کدخبر: 10075

سپاه دشمنان را تهدید کرد| واکنش سپاه به حمله اسرائیل

اما همه ما به خدا توکل کردیم و در مقابل دشمن، آرایش دفاعی گرفتیم که کرامت ملت محفوظ ماند.

 فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه برای کسانی که دشمن را می‌شناسند،‌ تحریم معنایی ندارد، اظهار کرد: برای جوانان ما که این تجهیزات را در عصر تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن ساخته‌اند،‌ حصارهای تحریم سست است و آنان تحریم را بی‌اثر و خنثی کرده‌اند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین آیین الحاق تجهیزات شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که در حماسه‌ای دیگر، یک حرکت جدید که برازنده نیروی دریایی سپاه است را شاهد هستیم، اظهار داشت: تاریخ و حوادث جهان به ما آموخت که لحظه‌ای غفلت به اندازه یک تاریخ پشیمان‌کننده خواهد بود؛ برخی لحظه‌ها به اندازه تاریخ اهمیت دارد، همانند دفاع مقدس که اگر با دست‌های خالی به میدان نمی‌رفتیم امروز سرنوشت دیگری داشتیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر خون‌های پاک شهیدان به زمین ریخته نمی‌شد،  خانواده‌های شهدا صبوری نمی‌کردند و ملت غیور ایران استقامت نمی‌کرد، امروز سرنوشت دیگری داشتیم، افزود:  اما همه ما به خدا توکل کردیم و در مقابل دشمن، آرایش دفاعی گرفتیم که کرامت ملت محفوظ ماند.

وی تصریح کرد: از دفاع مقدس و این تاریخ حیات بخش درس‌های بزرگی گرفتیم و آموختیم که در نظام جهان، جایی برای  ضعیفان نیست و اگر نظام و کشوری ضعیف باشد، حیثیت و شرافتش غارت می‌شود، به این خاطر که اشرار عالم به ملت‌های ضعیف رحم نمی‌کنند و آن‌ها را فرو می‌ریزند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه مستکبران عالم تنها زبان قدرت را می‌فهمند و به آن احترام می‌گذارند، ادامه داد:‌ این تجربیات گرانسنگ که محصول خون شهیدان است،‌ به طور قطع برای ما مهم و درس‌آموز  و حاوی این پیام است که باید قدرتمند باشیم تا امنیت‌مان در همه حوزه‌ها حفظ شود.

وی در ادامه تاکید کرد: همت و تلاش فرزندان دانشمند ایران اسلامی و عنایات و امدادهای الهی به آنان در توان‌افزایی دفاعی کشور اعم از پرتاب ماهواره به فضا و ساخت سامانه های زیرسطحی هوشمند، دست متجاوزان و دشمنان به ایران اسلامی را قطع کرده است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اندیشه‌‌های حرکت‌آفرین حاصل تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای عزیز است که راه سرافرازی،‌ عزت و قدرت را به ما می‌آموزد، افزود:  همه ما سربازان امام و رهبرمان هستیم و آموخته‌ایم  باید قوی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کسانی که دشمن را می‌شناسند،‌ تحریم معنایی ندارد، اظهار کرد:  برای جوانان ما که این تجهیزات را در عصر تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن ساخته‌اند،‌ حصارهای تحریم سست است و آنان تحریم را بی‌اثر و خنثی کرده‌اند.

سرلشکر سلامی در پایان با بیان  اینکه جوان و نو شدن قدرت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: روش‌های جدید در قدرت‌افزایی نظام اسلامی برای ما مهم است که امروز با الحاق زیر‌سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح،بالا سطح، زیرسطح و خشکی، کامل شد.

ارسال نظر: