کدخبر: 10073

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس با این استراتژی پیروز دربی می شود

می‌گویند سیدعلی داور مسابقه است او داور با تجربه‌ای است و امیدوارم شرایط بازی را خوب درک کند و با سوت‌های زیاد بازی را از جریان نیندازد.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اطمینان می‌گویم اگر پرسپولیس در دربی محتاطانه بازی کند جام قهرمانی را از دست خواهد داد.

مرتضی فنونی‌زاده در مورد دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز پنجشنبه اظهار داشت: این مسابقه واقعا 6 امتیازی است. دو تیم اول و دوم جدول باهم بازی می‌کنند و پرسپولیس دیگر فرصتی برای اشتباه ندارد و باید در این بازی پیروز شوند. عدد 6 برای پرسپولیسی‌ها خوش یمن است امیدوارم پرسپولیس بتواند این فاصله 6 امتیازی را کم کند و به عدد 3  برساند. بازی فوق‌العاده سختی است.

وی با اشاره به شرایط فنی استقلال گفت: آنها خوب امتیاز جمع کرده‌اند و در دو سه هفته اخیر هم شرایط فنی این تیم خوب شده است. کادرفنی پرسپولیس باید احتیاط را کنار بگذارد و مقابل استقلال با دو مهاجم بازی کنیم. مساوی در این دربی برای استقلال حکم برد را دارد زیرا حریف 6 امتیاز از تیم ما بیشتر دارد. پرسپولیس اگر هجومی بازی کند و پیروز شود در فاصله سه امتیازی استقلال قرار می‌گیرد و 7 مسابقه دیگر لیگ تعیین کننده خواهد بود. استقلال و پرسپولیس هر دو با سپاهان هم بازی دارند و بازی‌های آینده تعیین کننده قهرمانی خواهد بود.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد تزلزل خط دفاع و دروازه‌بان این تیم عنوان کرد: لک دروازه‌بان با تجربه‌ای است و هفته گذشته نیز کادرفنی به او استراحت دارد. دربی بازیکن بزرگ می‌خواهد و لک با تیم‌های دیگر هم بیش از 20 مسابقه مقابل استقلال بازی کرده است. او دروازه‌بان خوبی است اما نمی‌توان گفت او بهترین بازیکن میدان خواهد شد زیرا معنای این حرف آن است که استقلال بیش از حد روی دروازه ما حمله می‌کند. 

وی افزود: در مورد دفاع قبول دارم که گاهی متزلزل نشان داده است، به خصوص اینکه هنانوف نوسان دارد. او بازیکن جوانی است و گاهی بازی‌هایش بگیر و نگیر دارد. به نظرم بهتر است گل‌محمدی مقابل استقلال با روش 4-4-2 بازی کند و حتی کمال کامیابی‌نیا را یک خط به عقب بیاورد و در کنار سیدجلال حسینی قرار بدهد. در این سیستم پرسپولیس دیگر نیازی به دو هافبک دفاعی ندارد. با این حال نظر کادرفنی مهم است ولی با اطمینان می‌گویم اگر پرسپولیس در دربی محتاطانه بازی کند جام قهرمانی را از دست خواهد داد.

فنونی‌زاده در خصوص مرد اول دربی گفت: اگر وحید امیری بازیکن آزاد شود او و مهدی ترابی تاثیرگذارترین بازیکنان دربی خواهند بود و سیدجلال حسینی هم در خط دفاع حضور دارد.اگر پرسپولیس بتواند در 10 دقیقه اول بازی گلزنی کند خیلی خوب خواهد شد البته نکته جالب‌تر اینکه هر وقت استقلال اول گل زده ما توانسته‌ایم دو سه گل دیگر به حریف بزنیم. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد داور دربی گفت: می‌گویند سیدعلی داور مسابقه است او داور با تجربه‌ای است و امیدوارم شرایط بازی را خوب درک کند و با سوت‌های زیاد بازی را از جریان نیندازد. 

ارسال نظر: