند داشت، با طول عمر و کارکرد مستمری که دارند، انتخابی عالی و مقرون به صرفه به شمار می‌روند.

2

سیخ‌های استیل چند نوع دارند؟

 

از آنجا که ورق‌های استیل موجود در بازار با استفاده از ترکیب آلیاژهای مختلفی تولید می‌گردند، سیخ‌های استیل هم در دو دسته برای خرید وجود دارند. به آن دسته از سیخ‌ها که با استفاده از استیل بگیر ساخته شده، سیخ استیل بگیر و به آن دسته که با استفاده از استیل با آلیاژ نگیر تولید شده، سیخ استیل نگیر گفته می‌شود. سیخ‌های موجود در هر دو دسته از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، اما بر اساس آزمایشات به‌عمل آمده، مدل‌های سیخ استیل نگیر برای استفاده در غذاخوری‌ها مقاومت و کیفیت بهتری نسبت به سیخ‌های استیل بگیر دارند. تولید کنندگان با استفاده از هر دو نوع آلیاژ انواع سیخ را در ابعاد و طول کوتاه و بلند تولید می‌کنند تا برای استفاده بر روی کباب‌پزهای مختلف مناسب باشند.

باکیفیت‌ترین سیخ‌های استیل در نگین طبخ خاورمیانه

نگین طبخ خاورمیانه نام یک مجموعه تولیدی تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که به شما کمک می‌کند تا با خرید محصولاتی باکیفیت همواره در پیشبرد اهداف و شغل خود موفق باشید. در این مجموعه انواع سیخ استیل تولید می‌شود و امکان خرید به تعداد بالا از این مجموعه به صورت غیرحضوری نیز فراهم است. این شرکت که توسط نخبگان ایرانی راه‌اندازی و مدیریت می‌شود با فعالیت بی‌وقفه خود، توانسته گامی موثر در پیشرفت آشپزخانه‌های صنعتی کشور داشته باشد. به همین جهت خرید از نگین طبخ که از طریق سایت رسمی این شرکت به نشانی http://negin-tabkh.com فراهم می‌باشد، بهترین تصمیمی است که می‌توانید برای تهیه تجهیزات آشپزخانه خود بگیرید.

3

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران و آشپزخانه خانگی از جمله انواع سیخ کباب، سیخ جوجه و سیخ جگری، سینی های سلف سرویس و همچنین خرید باربیکیو، می‌توانید از راهنمایی‌های مشاوران فروش این شرکت نیز استفاده کنید و به‌‌راحتی انواع لوازم مورد نیاز آشپزخانه خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

ارسال نظر: