کدخبر: 10067

آجر سفید دکوراتیو (آنتیک) در لوکس ترین خانه ها!

استفاده از آجر سفید دکوراتیو یا آجر تزئینی در نمای داخلی ساختمان این روزها بسیار متداول شده است. در واقع شما با استفاده از آجر سفید نما در خانه خود می توانید دکوراسیونی لاکچری اما قیمت مناسب به وجود آورید.

سایت آجر آنلاین به عنوان یکی از معبترترین مراکز فروش آجر نما، امکان خرید آجر سفید دکوراتیو را برای تمامی مشتریان در سراسر ایران فراهم آورد است. در این مقاله نیز سعی کرده ایم به معرفی آجر تزئینی سفید در لاکچری ترین نماها بپردازیم.

 

آجر سفید دکوراتیو (تزئینی، داخلی، آنتیک) برای دکوراسیون داخلی

آجر سفید دکوراتیو در گران ترین خانه ها!

 

از دکوراسیون آجر در نمای داخلی و خارجی ساختمان به بهترین نحو ممکن می توان استفاده کرد. بسیاری از افراد این تفکر غلط را دارند که استفاده از آجر سفید دکوراتیو در نما به دلیل قیمت ارزان آجر در مقایسه با سایر متریال های ساختمانی جلوه خوبی ندارد، در صورتی که این تصور نادرستی است، معماران و دکوراتورها با کمی خلاقیت می توانند بهترین نماهای آجری را خلق کنند.

 

طراحی داخلی منزل الن دجنرس (Ellen DeGeneres) با آجر آنتیک سفید

 

به عنوان مثال الن دجنرس (Ellen DeGeneres)، مجری سرشناس آمریکایی که یکی از رویایی ترین و بهترین خانه ها در جهان را دارد، هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی خانه خود از آجر استفاده کرده است. این موضوع تنها به این خانه اختصاص ندارد بلکه شما می توانید در دیگر خانه های گران دنیا نیز آجر سفید دکوراتیو یا سایر آجر نماهای داخلی را مشاهده کنید.

 

آجر آنتیک سفید در طراحی خانه های گران قیمت

4 ایده برای استفاده از آجر سفید دکوراتیو (آنتیک) در نما و دکوراسیون مدرن

 

با توجه به مناسب بودن قیمت آجر سفید دکوراتیو، می توان از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده کرد و طرح های شیک و خلاقانه ای را بوجود آورد. در ادامه به بررسی کاربرد آجر دکوراتیو به صورت دقیق تر می پردازیم.

 

آجر دکوراتیو سفید در اتاق خواب

 

دکوراسیون اتاق خواب از لحاظ اینکه محلی برای ریلکس کردن، تفکر، مطالعه و... است، بسیار حائز اهمیت است. با توجه به اینکه رنگ سفید با همه رنگ ها به راحتی ست می شود، در صورت تمایل می توانید دیوار پشت تخت خود را با آجر سفید داخلی تزئین کنید.

 

آجر دکوراتیو سفید در دیوار اتاق خواب

آجر سفید داخلی در حمام

 

داشتن حمامی شیک و مدرن حس بهتری را در زمان دوش گرفتن به شما خواهد داد؛ از این رو با مناسب ترین قیمت حمام خانه خود را لاکچری کنید.

 

آجر سفید دکوراتیو برای دیوار پشت تلویزیون

 

طراحی تی وی وال با آجر تزئینی سفید، دکوراسیون منحصر به فردی را در پذیرایی شما بوجود می آورد. آجر سفید پشت تلویزیون در کنار المان هایی چون تابلو، گلدان، وسایل چوبی و... نیز طرح مینیمالی را برای نشیمن شما ایجاد می کند.

 

استفاده از آجر نما داخلی سفید برای دیوار پشت تلویزیون (تی وی وال)

آجر سفید تزئینی در راهرو

 

بسیاری از افراد فکر می کنند راهرو خانه فضای پرتی محسوب می شود اما شما با استفاده از آجر سفید دکوراتیو می توانید رنگ و روحی جذاب به راهرو خانه خود بدهید.

 

آجر دکوراتیو (تزئینی – آنتیک) نوعی آجر داخلی محسوب می شود و امروزه کاربرد بسیار زیادی در نما و دکوراسیون داخلی دارد. فروشگاه اینترنتی آجر آنلاین (Ajoronline.com)، به عنوان مرکز فروش آجر دکوراتیو در تهران، مشهد، ورامین و… امکان خرید این محصولات را به صورت مستقیم از درب کارخانه تولید کننده برای مشتریان محترم خود فراهم کرده است. جهت خرید آجر نما داخلی قیمت مناسب و کسب مشاوره رایگان، کافیست تماس بگیرید. (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱)

طراحی راهرو با آجر سفید دکوراتیو نما

شما کاربران گرامی در صورت تمایل به طراحی دکوراسیون داخلی با آجر دکوراتیو سفید، طوسی، مشکی، کرم و... می توانید به آدرس زیر در سایت آجر آنلاین مراجعه کنید:

 

https://ajoronline.com/product/decorative-brick/

 

قیمت آجر دکوراتیو سفید در آجر آنلاین بر اساس درب کارخانه بوده و ارسال آن به سراسر نقاط کشور امکان پذیر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت خرید انواع آجر آنتیک کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. (09021684411)

 

ارسال نظر: